MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 6:22 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt wrz 09, 2008 9:39 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Sprzeglo LUK 623055900 650zł
Sprzeglo Valeo VAL801156 519zł
Odbiór w Rzeszowie, jak pasuje daj znać [oczko]
Samej tarczy nie warto kupowac, niewiele taniej od kompletu...
GG8478669
tel. 505176727
Trocin

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 09, 2008 9:23 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Dzieki [ok] Wieczorem powinienem wiedziec czy i co mi potrzeba - jakby co to sie zglosze :-) <br>Dodano po 10 godzinach. 34 minutach.:<br> Dziekuje wszystkim za pomoc - okazalo sie jednak, ze sprzeglo jest OK, okladziny grube - nie wiem czy orginalne, bo niby jest gwiazdka ale jest namalowana a nie wybita... wydaje mi sie, ze wybita powinna byc.
Ale nadal nurtuje mnie jedna rzecz - sprzeglo dosyc nisko bierze - wymienilem uszczelnienia w pompie i wysprzegliku, wymienilem trzpien wysprzeglika, odpowietrzylem porzadnie ale jest nisko, prawie przy samej podlodze (znaczy sie dobrze wysprzegla ale ...).
Co jeszcze mozna z tym zrobic?!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 09, 2008 9:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Okladziny grube, ale moze docisk siada?

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 09, 2008 10:03 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Co to znaczy odpowietrzyłeś porządnie? - jak to zrobiłeś?, może tu jest problem.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 09, 2008 10:38 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Odpowietrznikiem przy silowniku sprzegla - standardowa procedura pompowania.
To samo po odpowietrzeniu przez mechanika (po wymianie skrzynii) - dalej nisko bierze. <br>Dodano po 20 sekundach.:<br>
trocin pisze:
Okladziny grube, ale moze docisk siada?

Docisk byl dobrze oceniony przez mechanika (niestety robie to naprawe wirtualnie) - sam nie widzialem.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 09, 2008 10:57 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Jeśli dobrze rozumiem standardowa procedura pompowania jak przy hamulacach? - ona nie jest dobra.
Sprzęgło odpowietrza się wtłaczając płyn od odpowietrznika siłownika w górę do zbiorniczka - przy okazji powoli naciskając i puszczając sprzęgło.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 09, 2008 11:01 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Sprubuje to metoda - tylko jakas pompke bede musial skombinowac

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 09, 2008 11:04 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
połącz odpowietrznik hamulca z odpowietrznikiem sprzęgła - odrobina wprawy w manewrowaniu odpowietrznikami i pompuje się płyn hamulcem.
Jeśli zewnętrzną pompką (dużą strzykawką) to trzeba uważać aby nie przepełnić zbiorniczka.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl