MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 03, 2025 12:50 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1230 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt lis 07, 2008 9:57 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 8:03 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Poznań
Ukaniu jak da radę to również poproszę tego manuala. <br>Dodano po 9 minutach.:<br> Podczas ostatniej regulacji odłączyłem cztero pinowi czujnik temp. i stwierdziłem brak jakiej kolwiek reakcji na wypełnieniu. Dobrze to czy zle?

_________________
W 202 2.0 Kompressor 98r. Kombi
VIN WDB2020821F729656

W 201 2.3E 90r. Sportline EX
VIN WDB2010281A594390


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 07, 2008 11:07 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
fifi pisze:
i stwierdziłem brak jakiej kolwiek reakcji na wypełnieniu

uuu to może i u mnie ma to jakiś związek. Bo też nie widzę różnicy na wypełnieniu podczas regulacji (chyba, ze coś nadal źle robie)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 09, 2008 5:39 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr kwie 09, 2008 4:20 pm
Posty: 37
noi ustawilem potnjometr w nowej przeplywce na ok. 0.7V i wypelnienie na 7-7.5 V.

Rezultaty:
silnik odpala troche gorzej, obroty juz nie faluja i nie gasnie,jednak wolne so za wysokie jakies 1400obr, wkreca sie troche lepiej ale nadal niejest dobrze,na wolnych czasami pryka sobie z tlumika i podczas przegazowania tez ,podczas jazdy wyglada to tak ze daje w gaz ,ledwo sie zbiera zachwile dostaje kopa i zaraz znowu slabo.Po wyjeciu bezpiecznika ze srebrnego przekaznika spadaja jedynie troche nizej wolne na jakies 1100 reszta tak samo, po odpieciu sondu L zadnej reakcji w pracy silnika.
Co dalej sprawdzac?? Czy przytkany filtr paliwa moze byc przyczyna??
Moze mi sie wydaje ale jak odpalam zimny silnik to pracuje chyba dobrze ,dopiero po kilkunastu sekundach wstepnego rozgrzewania robi sie sajgon

Aha ,moglby mi ktos powiedziec jak sie sprawdza sonde?? ja mam bodajze 3 przewody na niej


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 11, 2008 11:21 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 8:03 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Poznań
Wczoraj jeszcze raz przeprowadziłem regulacje, sprawdziłem cztero pinowy wtyk od temp. i jest ok, po odłączeniu pokazuje awarie. Sprawdziłem również wtryski i przy delikatnym naciśnięciu na klapę paliwo nie jest rozpylane tylko tak jakby kapało natomiast już po mocniejszym naciśnięciu aż do wciśnięcia na maksa rozpylają i to dość mocno. Zdemontowałem również nastawnik EHA, wkręt na mały imbus wykręcony był na 5 obrotów, po przestawieniu go na 4 nie zabardzo dało się wyregulować silnik więc ustawiłem na 5,5 i wyregulowałem. Czy nastawy tym imbusem mają jakiś znaczący wpływ na spalanie?

_________________
W 202 2.0 Kompressor 98r. Kombi
VIN WDB2020821F729656

W 201 2.3E 90r. Sportline EX
VIN WDB2010281A594390


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 11, 2008 11:34 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr kwie 09, 2008 4:20 pm
Posty: 37
fifi , w ktorym miejscu znajduje sie ten czteropinowy wtyk od temp?? jak go sprawdzic??


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 11, 2008 11:52 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 8:03 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Poznań
Znajduje się z prawej strony wlewu oleju, u mnie są tam zamontowane bodajże 3 czujniki, ten o którym mowa jest czarny okrągły i jest bliżej filtra powietrza, wiązka od niego kieruje się pod filtr.

_________________
W 202 2.0 Kompressor 98r. Kombi
VIN WDB2020821F729656

W 201 2.3E 90r. Sportline EX
VIN WDB2010281A594390


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 11, 2008 11:54 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
adasko pisze:
noi ustawilem potnjometr w nowej przeplywce na ok. 0.7V i wypelnienie na 7-7.5 V.

Rezultaty:
silnik odpala troche gorzej, obroty juz nie faluja i nie gasnie,jednak wolne so za wysokie jakies 1400obr, wkreca sie troche lepiej ale nadal niejest dobrze,na wolnych czasami pryka sobie z tlumika i podczas przegazowania tez ,podczas jazdy wyglada to tak ze daje w gaz ,ledwo sie zbiera zachwile dostaje kopa i zaraz znowu slabo.Po wyjeciu bezpiecznika ze srebrnego przekaznika spadaja jedynie troche nizej wolne na jakies 1100 reszta tak samo, po odpieciu sondu L zadnej reakcji w pracy silnika.


Lewe powietrze, wykrzywiona przepustnica itp.
Zmierz napiecie na nastawniku wolnych obrotow - pewnie jest calkowicie zamkniety...

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 11, 2008 11:55 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 8:03 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Poznań
Nie wiem dokładnie jak go sprawdzić bo nie wiem jaką powinien miec rezystancje, u mnie podczas sprawdzenia wypełnienia odłączyłem i wyskoczyła awaria.

_________________
W 202 2.0 Kompressor 98r. Kombi
VIN WDB2020821F729656

W 201 2.3E 90r. Sportline EX
VIN WDB2010281A594390


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 11, 2008 12:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Bylo juz z 10 razy napisane na liscie jak sprawdzic czujnik temp. plynu chlodzacego - byly podane rezystancje na zimnym i cieplym (pewnie w tym watku tez gdzies sie to przewinelo)....
http://w114-115.org.pl/forum/search.php


ps. Obrazek

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 11, 2008 4:53 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
gdzie w 500se jest przekaźnik pompy paliwa? Próbowałem ten z napisem klima V8 i taki srebrny (od góry pomalowany na czerwono) i skończyły mi się pomysły :( ?

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 11, 2008 5:26 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A nie ma czarnego z napisana iloscia cylindrow i max. obrotami (odciecie).

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 11, 2008 5:38 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
TReneR pisze:
A nie ma czarnego z napisana iloscia cylindrow i max. obrotami (odciecie).

właśnie nie ma -takiego szukałem w pierwszej kolejności...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 11, 2008 8:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
A w dzisiejszych pomiarach moja szanowna CE pokazuje przy pomiarze z pinów 3 i 5 ok 14V :D
Jakie wnioski?
Jakoś tracę nerwy do tych KE.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 13, 2008 12:23 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
problem- prawdopodobnie lewe


potrzebuje informacji jakie gumy czy rurki z podcisnieniami musze wymienic, i co najwazniejsze gdzie one sie dokladnie znajdują, moze jakies zdjęcia ktos moze zrobic w wolnej chwili :)

moje serce nosi oznaczenie M102

cenne byłoby dla mnie jeszcze wiedzieć od czego zacząć sprawdzanie, tzn od najlatwiej dostepnych elementów i stosunkowo tanich, bo z tego co sie orientuje cala gama elementów gumowych ktore w wypadku zmeczenia materialu moga sie nie sprawdzac kosztuja ok 500zł.

pozdrawiam

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',

EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 13, 2008 9:39 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Janfocus pisze:
TReneR pisze:
A nie ma czarnego z napisana iloscia cylindrow i max. obrotami (odciecie).

właśnie nie ma -takiego szukałem w pierwszej kolejności...


W 90 roku przeniesiono sterowanie pompa do ECU (przekaznik jest w srodku) - moze masz juz to rozwiazanie?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1230 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl