MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 10:14 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lis 07, 2008 11:01 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw paź 16, 2008 9:15 am
Posty: 19
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Witam:)Mam upatrzoną 300SE w dość fajnym stanie lecz właściciel skaleczył auto LPG.Dodam że instalacja LPG ma ok 2 lata.Nie wiem ile na tym ma przejechane.Słyszałem opinie że LPG w tych motorach nie najlepiej wychodzi im na zdrowie...

Czy warto ryzykować zakup?

P.S.Na co poza tym LPG zwrócić szczegolną uwagę przy oględzinach W126?

Za odpowiedzi z gory dziekuje

Pozdrawiam :)

_________________
MB 123 240 D
MB 124 250 D Sedan
VW Passat Kombi 1.8 GL


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 08, 2008 1:38 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Hmm... LPG powiadasz? Trudno coś radzić, instalacja, której się samemu nie zakładało to loteria. Może być już rozregulowany wtrysk, itp. Po kupnie może być masa grzebania i główkowania, żeby to jako-tako chodził, tak z LPG, jak i bez.

Na co zwrócić uwagę?
Na wszystko. [zlosnik]

Stan nadwozia, praca automatu, czy most nie wyje, podłużnice (lubią rdzewieć/pękać), itp.
No i czy bajery działają, bo to droga zabawa później je po uruchamiać.
Szukać także obecności "patentów". ;)

A najbezpieczniej wziąć auto na diagnostykę, lub choćby jako towarzystwo wziąć zaufanego mechanika.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 08, 2008 7:50 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw paź 16, 2008 9:15 am
Posty: 19
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Szumek pisze:
Hmm... LPG powiadasz? Trudno coś radzić, instalacja, której się samemu nie zakładało to loteria. Może być już rozregulowany wtrysk, itp. Po kupnie może być masa grzebania i główkowania, żeby to jako-tako


A ten wtrysk i reszte da sie jakos wyregulowac ponownie?Dodam ze LPG poszlo by do wywalenia... 8)

_________________
MB 123 240 D

MB 124 250 D Sedan

VW Passat Kombi 1.8 GL


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 08, 2008 9:54 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Da sie wyregulować :)
Jednak jest troszkę z tym zabawy (poczytaj temat Ukania o KE).
Co do samego wtrysku to zwróć uwagę na to jakie trzyma obroty, czy nie gaźnie w trakcie jazdy, czy nie faluje i czy lekko pali.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 08, 2008 10:48 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 16, 2008 7:27 pm
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków
hmm? dlamnie lpg jest aututem nie wada.......

_________________
polonez 2.0 turbo - "zabawka" Męża ( i jego miłość)
syrena 105- nasze wspolne dziecko
CLK208 2.3 kompressor
FSO Polonez caro plus 1.6


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 08, 2008 1:05 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw paź 16, 2008 9:15 am
Posty: 19
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Katrina pisze:
hmm? dlamnie lpg jest aututem nie wada.......


Sa i zwolennicy LPG...Rozumiem to doskonale,tez kiedys byłem :) <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
BrunoGiamatti pisze:
Co do samego wtrysku to zwróć uwagę na to jakie trzyma obroty, czy nie gaźnie w trakcie jazdy, czy nie faluje i czy lekko pali.


Jakie powinny byc wolne obroty na biegu jałowym??

_________________
MB 123 240 D

MB 124 250 D Sedan

VW Passat Kombi 1.8 GL


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 08, 2008 2:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Katrina pisze:
hmm? dlamnie lpg jest aututem nie wada.......

wada... wada zwłaszcza jak jest wtrysk Bosh KE-Jetornic.
Potrafi on tak namieszać, ze można się później załamać.
Jak mi rok temu walnął gaz w CE tak do tej porty nie jest jeszcze do końca zrobione a w naprawy wpakowałem lekką ręką dobre 4000zł (teraz został mi juz chyba tlyko potencjometr do wymiany)
Ray pisze:
Jakie powinny byc wolne obroty na biegu jałowym??

Tu już różne dziwadła sie trafiały. Ważna żeby nie były za niskie (np 600) ani za wysokie (tj. 1000). Wg. mnie powinno być w R6 ok 850obr/min. (w V8 odrobinę niższe).
Odrazu po odpaleniu powinien na troszke wyższe wskoczyć, później opaść do prawidłowych minimalnych. Nie powinno być tak, ze po odpaleniu jest powiedmzy 800 a po przejechaniu 4km juz 950.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 09, 2008 5:46 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw paź 16, 2008 9:15 am
Posty: 19
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
BrunoGiamatti pisze:
Odrazu po odpaleniu powinien na troszke wyższe wskoczyć, później opaść do prawidłowych minimalnych. Nie powinno być tak, ze po odpaleniu jest powiedmzy 800 a po przejechaniu 4km juz 950.


Cenna dla mnie wskazówka.Senx Bruno

_________________
MB 123 240 D

MB 124 250 D Sedan

VW Passat Kombi 1.8 GL


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 09, 2008 10:35 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt lis 04, 2008 11:30 am
Posty: 19
a tak odchodząc od tematu silnika to zwróć uwagę na część tylnych błotników zaraz nad zderzakiem z boków oraz na podszybie tylnej szyby na które trzeba zaglądnąć tak od bagażnika, najlepiej mocno się kładąc w tym bagażniku żeby wszystko dojrzeć )

_________________
W 124 3.0 24V KOMBI 92r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 10, 2008 8:27 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw paź 16, 2008 9:15 am
Posty: 19
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
niedzwiedz124 pisze:
a tak odchodząc od tematu silnika to zwróć uwagę na część tylnych błotników zaraz nad zderzakiem z boków oraz na podszybie tylnej szyby na które trzeba zaglądnąć tak od bagażnika, najlepiej mocno się kładąc w tym bagażniku żeby wszystko dojrzeć )


Dzieki :)

Pozdro

_________________
MB 123 240 D

MB 124 250 D Sedan

VW Passat Kombi 1.8 GL


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl