MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 4:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 16, 2008 7:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 16, 2008 7:27 pm
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków
witam chcę kupić CLK z roku 97-01 i teraz zastanawiam się jaki silni wybrac aby auto bylo zarowno w miare ekonomiczne a jednakowo miało jakie takie osiagi , aby silnik był elastyczny od niskich obrotow, acha i skrzynia manual. najbardziej chodzi mi po glowie 2.3 komp. albo 3.2 wydaje mi si eze 2.0 odpada zupelnie . natomiast 2.0 komp tez mnie kusi! dobry był by diesel ale znalazlam tylko (w tym modeluz tych lat) 4,5 D niemam pojęcia jak to jezdzi! silniki bęzynowe powyzej 4 litrow tez raczej odpadają! czy jest silnik 3.2 komp? doradzcie mi prosze , napiszcie jakie są wasze spostrzezenia i doswiadczenia z tym modelem/ silnikiem


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 16, 2008 7:51 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
nie ma 3,2 kompressor, jedynie 2,0 i 2,3 silniki sa to elastyczne, mają moc i nie spalają nadmiernych ilosci paliwa


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 16, 2008 8:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Jak zacząłem się rozglądać za CLK dla żony, to też rozważałem 2.3 komp lub 3.2 wolnossący. Pogadałem ze znajomymi w ASO i wszyscy jednoznacznie wypowiadali się za 3.2, a tego kompressora mi odradzali.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 16, 2008 8:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 16, 2008 7:27 pm
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków
możesz podać co ich zdaniem przemawialo za 3.2 a co przeciw 2.3komp? byłabym bardzo wdzięczna.

_________________
polonez 2.0 turbo - "zabawka" Męża ( i jego miłość)
syrena 105- nasze wspolne dziecko
CLK208 2.3 kompressor
FSO Polonez caro plus 1.6


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 16, 2008 9:54 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Przelicz dokladnie ile masz kasy
320 do tanich w eksploatacji nie należy i nie ma takiej w manualu
2.0 czy 2.3 kompressor to sa silniki m111 które przeżyją budę
najwieksza dostepna moc to 193 konie wiec jest czym jezdzic, spalanie nie jest duze, a silnik bezawaryjny czego o cdi nie mozna powiedziec
diesla nie polecam CDI to nie jest silnik do takiego auta

_________________
[URL=https://za10groszy.pl/start/496330124/index.html]Wszystko za 10 groszy ![/URL]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 16, 2008 10:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 16, 2008 7:27 pm
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków
nie, własnie ogladałam 320 w manualu juz, a ten diesel co znalazlam to nie cdi (chyba) sprzedawca mowil ze to jest silnik ktory był montowany juz w starych mercedesach 4.5 wolnossący diesel (nieznam sie moze to juz jest CDI)

_________________
polonez 2.0 turbo - "zabawka" Męża ( i jego miłość)

syrena 105- nasze wspolne dziecko

CLK208 2.3 kompressor

FSO Polonez caro plus 1.6


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 16, 2008 10:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 10, 2007 9:17 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Szczecin
w CLK nie było diesli . Co do spalania i mocy to moge przytoczyć dane fabryczne (podane wartości zazwyczaj są minimalne i w codzienności trzeba dodać pare litrów) :
CLK 200 K - moc 163 koni -spalanie - 13,5l miasto, 7l - trasa, 0-100km/h -9,5s
CLK 230 K - moc 197 koni -spalanie - 13,7l miasto, 7,1 trasa, 0-100km/h -7,9s
CLK 320 - moc 218 koni -spalanie - 15,1l miasto, 7,4 trasa, 0-100km/h -7,4s
CLK 430 - moc 279 koni -spalanie - 16,5l miasto, 8,5l trasa 0-100km/h -6,5s
CLK 55 AMG - moc 347 koni -spalanie - 17,1l miasto, 8,5l trasa 0-100km/h -5,4s

_________________
w124 400E 93'
s210 320CDI 00'
w201 3.0 24v 89'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 16, 2008 11:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 16, 2008 7:27 pm
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków
jak nie było ? tzn ze ten co oglądałam jest cos kombinowany?

Poza tym moc to nie wszytko - jeszcze jest moment i zakres obrotów w jakich auto posiada te "walory", jak się ma silnik 2.3K do 3.2 ? ma ktoś porównanie ? tzn czy miał okazje się przejechać tym i tym?

Przepraszam, że tak marudzę, ale.. chciałabym dokonać jak najlepszego wyboru!

_________________
polonez 2.0 turbo - "zabawka" Męża ( i jego miłość)

syrena 105- nasze wspolne dziecko

CLK208 2.3 kompressor

FSO Polonez caro plus 1.6


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 17, 2008 5:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz cze 18, 2006 6:30 pm
Posty: 66
jesli dobrze wiem to 320 nie wystepuje w manualu. Ale lepiej kup 3.2 dluzsza zywotnosc a spalanie to samo co w 2.3 komkp


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 17, 2008 9:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 02, 2008 9:11 pm
Posty: 158
Lokalizacja: Kaszuby
piston pisze:
w CLK nie było diesli . s


Tzn w W208 nie bylo diesli, w W209 sa diesle np klik


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 17, 2008 9:09 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 4:54 pm
Posty: 33
Hm...jakbym bral to 3.2 zamiast 2.3 kompressor...wieksza pojemnosc i silnik bez dodatkow typu kompressor...moc z pojemnosci i to jest to :) ujawnia sie nie przy starcie spod swiatel a na trasie jak sie jedzie 120 km/h i chce sie wyprzedzac :) no chyba za bardzo zalezy na mniejszym spalaniu to wtedy 2.3 kompressor :) Tez bedzie dobrze jezdzil :)

_________________
S210 E280 4MATIC ELEGANCE 1997


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 18, 2008 11:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 16, 2008 7:27 pm
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków
witajcie!
ogladalam dzis clk2.3komp wszystko ladni epięknie ale .. ten silnik ma bardzo wąski zakres pracy! owszem dół ma bardzo "ładny" ale w gornym zakresie obrotow to on "wogule" ni epracuje! tzn nieoplaca sie go kręcic. trzeba bardzo szybko zminieac biegi. i na wolnych troche obroty faluja - facet , sprzedawca mowil mi ze to kazdy kompresor tak ma . czy to prawda? falowaniejest niewielkie okolo50 moze 100 obr jak to z tym jest?i czy 3,2 sie wyzej kreci i jak u niego z dołem?

_________________
polonez 2.0 turbo - "zabawka" Męża ( i jego miłość)

syrena 105- nasze wspolne dziecko

CLK208 2.3 kompressor

FSO Polonez caro plus 1.6


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 18, 2008 11:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
porównaj sobie te dane:

http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=203

http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=204

różnica w spalaniu (miasto) 7-8 litrów jest niebagatelna... a taki kompressor lepiej się chipuje i mogą Ci wtedy ładnie zrobić krzywą momentu i mocy

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2008 8:53 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Przejechalem sie pare kilometrow CLK 320 (W208)...i powiem szczerze ze silnik bardzo fajny...kreci sie az milo juz od samego dołu, a na sypkiej nawierzchni potrafi elegancko zerwac przyczepnosc [zlosnik] Spalanie? Tego akurat nie testowałem.

Poza tym bujniecie przy starcie - bezcenne....choc rozczarowal mnie troszke dzwiek, mam wrazenie ze R6 od konkurenta z Monachium ladniej graja, a przeciez w tych autach o to chodzi...generealnie w samym CLK nie spodobal mi sie uklad kierowniczy, ktory chodzil az za lekko i z wrazeniem wielkiej gumowatosci (hmm juz w przednionapedowym Focusie lepiej czuc jak sa kola skrecone)...poza tym smieszne autko jak ktos nie potrzebuje drugiej pary drzwi...

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl