MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 11:12 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr lip 23, 2008 10:25 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Z tego co napisałeś wygląda jak by skrzynia była V .. wrzuć na kanał i sprawdź ;)
Mic pisze:
Przy ostrej jezdzie ciagnie obrotami do konca prawe, przy spokojnej 4 zapina okolo 70km/h

A masz pewność, że to nie 5 bieg ?? :)
Żeby ruszyć z 1 musisz z "gazem w podłodze", później 2,3,4 i 5 ... bo jak ruszysz dynamicznie ale normalnie to pewnie i tak z 2 biegu

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 25, 2008 11:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
jak juz wspominano o obrotach przy danej predkosci to i ja sie zapytam

m102
2.3
automat (4)

czy 90km/h - 2,5tys obr (czwarty bieg)
to standard? czy cos jest nie tak?

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',

EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 26, 2008 1:00 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Jakie masz opony i przełożenie mostu ?
Można policzyć ilość RPM na wszystkich biegach zgodnie z dokumentacją - z danych na www.

RPM = prędkość/60 * ilość obrotów koła na 1000m * przełożenie mostu*przełożenie skrzynki (na danym biegu)

ten wzór nie uwzglęnia poślizgu na konwerterze skrzyni automatycznej zależnego od mocy przenoszonej. Ale można go uznać za zupełnie wystarczający.

ilość obrotów koła w zależnoći od wielkości na 1000m tutaj
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 26, 2008 1:17 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
opony 215/55-16 przelozenia nie znam

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 26, 2008 1:25 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
a tuaj nie ma?
http://mb.auto.pl/dane_en_os/START.HTM

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 26, 2008 1:52 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
http://mb.auto.pl/dane_en_os/232050DT.HTM

jest wyzej, jakbys byl tak uprzejmy :)

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 26, 2008 1:23 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 4:54 pm
Posty: 33
hm...to ja napisze tylko tyle ze nie ma co sprawdzac redukcji przy 120-130 km/h bo roznice sa marginalne...u mnie przynajmniej jak jade 130 km/h i wrzuce redukcje na 4 to obroty niewiele wzrastaja...ale przykladowo jak sie jedzie 150 km/h i sie wrzuci 4 to wtedy faktycznie widac i czuc redukcje :) mam skrzynie 5 biegowa (722.6) wspolpracujaca z silnikiem 2.8 (204KM V6).

_________________
S210 E280 4MATIC ELEGANCE 1997


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl