MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 10:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt cze 13, 2008 8:09 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Ja mam 2.2 z gazem - przez 3500 km było wszystko OK, ostatnimi czasy niestety na gazie nie jeździ (zdycha, nie ma mocy).

B.dobra instalacja zakładana w b.dobrym zakładzie - niestety najlepszym się zdarza ... (założyłem do mercedes dwie rzeczy nieoryginalne i obie zawiodły)

Jeździsz na gazie, ryzyko zawsze istnieje - może inni mają szczęście, dzisiaj padło na mnie. Podejrzenie o pad komputera - zobaczymy ... wymiana za 2 tygodnie

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 11:17 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 26, 2006 12:19 pm
Posty: 82
Lokalizacja: Łódź
powiedzcie jak mozecie jak wygląda sytuacja załozenia gazu do silnika 300E z 1992 r. 12V bodajże. jakiego rodzaju gaz tam pchać i jak to bedzie sie sprawowało z tym silniku, ktos juz cos takiego robił? [zlosnikz]

_________________
123 200D OM 601 1980r.
129 300SL M103 1993r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 11:40 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
W M103 i M102 Źle wygląda, moim zdaniem jest bez sensu - owszem jeździ tego sporo ale... Sam trochę oszczędzałem na LPG. Teraz wróciłem skruszony do benzyny i po zestrojeniu wtrysku i wymianie wtryskiwaczy oraz przy odpowiedniej technice jazdy koszt benzyny jest niewiele wyższy niż LPG.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 11:50 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
M102 na KE- zadnych problemow z poprawnie zestrojonym gazem (pod warunkiem, ze na Pb jest OK). Mam i jestem zadowolony!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 5:34 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
ukaniu pisze:
W M103 i M102 Źle wygląda, moim zdaniem jest bez sensu - owszem jeździ tego sporo ale... Sam trochę oszczędzałem na LPG. Teraz wróciłem skruszony do benzyny i po zestrojeniu wtrysku i wymianie wtryskiwaczy oraz przy odpowiedniej technice jazdy koszt benzyny jest niewiele wyższy niż LPG.


Czy ja dobrze widzę? :o
Niosłeś mi kaganek oświaty o LPG razem z kolegą AndyS, a teraz taka wypowiedź... Czyli jednak dobrze, że wywaliłem gaz z 300SE? [zlosnik]

ukaniu pisze:
przy odpowiedniej technice jazdy koszt benzyny jest niewiele wyższy niż LPG.


Już dawno tak twierdziłem, ale w przypadku M103 ciężko mówić o oszczędności, raczej o "oszczędności", tak na benzynie, jak i LPG. ;)

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 6:59 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Szumek pisze:
ukaniu pisze:
przy odpowiedniej technice jazdy koszt benzyny jest niewiele wyższy niż LPG.


Już dawno tak twierdziłem, ale w przypadku M103 ciężko mówić o oszczędności, raczej o "oszczędności", tak na benzynie, jak i LPG. ;)



Pamiętam naszą dyskusję nad LPG. Po kilku miesiącach użytkowania i (znowu) ze sprawną instalacją LPG IV gen mogę śmiało powiedzieć, że jak kogoś nie stać na paliwo w MB, to niech kupi sobie IBIZĘ 1,4 TDI albo Opla Corsę 1,3 JTD (ew. jakieś inne auto VW z TDI).

Nawet IV generacja nie zapewnia 100% pewności jazdy - oczywiście są oszczędności (dla przykładu, PB w mieście to Max 15,5 - LPG 17,5 - więc jest spora różnica w cenie za paliwo), ale jest też ryzyko. Jednak co oryginalne to oryginalne ....

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 7:47 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz cze 22, 2008 8:01 pm
Posty: 5
ALLAN pisze:
powiedzcie jak mozecie jak wygląda sytuacja załozenia gazu do silnika 300E z 1992 r. 12V bodajże. jakiego rodzaju gaz tam pchać i jak to bedzie sie sprawowało z tym silniku, ktos juz cos takiego robił? [zlosnikz]


Mam 124 300E z gazem ale z 1987r, kupiłem go już z instalacją gazową, jest zwykła bez sekwencji, muszę powiedziec że trochę problemów miałem z nim doszło nawet do wymiany całego przepływomierza a wszystko zaczęło się że zaczął strzelać no i poprzestawiało mu się że nie można było na benzynie jeżdzić ale teraz ok. Spalanie LPG jest różne w zależności od stylu jazdy jak spokojnie w trasie to w 12 się wyrobi a czasami w mieście to i 17 łyknie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 7:49 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Szumek pisze:
Czy ja dobrze widzę? :o
Niosłeś mi kaganek oświaty o LPG razem z kolegą AndyS, a teraz taka wypowiedź... Czyli jednak dobrze, że wywaliłem gaz z 300SE? [zlosnik]


Ja w sumie nadal twierdzę, że LPG może chodzić w M102 i 103. Ale nie znajdzie się ani jeden gazownik co zrobi to tak jak być powinno. (mikser pod klapą, kompensacja itd itp.) Więc w sumie chyba najlepszym rozwiązaniem jak się zastanowić jest jednak odradzać.
Ja u siebie przeszedłem na banzynę bo trochę przestałem stawiać na oszczędność (od tego mam astrę 1.7D - ale i tak praktycznie do niej nie wsiadam) tylko na przyjemność z jazdy i moc. Suma sumarum okazało się, że jak ogarnąłem zasilanie benzyną to nie wyszło aż tak źle z tymi kosztami. No jednak powiedzieć, że jest taniej nie można. :-)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 8:36 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Zasilanie MB gazem jest po prostu niemoralne ... robi się takie rzeczy, ale nie powinno

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 8:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Cytuj:
Zasilanie MB gazem jest po prostu niemoralne ... robi się takie rzeczy, ale nie powinno


Jedyne co mozna odpowiedziec na to to ROTFL.

A co do gazu mam w M103 gazownie I gen. i 0 problemow. Nie wymieniam kabli ani świec tylko leje gaz. czasem spali mniej czasem wiecej ale zawsze kosztowo jest to na poziomie auta mało litrzazowego jeżdzacego na benzynie. Spadek mocy oczywiscie jest bo w końcu jest dośc znacznie przysloniety przez mikser dolot powietrza ale nadal jest to bardzo dynamiczne auto zarowno na miescie jak i na trasie ze znacznym obciażeniem. Z moich doświadczen co do gazu tylko 1 zasada ma zastosowanie: nie oszczedzac ponad miare. Czyli nie zubozamy auta a regulacja musi sie odbyc pod obciążeniem (w czasie jazdy) no i nalezy pilnowac zeby gazu w butli nie brakowało bo wtedy tez ubogo.

Zreszta po co ja to pisze jak było juz o tym tyle razy mowa.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl