MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 8:22 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 04, 2008 1:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
Warcy Rycy Csescy? [zlosnikz]
Sport ulyczny miałem na myśli, że tak powiem "spodświatłowy".
I nie nabijam się wcale, bo można lubić szybciej albo wolniej albo okropnie szybko.

_________________
________________
W126 300SE


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 04, 2008 2:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Zaraz zacznie się jechanie "wariatów drogowych" .. już znam Was :D
Z CE to jest tak - czym większy silnik tym lepiej i nie chodzi tu o nawalanie spod świateł, latanie po drogach powiatowych 260km/h ani nic w tym stylu.
Chodzi mi o wrażenia, o styl i klase takowego CE! Ono poprostu musi mieć ogrom mocy, super osiągi i piękny dźwięk. Dlatego jak dla mnie taka czter cylindrowa rzędówka mu nie przystoi [oczko]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 04, 2008 5:36 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Teoretycznie masz rację ,ale w praktyce wygląda to tak ,ze gość kupuje auto z duzym silnikiem .Po kilku tankowaniach dochodzi do wniosku ,ze tak się nie da ,i musi zagazować auto .Jezeli auto ma silnik z wtyskiem elektronicznym to pół biedy bo one dobrze chodzą na LPG ,ale jezeli ma silnik z wtyskiem mechanicznym to zaczynają się kłopoty ,strzały ,nierówne obroty ect,wizyty u kolejnych dobrych gazownikach .Dlatego czasami lepiej niech sobie ktoś kupi auto z małym silnikiem bez gazu ,niz 300 -tkę z ukrytym gniazdem tankowania LPG.Bo to dopiero nie przystoi.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 04, 2008 5:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Oj taaak :)
I w taki oto sposób doszliśmy wspólnie do wniosku, że jak kogoś nie stać na CE to niech kupi sobie W124 w sedanie z mniejszym silnikiem niż 3.0
A jak ktoś chce mieć CE i stać go na to niech kupi sobie 300-24 lub 320 (ewentualnie zrobi swapa na small blocka 5,7 z corvetty )
Pozdrawiam [zlosnik]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 04, 2008 7:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
A tak BTW to pomimo jednakowej mocy silniki 3.0 24V i 3.2 to zupełnie inna bajka pod względem elastyczności.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 05, 2008 11:26 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
bo to całkiem rózne silniki!!!!!

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 05, 2008 11:56 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Strażnik Texasu pisze:
bo to całkiem rózne silniki!!!!!

Jeśli relacja między m104 3.0, a m104 3.2 jest "całkiem różny silnik", to między m103 3.0, a m104 3.2 musi byc "kosmos"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 06, 2008 11:15 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Chuck Norris pisze:
bo to całkiem rózne silniki!!!!!


Zechcialbys rozwinac te mysl? :roll: [zlosnik]

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
Post: czw lis 06, 2008 11:43 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
klex pisze:
Witam
szukam 124 sedan lub coupe tylko mam problem z silnikami i skrzynia biegów.
Nie wiem czy szukac 3.0 czy 3.2, czy w automacie czy w manualu.
Ostatnio jezdziłem lexusem gs300 95rok w automacie i dość przyjemna jazda, nie wiem jak sie sprawują automaty w 124.
Licze na Waszą pomoc:)


Im wiekszy silnik tym przyjemniej, polecam automat, a diesle są BDB, ale ja nie lubię i ciężko kupić z przebiegiem realnym poniżej 400-500kkm. Ja osobiście 124 szukałbym z rocznika 1992-93 przed liftem ale z nowszymi silnikami 220 280/320 420 500

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 07, 2008 3:02 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
3.0 24V silnik wzmacniany (coś czytałem kiedyś o jakieś wzmacnianej głowicy itd) na wtrysku mechanicznym
3.2 24V normalny silnik (większa pojemność) wtrysk elektroniczny

starczy? nie widać różnicy????
tak samo można powiedzieć że 1,6 na gaźniku to to samo co 1,8 na wtrysku!!!!!!

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 07, 2008 3:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 16, 2008 7:27 pm
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków
przeciez to co podales to jest tylko roznica w systemie zasilania silnika - a nie w nim samym - jego budowie! - przecierz moga byc "takie same" silniki - z jednej seri rozniace si etylko pojemniscia! - skokiem i/lub szerokoscia tłoka! - nieprawdaż? a jak sa zasilaneto zalezy jedynie od "unowocześnienia"

_________________
polonez 2.0 turbo - "zabawka" Męża ( i jego miłość)
syrena 105- nasze wspolne dziecko
CLK208 2.3 kompressor
FSO Polonez caro plus 1.6


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 07, 2008 4:39 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no tak... czyli tak jak napisałem... 1,6 to to samo co 1,8 a 1,8 to to samo co 2,0 czyli 1,6 i 2,0 to te same silniki...
błędny tok myślenia...

nie dość że inna pojemność to inny też sposób zasilania ich...
a o 3,0 24V słyszałem że mają jakąś wzmacnianą głowicę czego nie ma 3,2

Mercedes-Benz type 300 E-24: M 104 E 30 / 104.980
220 hp / 162 kW at 6400 /min
265 Nm at 4600 /min
Mercedes-Benz type 320 E : M 104 E 32 / 104.992
220 hp / 162 kW at 5500 /min
310 Nm at 3750 /min
niby to samo ale...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 07, 2008 5:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Chuck Norris pisze:
265 Nm at 4600 /min

310 Nm at 3750 /min


I tu widać podstawę do różnic w elastyczności

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 07, 2008 6:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 16, 2008 7:27 pm
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków
chuck

niezgdze sie z tobą! konstrukcyjnie te silniki moga byc identyczne! - ten sam blok , tesame zawory -, tasama glowica! tesame wałki, wszytkie czesci oprocz tłokow moga byc tesame! a cylindry jedynie "fabrycznei rozwiercane" dobrym na to przykladem jesa silniki fiata z lat 80tych DOHC gdzie wszytko pasuje z kazdego silnika począwszy od 1.3 przez 1.4 - 1.6 - 1.8 - 2.0 - a nawet można z tch silnikow zrobic 2.1 - ot to!
rożnica jest tylko w tłoku! w wczesnych czasach byly zasilane gaznikiem -WEBER- następnie pod koniec lat 80tych dostaly wtrysk - al enic poza zmiana z gazika na wstrysk i zastosowaniu nowoczesnieszego systemu zapłonowego nic si eniezmeinilo i do kazdego silnik apasuje zarowno jedno jak i drugie! co wiecej te silniki( w pewnym monecie zaprzestano produkcji 1.3) stosowano rowniez w pozniejszych latach w samochodach z napędem na przednie kola _(Croma, tempra) a pierwotnie jezdzily w tylno napędowkach (131- mirafiori , 132, argenta) - jak widac - pojemnosc silnika niewyklucza ze sa to silniki - bliźniacze!

_________________
polonez 2.0 turbo - "zabawka" Męża ( i jego miłość)

syrena 105- nasze wspolne dziecko

CLK208 2.3 kompressor

FSO Polonez caro plus 1.6


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 07, 2008 6:41 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Chuck Norris pisze:
starczy? nie widać różnicy????


M104 to M104 - ta sama generacja, tylko róznią się wersjami. [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl