MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 12:51 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw lis 15, 2007 8:47 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
kit pisze:
Jeśli ciężko się rygluje po zamknięciu


Wiem, że pojęcie "ciężko" nie jest jednoznaczne, ale... Nawet w zupełnie nowych zamkach w W126 rygiel nie chodzi lekko.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 07, 2008 10:38 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
Temat dość stary, ale problem centralnego mnie też dotknął w W126C. Mianowicie przestał działać ( objaw : nie słychać tego elektrycznego silniczka w bagażniku)
Tak na szybko przejrzałem tylko bezpieczniki i są O.K.
Gdzie szukać dalej przyczyny ?
Gdzie dokładnie znajduje się silniczek od centralnego ?
Jak wygląda sterowanie centralnym, czy zamek kierowcy ma jakiś włącznik który uruchamia silniczek do centralnego ?
Szczerze to przyzwyczaiłem się do centrala i chciałbym go naprawić.
Proszę o poradę i ewentualne spostrzeżenia lub własne doświadczenia w w/w temacie.

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 08, 2009 12:20 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Aby nie zakładać nowego wątku o tym samym. Dziś zakładałem klamki w SEL 560 (piękna wersja - 300 KM) po wymianie zamków. I zastanowił mnie to, że mając podłączoną klamkę tylko do wtyczki - centralny nie chciał działać. To samo kręcenie śrubokrętem w kasecie zamka - centralny nie działa. Natomiast po złożeniu tego w całość, kiedy równocześnie działał przełącznik elektryczny i mechanika/pneumatyka - wszystko działa idealnie. To jakoś ze sobą współpracuje? Jak się w takim razie wpiąć tam ze sterownikiem radiowym? Bezpośrednio na pompę?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl