Koniku Coupe są już passé, tyle tego jeździ
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
, mało kto już się ogląda za 123 coupe, mało kto jeździ je oglądać
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
.
A tak poważnie to jak już czytasz to forum to powinieneś znac procedurę:
1.Telefon do sprzedawcy- słuchasz samych superlatyw i kłamstw nt.auta- między wierszami wyłapujesz podejrzane wątki.
2.Prosisz o VIN
3.Sparawdzasz VIN - jeśli Ci zależy na pełnej oryginalności to jest to miejsce przełomowe calej procedury - rezygnujesz lub idzeisz dalej.
4.Jedziesz i robisz wizję lokalną lub prosisz kogoś z forum, kto mieszka obok by zrobił to za ciebie.
5.Dzielisz sie na forum wrażeniami ( i fotkami)- my albo go obśmiewamy i wybijamy Ci z glowy całą imprezę, albo ktoś ci go podkupuje
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
albo doradzamy dalsze targowanie się lub branie z pocałowaniem w rączkę.
Tak z opisu i zdjęć auto warte zainteresowania, ( kolor naprawdę super
![[cool]](./images/smilies/cool.gif)
)co do tych poprawek blacharsko lakierniczych - trzeba wszystko dokładnie sprawdzić i przeliczyć ile trzeba będzie dać lakiernikowi/ blacharzowi, o ile to manualna IV to jest to raczej argument do zbijania ceny.
Poza tym za równowartość ok. 3 tys Euro można w DE wyszukać ładne( lepsze) coupe.