MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 11:08 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lip 21, 2008 9:31 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lut 15, 2007 8:54 pm
Posty: 23
Lokalizacja: zielona góra
witam [zlosnikz]
Mam kolejny problem ze swoim W124. Od dłuższego czasu cierpi na brak mocy i potworny apetyt na paliwo. Mechanicy sprzedawali mi rożne cudowne rady-nic nie pomogło. Ogólnie stanęło na tym ze mam cos ze sterowaniem pompą wtryskową i turbiną. Zacząłem po kolei zaślepiać obwody podciśnień sprawdzać rurki i nic nie znalazłem. Przed urlopem rzutem na taśmę odłączyłem przepływomierz powietrza. Auto odżyło, nie jest idealnie ale w porównaniu z tym co było to niebo a ziemia. I teraz pytanie: czy ten przepływomierz można jakoś naprawić?regenerować?? czytałem ze można przemywać nitro,ale nie chce go zabić na amen-nowy 1700pln. A może można jeździć bez niego-na fotkach na allegro widzę ze starsze 250turbodiesel nie maja tego ustrojstwa. Miał ktoś taki problem-proszę o pomoc

_________________
W124 250D turbo '94 automat
W123 200D '79 automat-ex
Junak M10


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 22, 2008 9:19 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Regenerowac sie go nie da niestety. Wymyc zawsze mozna - moze kanalik powietrzny do druta platynowego jest przytkany. Niestety przeplywomierze wraz z wiekiem zmieniaja swoja harakterystyke. Co mozna zrobic, jezeli przeplywomierz nie jest jeszcze calkiem martwy to przeprogramowac mape wtrysku na hamowni, a wzasadzie zmienic wspolczynnik zaleznosci czasu wtrysku od napiecia z przeplywomierza (ale to tez nie jest tani zabieg).
Ale z cena nowego to chyba troche przesadziles?
http://www.przeplywomierz.pl/sklep,2474 ... 355,0.html

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 22, 2008 11:47 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
ale tam takiego nie ma...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 22, 2008 1:03 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Moze i nie ma - ale rzad cen tych co sa sugeruje, ze 1.7kzl to sporo za duzo. Poza tym jak nie ma to wystarczy wyslac maila z zapytaniem, moze sciagna.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 22, 2008 1:04 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
pewnie pytał w ASO i konkretnie oryginał a tu masz jakieś podróby no i najważniejsze ze takiej jak potrzebuje nie ma...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 22, 2008 8:06 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lut 15, 2007 8:54 pm
Posty: 23
Lokalizacja: zielona góra
witam
nr przeplywomierza wg BOSCH 0281002034
nie pytalem w ASO jeszcze. jedyne miejsce gdzie znalazlem ten przeplywomierz BOSCHA to http://www.leja.com.pl/inkontrahent.php?g=61&q=&r=0&rg=0&s=1
dlatego zależy mi tak na naprawie starego.....
pzdr

_________________
W124 250D turbo '94 automat

W123 200D '79 automat-ex

Junak M10


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 22, 2008 8:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
na allegro masz tego bez liku

dobry zamiennik będzie działał bez zarzutu- sprawdzone


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 23, 2008 5:20 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lut 15, 2007 8:54 pm
Posty: 23
Lokalizacja: zielona góra
bez liku jest.......tylko nie do mojego modelu :cry:

a wygląda to tak:

Obrazek

moze ktos takie cudo rozbierał....jak nie to bede pierwszy :evil:

pzdr

_________________
W124 250D turbo '94 automat

W123 200D '79 automat-ex

Junak M10


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 1:34 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 24, 2007 1:08 pm
Posty: 42
Lokalizacja: mazowieckie, gm. Jabłonna
Ja kiedyś taki boscha rozbierałem po strzale, gdy miałem VW na gazie. Tylko pytanie, po co chcesz go rozebrać, bo u mnie np. klapa w środku się wygięła i się przestała ruszać, więc go na siłę rozebrałem, wyprostowałem klapę, wyszlifowałem trochę, złożyłem zalepiając silikonem.
Ty na początek oderwij te górne czarne denko i zobacz pod nim czy pasek potencjometru się nie przedarł.

_________________
124 300D 1993


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 1:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Ach - to jeszcze wersja z klapa - czyli wsrodku nie ma mostka z drutem platynowym... taki to sie pewnie da naprawic, jezeli tylko sciezki potencjometru nie sa wytarte zbytnio (mozna lekko przesunac zlizgacze na bok).

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 11:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
jak ścieżki potencjometru będą wytarte, to mozna przesunąć płytkę rozpiłowując otwory z okrągłych na podłużne.

Poszukaj na forum AUDI 80, tam kiedyś widziałem manual takiej naprawy z rysunkami i zdjęciami.

_________________
W201
W124
W168


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 25, 2008 8:28 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lut 15, 2007 8:54 pm
Posty: 23
Lokalizacja: zielona góra
witam
dzięki za porady reczywiście na forum Audi wszystko jest pokazane krok po kroku. Jutro od szóstej bede z tym walczył. dam znać jak poszło
pozdrawiam

_________________
W124 250D turbo '94 automat

W123 200D '79 automat-ex

Junak M10


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 26, 2008 6:59 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lut 15, 2007 8:54 pm
Posty: 23
Lokalizacja: zielona góra
witam:(
coś jest nie tak....klapka chodzi płynnie, nie zacina się. Oporność jakoś dziwnie bo na starym ustawieniu płytki wolnych obrotach ma 1100om potem rosnła na 1200 i sie nie zmieniała, przesunąłem płytkę i teraz na wolnych ma około 550om, potem przy wzroście obrotów skacze na 1200om i zaczyna spadac. Efekt jest taki ze jak włączam przepływomierz to tak jakbym zaczepiał lawetę z drugim w124 na niej:( może ktoś wie skąd sciagnąć charakterystykę tego ustrojstwa, chciałbym wiedzieć jak ma sie zmieniać ta rezystancja

pzdr

_________________
W124 250D turbo '94 automat

W123 200D '79 automat-ex

Junak M10


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 28, 2008 12:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Moze jest przerwa na sciezce potencjometru - wtedy niestety na smietnik.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl