Witam.
Mam problemik z w201 2,0 benzynka.
Kilka dni temu normalnie nim przyjechalem pod dom po czym normalnie zgasiłem.
Jakiez było moje zdziwienie gdy nastepnego dnia nie moglem go zapalic. Pompa paliwa staneła, nie pomagała zworka zamiast przekaznika pompy. Na pompe prad dochodził ale ona ruszyc nie chaiala. W piatek 13-ego poraz wtory sprobowałem go odpalic- jak zwykle pompa nie zadzialala, wzialem sie na sposob-włozyłem zwortke zamiast przekazinika i poszedłem do bagaznika, po ktoryms uderzeniu piescia w zbiornik pompka ruszyła. Włozyłem przekaznik i auto odpaliło prawidłowo, do dzis odpala ok.
Problem jest inny, juz przed tym stajkiem pompy zauwazyłem ze nieraz jakby brakowało autu siły, szczegołnie w zakresie sednich wyzszych i wyzszych predkosci obrotowych silnika, 1 i 2 jakos ujdzie natopmiast 3,4 a niedajboze 5 to mozna daj gaz do dechy a on i tak jedzie na 1/3 mocy. Sa chwile ze złapie cug ale za chwile znow go dusi.
Teraz pytanie, pompa paliwa sie konczy i nie wytwarza odpowiedniego cisnienia czy co sie dzieje?
Nadmienie ze auto odpala i pracuje normalnie, ma wyregulowany potencjometr, skasowane błedy w sterowniku i ustawione wypelnienie, układ dolotowy jest szczelny i sprawdzony,
_________________ W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D, EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,
|