MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 10:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lip 15, 2008 8:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 13, 2006 2:38 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Puławy
Od 110 chyba się włącza, przynajmniej u mnie tak było.

_________________
el_diablo
c123 - sprzedany
s124 - rozbity


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 15, 2008 10:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 12:30 am
Posty: 515
Lokalizacja: Wrocław
To musze podpiac na krotko zaboczyc czy w ogole dziala. Ma 2 biegi ponoc ?

_________________
C123 280E '81
W124 E320 '94
ex- W201 190D '92
ex- W124 200D '92- skradziony w DW
ex- W124 300TD '92
ex- W115 240D 3.0 '74


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 16, 2008 8:16 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Wzrost temp. cieczy przy włączonej klimie do nawet nieco ponad 100 stopni C nie jest niczym nadzwyczajnym, zwłaszcza w takich piekarnikach jak E320. Ale jak przekracza trochę 100, to wiatraki wchodzą na II bieg i spada konkretnie, aż do mniej więcej 87 - temp całkowitego otwarcia termostatu. I tak w kólko. Mowa oczywiście o jezdzie w mieście i w korkach. W trasie bezproblemowo. Taki urok tych sprzętów. W W126C nie ma tego zjawiska.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 16, 2008 8:43 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Marv pisze:
To musze podpiac na krotko zaboczyc czy w ogole dziala. Ma 2 biegi ponoc ?


Pierwszy bieg wentylatora jest załączany przez klimę a drugi przez czujnik na silniku.

Pozdrawiam.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 16, 2008 5:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 13, 2006 2:38 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Puławy
Mor pisze:
Wzrost temp. cieczy przy włączonej klimie do nawet nieco ponad 100 stopni C nie jest niczym nadzwyczajnym, zwłaszcza w takich piekarnikach jak E320. Ale jak przekracza trochę 100, to wiatraki wchodzą na II bieg i spada konkretnie, aż do mniej więcej 87 - temp całkowitego otwarcia termostatu. I tak w kólko. Mowa oczywiście o jezdzie w mieście i w korkach. W trasie bezproblemowo. Taki urok tych sprzętów. W W126C nie ma tego zjawiska.


No dobra... u mnie w E220 tak temp. skakała, tylko że jak wyminiłem wisko i elektryk coś poprawił przy wiatraku klimy to temp. przestała wyskakiwać ponad 90-95 stopni.

_________________
el_diablo

c123 - sprzedany

s124 - rozbity


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 16, 2008 7:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
el_diablo pisze:
jak wyminiłem wisko

Mam nówkę Wisco i załącza się wtedy, kiedy powinno, zgodnie z WIS, wiatraki zresztą też. Chłodnica umyta Karcherem. Oczywiście można pokombinować z temp. załączania wiatraków (robi się tak np. w silnikach M119 - jest opis na necie) i wtedy szybciej zbija się temp. cieczy, ale jak dla mnie nie ma potrzeby.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 16, 2008 9:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 12:30 am
Posty: 515
Lokalizacja: Wrocław
Ile nowe wisko do 124 kosztuje? ASO czy jest jakas alternatywa?

_________________
C123 280E '81
W124 E320 '94
ex- W201 190D '92
ex- W124 200D '92- skradziony w DW
ex- W124 300TD '92
ex- W115 240D 3.0 '74


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 17, 2008 1:21 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
nowe wisko do 124 250D dokłądnie kosztuje 750zł w ASO <br>Dodano po 19 sekundach.:<br> wiem bo tez pytałem jakis miesiąc temu <br>Dodano po 1 minutach.:<br> jest alternatywa... giełda albo allegro :) ale tam nie masz gwarancji ze jest wisko sprawne dopoki nie założysz i sie nie załączy...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 17, 2008 1:34 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Mor pisze:
Chłodnica umyta Karcherem


Jak ktos nie kumaty w obsludze myjek wysokocisnieniowych, to moze sobie tylko klopotu narobic.

Mor pisze:
Oczywiście można pokombinować z temp. załączania wiatraków (robi się tak np. w silnikach M119 - jest opis na necie)


A to chyba nawet przytaczalem w jakims watku, odginanie blaszki na wisco
;) Myslalem, ze amerykany glupie, ale w sumie nikt nie podpowiedzial, co mi halasuje w samochodzie, a w ksiazce Bentley'a bylo..

Pozdrawiam

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 17, 2008 7:51 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
beet pisze:
to chyba nawet przytaczalem w jakims watku, odginanie blaszki na wisco

A to akurat nie o to chodzi. Wstawia się opornik przy włączniku temp. od wentylatorów. Zależnie jaki wstawisz, taką osiągniesz temp. ich załączenia. TUTAJ
beet pisze:
Jak ktos nie kumaty w obsludze myjek wysokocisnieniowych, to moze sobie tylko klopotu narobic.

A bardzo dziękuję, hehe [zlosnik]

Co do zakupu Wisco to kupiłem sachsa. Tańszy od oryginału, bo dałem coś koło 400zł za nówkę. Kupowałem u tego gościa z Bralina pod Kępnem. To na trasie Wrocław-Wawa, a często tam jeżdżę, więc odbierałem osobiście. On ma tego multum, a jak nie ma danego modelu - sprowadza. Można jeszcze kupić jakiegoś tam Toprana czy coś takiego z Turcji, ale taki odważny nie jestem...

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 17, 2008 7:59 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
Mieszkam w kepnie ale pierwsze slysze by ktos mial czesci w bralinie do mb :o

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 17, 2008 8:05 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
blackmilk pisze:
czesci w bralinie do mb

Z tego co pamiętam sprowadza jeszcze wydechy Bosal i Walker, albo jednej z tych firm w dobrej cenie.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 21, 2008 9:37 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 24, 2007 1:08 pm
Posty: 42
Lokalizacja: mazowieckie, gm. Jabłonna
Z mojego doświadczenie dodam, że może być chłodnica zamulona ale w środku, oczywiście trzeba zacząć od tego jak koledzy wcześniej pisali aby wyczyścić wodą bądź sprężonym powietrzem z zewn.

_________________
124 300D 1993


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl