MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 11:44 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn wrz 08, 2008 10:32 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
chymon pisze:
- syczy niemiłosiernie
- bardzo wysokie jałowe obroty na rozgrzanym
- na zimnym falują cyklicznie od powiedzmy 600-1400 obr/min
- po psiknięciu samostartem na kolektor przy wlocie do głowicy obroty wkręcają się na wyższe - praktycznie przy wszystkich cylindrach

zapewne rozpieła Ci się jakaś rurka z podciśniniem... U mnie tak samo było w V8, złozysz i będzie smigało dalej...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 08, 2008 9:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Śmiga - taka rurka gumowa spadła :lol:

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 08, 2008 11:39 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
Zbocze z tematu... felgi już założyłeś? [zlosnik]

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 09, 2008 11:29 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Założone, niestety z czarnymi oponami... wrzucę fotę niedługo.

Pozdrawiam

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 10, 2008 9:09 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
chymon pisze:
Założone, niestety z czarnymi oponami... wrzucę fotę niedługo.

Pozdrawiam


Dobrze zrobiłeś, przynajmniej w deszczu masz lepszą przyczepność. [zlosnik]

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 10, 2008 2:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kolejne pomiary kompresji (bardziej sprawnym sprzętem, z wciśniętym gazem 'do dechy', wykręcone wszystkie świece, jednostki - bar)

(pomiar 'na sucho')
1 cyl - 8,8
2 cyl - 7,2
3 cyl - 8,0
4 cyl - 8,0
5 cyl - 8,6
6 cyl - 8,0

(pomiar po wlaniu 4ml oleju na tłok)
1 cyl - 9,6 ( +0,8 )
2 cyl - 8,4 ( +1,2 )
3 cyl - 9,0 ( +1,0 )
4 cyl - 8,2 ( +0,2 )
5 cyl - 9,0 ( +0,4 )
6 cyl - 8,7 ( +0,7 )


Chciałbym zimą zrobić samą górę. Ma to sens?
[oczko] <br>Dodano po 22 minutach.:<br> Obrazek
Spadł właśnie ten wężyk.

Teraz objaw jest taki, że auto w trakcie nagrzewania traci obroty, po czym gaśnie. Plastikowa śruba wykręcona maksymalnie. Na obroty wkręca się płynnie, kopci na czorno.
Czy to ustrojstwo, do którego dochodzi zaznaczony wężyk to 'zawór powietrza dodatkowego'?
Czy zawór mógł się rozregulować?

Jeszcze jedna akcja - dopiero w trakcie szukania nieszczelności zauważyłem, że nie mam (!) śruby od regulacji składu mieszanki :o
Czy po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa powinna być słyszalna? (Jest słyszalna dopiero kiedy wkręcę śrubę regulacyjną na głębokość, przy której klapka znajduje się w najwęższym przekroju przepływomierza.


Dzięki za wszystkie opinie i sugestie
[oczko]

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 10, 2008 2:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Zaznaczony zawór to faktycznie powietrze dodatkowe, nie wiem czy może paść, ale możemy sie wymienić za materiał z siedzenia Bromberg'owego bo zawór mam przy sobie w razie czego [zlosnik]
Pompka odzywa się jedynie jeśli nie jest dostatecznie nabite ciśnienie w układzie paliwowym, czyli nie będzie słyszalna za każdym razem jak przekręcisz kluczyk jeden po drugim. Spota mogliśmy zrobić to byłoby jasne :P

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 10, 2008 2:58 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
bary123ce pisze:
Spota mogliśmy zrobić to byłoby jasne :P

Spoko - ale wsadzimy przy okazji TurboDiesla - OK? :lol:

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 10, 2008 11:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
byś przynajmniej nie miał problemów z obrotami i wystrzałami gazu :lol: <br>Dodano po 5 godzinach. 54 minutach.:<br> długo nie trzeba było czekać. Lepiej się przyznaj [zlosnik]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2008 12:16 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Taaa - nawet mi pomóc nie chciałeś :lol:
Wczoraj na testach po przełączeniu z LPG na Pb zgasł motor i już uruchomić nie chciał zbytnio. Nie zalał się, bo świece suche - może regulator ciśnienia... :roll:
Dzisiaj rano zapalił na LPG po paru obrotach, ale zasmolił kostkę brukową konkretnie - dochodzenie kontynuuję!

Wskazówki mile widziane [oczko] <br>Dodano po 33 minutach.:<br> A tak wyglądało położenie płytki spiętrzającej:

Śruba regulacyjna nie wkręcona (silnik wyłączony):
Obrazek

Płytka ustawiona w najwęższym przekroju gardzieli (silnik nie pracuje, po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa zapodaje):
Obrazek

Takie samo ustawianie śruby (silnik pracuje na wolnych obrotach):
Obrazek <br>Dodano po 3 godzinach. 1 minutach.:<br> Jednak suche świece nie świadczyły o tym, że nie zalewa się benzyną - zalał się i to konkretnie :o
Karnąłęm się na LPG i jechał elegancko - miał moc, przyspieszał w miarę żwawo, ale jedna rzecz niepokojąca - niskie ciśnienie oleju - na D miał zwykle na wolnych obrotach około 1,0, a teraz spadło do 0,3-0,4 :-?
Na bagnecie o dziwo pełno - ale za to rzadkie i benzyną zapodaje... musiał wczoraj dostać sporo Pb do smarowidła, stąd też czorne plamy pod wydechem.
Niech se postoi to może odparuje - szkoda oleum wymieniać, bo ma 5000km nalatane, w najbliższych planach rozbierania silnika, a jeszcze muszę z 1000km zrobić - znajomi zapragnęli do ślubu taką padniętą S-klasą jechać :lol: :lol: [zlosnik]

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2008 1:20 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
lepiej wymień olej bo wałki rozrządu będziesz zbierał albo panewki ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2008 8:22 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
jak dla mnie położenie klapy nie budzi podejrzeń, ale widzę że nie masz zabezpieczenia anty bum na niej -to trochę jak proszenie się o kłopoty...
Olej koniecznie zmień, bo coś Ci się zatrze, a co do lania paliwa to może być sporo przyczyn począwszy od potencjometru a skończywszy na rozdzielaczu i wtryskach -warto sprawdzić czy nie leją

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2008 8:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 26, 2006 9:26 pm
Posty: 94
Lokalizacja: Gołaczewy
Witaj!
Sruba którą pokazujesz na zdjęciach to nie jest śruba składu mieszanki, nawiasem mówiąc jest nieoryginalna tam ma być krótki korek. Sruba składu jest głębiej i jest na imbus nie znam rozmiaru ale stosunkowo cienki
Pozdrawiam Marek

_________________
Mercedes W116 280SE


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 12, 2008 12:23 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Oleum wymienione, jednak za dużo Pb, żeby sama odparowała - około 0,7l sie nalało. Olej rzadziutki, ściekał z 30 minut - przepłukał się reaktor przy okazji :lol:
Raczej to nie wina wtrysków czy rozdzielacza, bo wcześniej (przed wyskoczeniem tego wężyka ze strzałką) latał na Pb bez problemów, podejrzewam, że regulacja mieszanki, podciśnienia, klapki, sratki - powinny rozwiązać problem :lol:

Co do śruby to jest ona nieoryginalna, wkręciłem ją, gdyż w otworze nie było nic.
Swoją drogą w jaki sposób reguluje się położenie tarczy spiętrzającej, bo robiłem to właśnie tą śrubą :oops:


Dobranoc


PS
Po płukance oleju z Pb - jakby zaczął ciszej pracować na wolnych i łatwiej się wkręca na obroty [zlosnik]

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 12, 2008 8:19 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Pod tą śrubką, którą wkręciłeś powinna być śruba na imbus regulująca skład mieszanki. Poszukaj w moim temacie o M110 jak się męczyłem, a było tam pełno linków, które na pewno pomogą.
Jak będziesz w ASO to kup przy okazji gumowe uszczelnienia wtrysków, bo są tanie jak barszcz, a nóż gdzieś tam łapie lewe powietrze. Na bank masz zły skład mieszanki, powodzenia z regulacją, nienawidzę tego w M110 [szalone]
P.S: poszukaj dobrego 300 Turbo to skończą się problemy [zlosnik]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl