MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 12:19 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lip 31, 2008 5:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
Witam.Nie wiem co sie dzieje.jak jest zimny to brakuje mu wolnych obrotów.jak zapale to jest cos około 400 obr.troszke poprycha i pokaszle i po ok 3do 5min słychac w kabinie po prawej stronie takie "cyk"(jak by sie cos wyłączało lub załączało)i obroty sa tak jak trzeba.Silnik 2.3 Ke-Jet.Na cieplym problemu nie ma.Zawsze pali od strzała.Pozdrawiam.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 31, 2008 8:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
kable
swiece
filtr powietrza
lewe powietrze
regulacja mieszanki

jesli jest gaz to jedz do gazownika
moze pompa paliwa sie zawiesza (przy wylaczaniu auta na gazie przy tym silniku bywa ze zmienia sie ilosc paliwa w przewodach)

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',

EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 01, 2008 6:06 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
kable nowe
swiece nowe
filtr nowy
lewego powietrza brak(przynajmniej nie zauwazyłem)
cały Ke był jakos miesiac temu rozbierany i ustawiany...od tego czasu wszystko było ok.az do teraz.
zauwazyłem ze wyzej wymienione objawy wystepuja prawie zawsze jak auto jest zimne stajac na upale...

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 01, 2008 5:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
zrob jeszcze taką operacje:

zdejmij kleme z minusem na 30sec (najlepiej na minute)potem ją włóż i odpal ponownie
sprawdz co sie dzieje
(jesli masz seryjne radio BECKERA to znajdz wczesniej KOD :)

jesli nie telepie tzn ze mieszanka sie zmienia po zgaszeniu auta
lub tez pompa paliwowa jest do bani, albo gdzies paliwo zmyka (zatyka) sie w węzyku.

znam to z autopsji, mam taki problem, ale w poniedzialek jade na operacje i moze cos sie zmieni


chociaż-
to nie musi byc to, duzo forumowiczow ma taki problem i nie potrafi go zwalczyc...


auto zasilane LPG?

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 01, 2008 6:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
popma raczej nie bardzo nawala bo została wymieniona.jest LPG.sprubuje zrobic tak jak mówisz.dzisiaj np wszystko było ok.rano i jak wracałem z pracy,stał na upale zaplił od strzała i trzymał ładnie obroty.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 02, 2008 9:42 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
escort923 pisze:
słychac w kabinie po prawej stronie takie "cyk"(jak by sie cos wyłączało lub załączało)i obroty sa tak jak trzeba

sprawdź srebrny przekaźnik (tzw antyprzepięciowy) za akumulatorem b. często powstają w nim tzw zimne luty
dla pewności rozbierz i przelutuj połączenia wew.

pozdr

_________________
S124 300TE 4-MATIC
S124 E280T
Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 03, 2008 7:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
sprobuj pojedzic na samej benzynie przez jeden dzien

oczywiscie dopiero po tym jak zdejmiesz na chwile kleme a potem ja zalozysz, jesli bedzie ok tzn ze masz problem z LPG

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 04, 2008 10:09 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A niby po co ma zdejmowac kleme? Przeciez sterownik KE nie ma pamieci bledow.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 04, 2008 11:06 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
to nie ma nic do lpg na 100%.a co do zdjemowania klemy to rzeczywiscie jej zdjecie nic nie daje bo jak kolega Trener napisał nie ma pamieci..
szukam dalej przyczyny.. raz jest ok nastepnym razem znowu nie ma obrotów..

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 04, 2008 11:23 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Skoro usterka wystepuje tylko czasami to ja bym, jak juz to ktos wczesniej wspomnial, stawial na "srebrny przekaznik" - popekane luty.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 04, 2008 11:43 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
dzisiaj go sprawdze....znalazłem jescze jeden srebrny przekaznik...w skrzynce przykrecanej obok bezpieczników....

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 04, 2008 11:44 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Ten za akumulatorem - z bezpiecznikiem na gorze.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 04, 2008 11:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
wiem wiem....a da sie go jakos rozebrac??? bo kiedys go wyciagałem i chyba nie bedzie to takie proste zeby go rozebrac

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 04, 2008 12:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Da ale trzeba odgiac lekko obudowe od spodu - nawet byl gdzies na liscie opis ze zdjeciami...

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 04, 2008 6:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
juz przelutowałem przekaznik i pierwsza próba odpalania sie powiodła... ładnie trzymał obroty.zobaczymy jak bedzie wieczorkiem i jutro z rana..

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl