MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 3:56 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn paź 06, 2008 8:33 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
MERCEDES 4 EVER pisze:
Popey pisze:
a moj czasem "zapipka" stan oleju ale zauwazylem ze robi tak na wzniesieniach lub przy dluzszej jezdzie z gory lub pod gore..choc stan jest wiecej niz połowa miarki na bagnecie ma takie fanaberie


standart-moj ma to samo -jak ma max to niepyskuje 3/4 stanu i juz wszczyna alarmy dziad jeden.


Dokładnie tak jest ale z kolei max stan tez nie jest wskazany i jak tu dogodzić takiemu [zlosnik]

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 06, 2008 9:48 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 4:54 pm
Posty: 33
Popey pisze:
Dokładnie tak jest ale z kolei max stan tez nie jest wskazany i jak tu dogodzić takiemu


Bo te czujki to roznie maja :) Po wymianie oleju zaczal mi na czerwono piszczec ze mam za wysoki poziom oleju...sposcilem troche oleju i juz sie nie burzy a wedlug bagnetu jest na max :D przed tym poziom byl ciut wyzszy na podzialce max ale teraz tez jest a czujnik juz nie plumka :)

_________________
S210 E280 4MATIC ELEGANCE 1997


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 07, 2008 6:05 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Jest gdzies jakis bezpiecznik od tego czujnika? Bo nie wiem od czego zaczac w zdiagnozowaniu usterki...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 08, 2008 10:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 16, 2007 7:38 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Sz-cin
W moim jest Asyst Aktywny bo mi przesunął wymianę oleju o prawie 5 kkm. Zażyczył sobie coby przejechać prawie 20 kkm do wymiany więc nie spierałem się z nim. W międzyczasie musiałem dolać ze 2 l. oleju bo darł się że jest za niski poziom.
Jednak próba uruchomienia kontroli poziomu (kluczyk na 2 i czekać) to totalne fiasko. Nic sie nie pyta czy sprawdzać poziom oleju. Wg. deilivery date jak Trocin zapodał powinno być, a nie ma. Nic nie rozumumiem - albo zepsute albo nie ma tego bajeru.

_________________
S210 300TD
W124 2.0D 88 Automatic ex.t.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 08, 2008 10:34 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
U mnie Assyst tez odmierza, ze co 20kkm przeglad, ale o ten olej jakos sie nie dopomina [zlosnik]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 08, 2008 11:47 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
czyli co ze nie jest to stala 15tys km (bo tak mi sie wlacza po kasowaniu przegladu) a sam sobie to odmierza? - nie u mnie chyba jednak jest stale 15tys zrobilem 30tys i 2x wymienialem oleum wiec by sie zgadzalo

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 08, 2008 11:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
blackmilk pisze:
czyli co ze nie jest to stala 15tys km (bo tak mi sie wlacza po kasowaniu przegladu) a sam sobie to odmierza? - nie u mnie chyba jednak jest stale 15tys zrobilem 30tys i 2x wymienialem oleum wiec by sie zgadzalo


Widac w miare rowno jezdzisz. U mojego znajomego wyskoczyla nastepna zmiana oleju po niecalych 10k km. Wszystko zalezy od techniki jazdy i warunkow eksploatacji. Butuj go rowno przez miesiac, to sie czas do nastepnej wymiany oleju skroci do 5k km ;)

Pozdrawiam

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 09, 2008 9:46 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 16, 2007 7:38 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Sz-cin
trocin pisze:
U mnie Assyst tez odmierza, ze co 20kkm przeglad, ale o ten olej jakos sie nie dopomina [zlosnik]

trocin ty się nie chwal tylko szukaj potencjalnego bezpiecznika ;) . Mój jak chce troszkę drinknąć to co mu będę żałował. Ja też trochę lubię [zlosnikz] .
Co do inspekcji to po skasowaniu ustawia sie na 15 kkm a potem dopiero wydłuża czas do przeglądu. Butować go bez sensu nie cisnę ale jak ma jechać to musi swoje robić i nie patrzę na obrotek. Z drugiej strony przy tym motorze to czerwone pole na obrotomierzu (5 kobr/min - kurcze, że disel kręci do tej prędkości) można załapać tylko przy gazie w podłodze. A i tak za długo nie mogę tak trzymać bo się rozpierdzielę o auta jadące przedemną. W trasie jazda nawet ze znaczną prędkością (nie powiem jaką) to obroty 3 - 4 tys. czasem troszkę więcej. Często niestety niższe. Czyli zakres średni więc optymalne parametry pracy i nie dziwię się że nie żada szybszej wymiany oleju.

_________________
S210 300TD

W124 2.0D 88 Automatic ex.t.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 09, 2008 11:22 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 4:54 pm
Posty: 33
Hm...panowie :) Assyst mozna zaprogramowac jesli chodzi o pokazywanie przebiegu do kolejnego przegladu przez podpiecie kompa :) Takze u jednych po kasowaniu inspekcji pokazuje 20 000, innym 15 000, innym 10 000. Tak samo ASSYST sobie wydluza czas inspekcji po dolaniu oleju. Pamietam jak mi sie darl na gorkach, dolkach ze jest malo (na bagnecie bylo 1/3-1/2 miedzy min a max). Dolalem litr oleju i mi ASSYST wydluzyl czas inspekcji o kilka tys. kilometorw. Jak probojecie odpalic mierzenie poziomu przez ASSYST to pamietajcie ze olej musi byc rozgrzany do przynajmniej 60'C :) Takze najlepiej to sprawdzac czy dziala po dluzszej jezdzie podczas ktorej silnik nagrzeje sie do tych 80'C :)

_________________
S210 E280 4MATIC ELEGANCE 1997


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl