MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 6:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 8:45 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
adi_1233 pisze:
nie no rzewody i swice na benzynie sie co 5k wymienia to częściej niż olej.
Cytuj:
Zalatują onetem

niestety nie z onetu tylko z autopsji a dokładnie od mechaników
mercedes i gaz to nie dobra para


1. rzewody i swice
2. jak coś dolega elektryce to na PB się zdarzy, że trzeba świece wymieniać częściej
3. coś tam gdzieś dzwoni ... ale wiedzy trochę za mało ... więc kolego: generalnie MB+LPG na KE-JET=problemy (ale KE-JET skończył się w 93 roku, lub przetrwał trochę dłużej e 3.0).

Tutaj mamy silnik M111.960, który ma sterowanie elektroniczne i na gazie IV Gen bardzo ładnie działa (zresztą jak: M111.940, M 104.942, M 104.992).

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 9:13 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
adi_1233 pisze:
mercedes i gaz to nie dobra para

Raczej mówisz w swoim imieniu. U mnie para wprost idealna... [zlosnik]

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 24, 2008 9:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 03, 2008 8:19 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Białystok
nie no wszystko jest super... tylko jak zajechale na wymiane oleju do mechaników od mercedesa to powiedział:
"Mam nadziaje że nie zagazujesz tego auta"

Cytuj:
U mnie para wprost idealna...

akurat w twoim silniku to jakoś jeździ, ale to troche inny silnik (najważniejsze prostszy)...

WojtekW a coś sie tak na mnie uwziąłeś ???co tak Bronisz tego gazu ???
ja mam swoje zdanie ty masz swoje...

powiem tak:
sprowadzilismy z kumplem e200 (idealny such silnik żadnego wysieku równa praca)i kumpla matka założyła gaz i sie zaczeło...
palil jak smok
silnik cały spocony...

no ale jak kto lubi... nie bede mial kasy nie bede jeździł

_________________
Mercedes 124 220CE '95/96
-------------------------------------------------------
"Kiedyś auta miały duszę... zrobione były z metalu, a plastiku używano do wysadzania mostów"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 24, 2008 10:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
adi_1233 pisze:
nie no wszystko jest super... tylko jak zajechale na wymiane oleju do mechaników od mercedesa to powiedział:
"Mam nadziaje że nie zagazujesz tego auta"


To tylko swiadczy o mechaniku.

ja swoim jezdze juz 2 lata. Ostatnio robilem uszczelke pod glowica bo przerdzewiala ze starosci, przy okazji wymienilem tez swiece, chcialem tez wymienic przewody ale pomierzylem je i sa ok (jeszcze orginalne beru, moze je ktos wczesniej wymienial - nie wiem) wiec zostały. Przez 3 lata autem zrobilem kolo niewile (ok 50kkm) bo do pracy mam 2,5km ale nie boje sie nim jechac w zadna trase. Wlasnie wrocilem z Krymu, w 3 tygodnie zrobilem 7,5kkm i auto nawet nie jeknelo. Reasumujac przez 3 lata eksploatacji wymienilem: pasek klinowy,cewke, 2x swiece, klocki na obu osiach (olejów, itp. oczywiscie nie wspominam). Auto na I gen gazu jezdzi w 40* upale i sniegu wiec nie pierd... mi tu o tym ze merca nie da sie zagazowac. Wystarczy tylko miec troche pojecia o mechanice i tylko tego instalatorom gazu brakuje.


Cytuj:
powiem tak:
sprowadzilismy z kumplem e200 (idealny such silnik żadnego wysieku równa praca)i kumpla matka założyła gaz i sie zaczeło...
palil jak smok
silnik cały spocony...


Taaa i napewno gaz temu wszystkiemu jest winien. [zlosnik]

Poprostu sprowadziliscie szrot z zajechanym motoremlub sami go zajechaliscie (wycieki i duze spalanie to objawy slabego sprezania i wzrostu cisnienia w skrzyni korbowej - pierscienie nie trzymaja ciśnienia), byc moze auto zostalo przegrzane.

W autach w ktorych wystepuje objaw strzelania wystarczy albo poprawnie ustawić mieszanke albo przy znacznym przebiegu wymienic prowadnice zaworowe ( starsze silniki MB maja miekkie prowadnice i wymiana ich zdecydowanie porawia szczelnosc zaworów) . Wymienic je nalezy nie tylko ze wzgledu na gaz ale tez i na benzynie przez nieszczelne zawory sa duze straty mocy i paliwa wiec i na benzynie ekonomiczniej sie jezdzi.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 24, 2008 10:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 03, 2008 8:19 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Białystok
wiecie szkoda gadać...

z koniem sie nie dogadasz

_________________
Mercedes 124 220CE '95/96

-------------------------------------------------------

"Kiedyś auta miały duszę... zrobione były z metalu, a plastiku używano do wysadzania mostów"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 24, 2008 10:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
adi_1233 pisze:
z koniem sie nie dogadasz



no jak widac ... siwku

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 24, 2008 11:24 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
adi_1233 pisze:
wiecie szkoda gadać...

z koniem sie nie dogadasz

Popatrz na to z innej strony. Przecież jest to możliwe aby jednym LPG sprawowało się dobrze a innym źle. Zależy to od tak wielu czynników że trudno tu o powtarzalność.
Osobiście jestem zwolennikiem jak najbardziej prostych rozwiazań. Zauważ że instalację LPG najczęściej chwalą posiadacze I generacji - tej najprostszej. Kolejne są coraz bardziej skomplikowane i przez to coraz bardziej zawodne. Gazownicy to też ludzie omylni i nie zawsze zrobią dobrze (wiem to na swoim przykładzie). Ja od 11 lat po poznaniu zasad działania LPG (może tego Ci brakuje) i samoregulacji mam 0 (zero) problemów. Chcesz to wierz a jak nie to nie ale nikogo nie obrażaj.

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 25, 2008 9:34 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 02, 2008 9:11 pm
Posty: 158
Lokalizacja: Kaszuby
adi_1233 pisze:
nie no wszystko jest super... tylko jak zajechale na wymiane oleju do mechaników od mercedesa to powiedział:
"Mam nadziaje że nie zagazujesz tego auta"


Coz , widac ze mechanik dobry do wymiany oleju [zlosnik]

Mam taki sam samochod jak Ty , z takim samym silnikiem. Na LPG BRC Sequent 24 przechulane ok 130 tys km. ZERO problemow. Jezdze i chwale.
Glownie gazownika bo potrafil ladnie to wszystko do kupy spiac.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 25, 2008 9:44 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Moze po prostu masz swiece o zbyt duzej cieplocie - dlatego tak szybko padaja?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 25, 2008 2:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
Ja MB jeżdżę, od kiedy pamiętam, na świecach NGK.
Auta oczywiście bi-fuel (Pb/LPG)
Możesz też spróbować tego : http://www.iskra-kielce.pl/pr_swg.php
Generalnie świece na LPG, bez problemów powinny wytrzymać 20tys. km lub więcej. Ważny jest też odstęp na elektrodach świecy, który należy sprawdzić przed wkręceniem świecy.

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Ostatnio zmieniony pn sie 25, 2008 4:22 pm przez witek-sec, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 25, 2008 2:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Link nie armaty!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 25, 2008 4:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
TReneR pisze:
Link nie armaty!

Już.
Jedna mała kropka była za dużo [zlosnik]

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 03, 2008 9:37 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
witam kolegow.
problem rozwiazalem tylko troche półśrodkowo. wymienilem swiece i kable ale zmiana żadna :( pozniej jezdzilem na benzynie i tylko, przez dwa tyg i nigdy wczesniejsza usterka nie miala miejsca i tu niechetnie musze sie zgodzic z kolegami ze te auto nie bardzo znaosi gaz ale trudno na dzien dzis od 12 dni auto przed zgaszeniem przelacxzam na 5-10 sek na benzyne i zawsze jak narazie zawsze zapala

pozdraiwm i dziekuje za pomoc


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 04, 2008 5:39 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
to był bardzo mądry mechanik!!!! jedna jaskółka wiosny nie czyni!!! jak jednemu sie udało i mu chodzi gaz na mechanicznym wtrysku to niech sie modli do Boga i daje dużo na tacę bo to już długo nie portwa!!!! znam z autopsji żeby nie było krzyku zaraz... zgadza sie że dobry gazownik zestroi to wszytsko... ale zestroi albo zeby duzo nie palił = wypalone zawory i gniazda zaworowe, brak mocy, brak pewności auta... lub bedzie palił dużo=strzały, pogięty przepływomierz, rozwalony filtr powietrza itd. itd...
nie ma złotego środka do mechanicznego wtrysku... były próby na blosie ale pogadaj z nimi co go założyli... jest ich tylu co kot napłakał ale być może to jest właśnie wyjście...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 04, 2008 8:28 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Chuck Norris pisze:
jak jednemu sie udało i mu chodzi gaz na mechanicznym wtrysku to niech sie modli do Boga i daje dużo na tacę bo to już długo nie portwa!!!! znam z autopsji żeby nie było krzyku zaraz... zgadza sie że dobry gazownik zestroi to wszytsko... ale zestroi albo zeby duzo nie palił = wypalone zawory i gniazda zaworowe, brak mocy, brak pewności auta... lub bedzie palił dużo=strzały, pogięty przepływomierz, rozwalony filtr powietrza itd. itd...
nie ma złotego środka do mechanicznego wtrysku..



Nie jednemu, bo firmie , która zakładała gaz u mnie widocznie udało się to samo.U mnie trwa 5 rok i ponad 150 tysięcy na liczniku.Strzela jak układ zapłonowy zaniedbany, a nie od tego jak sobie śrubę ustawisz, bo albo będzie mulił i nie jechał, albo będzie lepiej niż na pb.

Widzę ,że u kolegi trauma po lpg w samochodzie wielka i na kazdym festynie powtarzana.heheheh

Pogadaj z AndyS u niego tak samo jak u mnie i u wielu innych lpg i mechaniczny wtrysk to połączenie, które się bardzo dobrze sprawdza.

Z gazem jak z bmw, w pierwszym winni są tylko majstrowie , którzy jeszcze nie wszystko ogarniają,a z drugim typy które czesto świrują bmw po ulicach.
A przeciez jedno i drugie jest dla ludzi [cool] [cool] [cool]

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl