MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 07, 2025 1:30 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 30, 2008 12:02 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
jak w temacie, prosze o polecone miejca. Mieszkam w Piastowie, czyli szukam warsztatów w okolicy np Mokotowa, Raszyna, Okęcia, Ursusa, Bemowa, Woli, Pruszkowa i okolic


pozdrawiam

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',

EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 30, 2008 11:52 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
może nie okaże się pomocny ... ale przecież w 98% warsztatów można ... hmm
Jak byś chciał konkretnie to w moich rejonach mogę polecić kilka miejscówek.
A jaki dokładnie silnik??
Jeśli chodzi o 230CE to .. nie wiem jakie tam jest dojście do świec...
Jak by było dobre to sam mogl bym ci zmierzyc :P

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 30, 2008 7:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
jeszcze dzis wkleje zdjęcie. moze uda mi się skorzystać z Twojej pomocy ;)

silnik dokladnie 102
230CE

jakie to Twoje rejony?

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 30, 2008 8:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Niestety dość odmienne od Twoich .. Pn-zach od wawy (no i od polowy października będę w wawie codziennie)
Do M102 chyba podejdzie mój miernik...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 30, 2008 11:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
obrazek przedstawia dostep do swiec

http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... oswiec.jpg

mowisz, ze polnocno zachodnia wawa, masz na mysli jakas dzielnice, czy odlegle miasto???

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 01, 2008 7:17 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Myślę że niema sprawy i spokojnie podejdzie miernikiem.
Mogę Ci go udostępnić kiedy tylko chcesz.
Aktualnie jestem w Leoncinie (koło nowego dworu mazowieckiego) a od połowy października na bielanach.
Pozdrawiam
p.s w jakim celu chcesz mierzyć kompresje?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 01, 2008 9:07 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
W M-102 sa małe świece i można pomierzyć kompresję nawet u mechanika od motocykli.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 02, 2008 12:22 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
hmm moze się wstrzymam do tego czasu jak wrocisz na Bielany, i bede mial 20 min drogi :) chetnie porozmawiam, moze rzucisz okiem na to i tamto
oczywiscie jak bedziesz mial czas.
pzdr <br>Dodano po 1 godzinach. 41 minutach.:<br> BrunoGiamatti
kompresje chce zmierzyć, by dowiedzieć sie dlaczego jak odpalam rano silnik, przejade się do skrzyzowania, staje i obroty stoja na 750obr i szarpią na 680, drazni mnie to
to nie swiece ani kable, ani przekaźnik, ani potencjometr biegu jalowego, ani zla mieszanka na KE.

nie wiem co?
moze lewe powietrze?
może nie pracuje mi odpowniednio jeden z cylindrów?
nie wiem...
rozkladam ręce

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 02, 2008 7:26 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
bilbo pisze:
moze lewe powietrze?

Bardzo prawdopodobne ...
Ale kompresje można sprawdzić ... nie zaszkodzi.
pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 02, 2008 7:36 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
A jak sie sprawdza kompresje?
Na rozgrzanym silniku, na zimnym, pedał w podlodze?
W motocyklu sprawdzam na rozgrzanym z otwarta manetka i kopie ze 3-4 razy lub w skuterze krece ze 3-4 s rozrusznikiem, a w aucie?

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 03, 2008 1:40 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Crazy_Russian pisze:
A jak sie sprawdza kompresje?

na zimnym lub rozgrzanym (w zależności od tego dla jakich warunków chce się sprawdzic kompresje), ale z reguły interesuje nas dla zimnego, wszystkie świece (dla benzyny) wykręcone, nałdowany aku, gaz w podłodze i kręcimy :)

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 03, 2008 1:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
Janfocus pisze:
wszystkie świece (dla benzyny) wykręcone...

Z tego wynika, ze jesli mam jeden (motocyklowy) manometr to nie sprawdze cisnienia na poszczegolnych cylindrach. Myle sie?

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 03, 2008 1:55 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Crazy_Russian pisze:
Z tego wynika, ze jesli mam jeden (motocyklowy) manometr to nie sprawdze cisnienia na poszczegolnych cylindrach. Myle sie?



To tak jakbyś chciał wykopać sześc dołów do zrobienia sześciu zdjęć do połowy .

Nie wiem po co wykręcać wszystkie świece przy tej operacji.

Manometr jest na jeden cylinder , taki jak do motocykli.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 03, 2008 2:06 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
Czyli wykrecam jedna swiece, wkrecam manometr, pedal w podloge i krece rozrusznikiem. Czynnosc powtarzam dla kazdego cylindra, tak?

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 03, 2008 2:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Tak jest ...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl