MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 10:53 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lip 07, 2008 11:01 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 28, 2008 12:15 pm
Posty: 11
Kupiłem Mercedesa Okularnika rocznik 96 silnik 2,3 benzyna. Problem się zaczyna przy silniku z rana. Jak zimny ledwo chodzi, po odpaleniu jakieś 400 obrotów, po nagrzaniu jest 800 i przy gazowaniu zaczyna czasami strzelać, i po puszczeniu gazu wraca na obroty niskie strasznie i po chwili się stabilizują Mam rażenie jakby nie wbijał się na obroty, nie miał siły.
Co to może być? Pomóżcie


Ostatnio zmieniony wt lip 08, 2008 12:05 am przez mietekraku, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 07, 2008 11:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 10, 2008 7:42 pm
Posty: 173
przedewszystkim to nie W201 tylko W210... Zagaznowany silnik? jak zaczyna strzelać przy zejściu z obrotów to katalizator trzeba wyzucić;)

_________________
Wiedza o MB nie mała i ciągle poszerzana... z miłości do 126.
Mercedes Vito 2,3D (80KM)
IVECO 5912 2,8 TDI
RENAULT Master 2,5 DCI
RENAULT Megane 1,6 16V + gaz ( kur... nie do zdarcia ;) )
Opel Astra 1,7 D(rezynka) ;];]


Na górę
Post: pn lip 07, 2008 11:14 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 28, 2008 12:15 pm
Posty: 11
Nie miał gazu ani kata już nie ma i przy przejściu czasem strzeli, nie wiem co to może być?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 07, 2008 11:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 10, 2008 7:42 pm
Posty: 173
a ma rurke czy strumiennice?

_________________
Wiedza o MB nie mała i ciągle poszerzana... z miłości do 126.

Mercedes Vito 2,3D (80KM)

IVECO 5912 2,8 TDI

RENAULT Master 2,5 DCI

RENAULT Megane 1,6 16V + gaz ( kur... nie do zdarcia ;) )

Opel Astra 1,7 D(rezynka) ;];]


Na górę
 Tytuł: hm...
Post: pn lip 07, 2008 11:24 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 28, 2008 12:15 pm
Posty: 11
tlumik nowy jest ale niewiem co tam jest


Na górę
 Tytuł: strzelanie
Post: wt lip 08, 2008 10:55 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Odepnij przeplywke (wyciagnij wtyczke) i zobacz jak odpala i czy w ogóle odpala


Na górę
Post: wt lip 08, 2008 11:06 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 28, 2008 12:15 pm
Posty: 11
jak odepne przeplywke gasnie odrazu jak odpiepieta zapali i gasnie


Na górę
 Tytuł: strzaly
Post: wt lip 08, 2008 11:36 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Opis wskazuje na uszkodzenie przeplywki
a one zdychaja roznie
moze twoja daje jakies bledne nastawy w gornym zakresie obrotow
jak moja zdechla to silnik chodzil tak samo z jak bez podpietej , nie bylo roznicy
dla pewnosci powinienes podjechac i podpiac pod komputer tylko nie jakis tam
testetrek za 500 pln z allegro

sprawdz dla pewnosci cewki(bosch czasami peka) i przewody wn <br>Dodano po 6 minutach.:<br> mozesz tez pomyslec o podmiance przepustnicy ale to raczej nie bedzie to


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 09, 2008 3:50 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 28, 2008 12:15 pm
Posty: 11
dzieki pojade chyba na ten komputer bo kable ok cewki tez a reszty nie wiem jak sprawdzic tylko na komputerze


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 09, 2008 8:12 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt cze 20, 2008 12:31 am
Posty: 13
Witam. Ja bym stawiał na przepływomierz.
Miałem takie same objawy i po wymianie przepływomierza jest ok.


Na górę
Post: czw lip 10, 2008 2:37 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 28, 2008 12:15 pm
Posty: 11
a jakie miales objawy?dokladniej mozesz napisac


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 11, 2008 12:09 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt cze 20, 2008 12:31 am
Posty: 13
Na początku był lekki spadek mocy. Odczuwało sie to przy prędkościach od 60-80 km. Puszczając nogę z gazu i potem chcąc przyspieszyć auto miało zawahanie i nie reagowało na gaz dopiero po chwili zaczęło przyspieszać.
Następnie po uruchomieniu z rana samochód falował na obrotach i gasnął. Jak złapał temperaturę to było ok. I znowu z rana to samo.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 11, 2008 1:51 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 28, 2008 12:15 pm
Posty: 11
moje zachowanie auta jest takie samo ale jak czasem spada z obrotow jak sie mu przygazuje ostro strzeli czasem od czego to?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 11, 2008 3:15 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt cze 20, 2008 12:31 am
Posty: 13
Jeżeli chodzi o strzelanie to nie miałem do czynienia. Proponuję na chwilę wstawić inny przepływomierz i zobaczysz jak auto chodzi.To jest 3 min roboty a sprawa sie może wyjaśnić.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 11, 2008 10:03 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 28, 2008 12:15 pm
Posty: 11
ok dzieki [zlosnikz]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl