MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 4:30 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob gru 20, 2008 3:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 08, 2007 10:18 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Jaworzno
Panowie mam w moim MB nowy akumulator (3 tygodnie) Dzisiaj odpaliłem samochód i wszystko normalnie pięknie, po przyjździe zgasiłem auto i wszystko ok... Gdy zapaliłem go za pół godziny po odpaleniu zaczęła palić się kontrolka akumulatora... Jak chodzi na wolnych obrotach świeci cały czas a jak zaczynam przyspieszać przygasa. Czy winą tego jest może to że padł alternator?? Jeśli tak to ile może kosztować jego regeneracja?? No chyba że to wina czegoś innego to bardzo prosze o pomoc... Dodam że pasek był wymieniany ok 5 tys km temu.

_________________
MB W124 200D 1987r
SKODA FABIA 1,2HTP 2004r
fso POLONEZ 1,6GLi 1995r NO GAZ NO STRESS:)
CITROEN XM 2,1TD
SKODA OCTAVIA 1,9TDI


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 20, 2008 3:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 12, 2008 9:36 pm
Posty: 56
Lokalizacja: Kraków
Po pierwsze sprawdź i przeczyść klemy, najlepiej posmaruj je smarem miedziowym lub wazeliną techniczną. Jeśli to nie pomoże sprawdź styki przy alternatorze, także je przeczyśc i przesmaruj.

Jeśli nadal nie będzie poprawy, to wymień regulator napięcia, nie są drogie max 50zł.

Jeśli to nie pomoże, w co watpię, to niestety masz uszkodzony sam alternator, koszt regeneracji to max 200zł.

_________________
Inwestuje w dzieła sztuki - BMW 728i '84 [swir2]
Całodobowa POMOC DROGOWA KRAKÓW
Transport pojazdów do 2000kg
Cześci do E23 - Tel 790 580 495


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 20, 2008 3:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 08, 2007 10:18 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Jaworzno
Kolego wielkie dzieki za szybką odpowiedź [zlosnikz] Mam nadzieje że pomoże [zlosnikz] Jeszcze raz dzięki

_________________
MB W124 200D 1987r

SKODA FABIA 1,2HTP 2004r

fso POLONEZ 1,6GLi 1995r NO GAZ NO STRESS:)

CITROEN XM 2,1TD

SKODA OCTAVIA 1,9TDI


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 20, 2008 10:35 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
tez tak mialem. Po prostu skonczyly sie szczotki regulatora napiecia (wkrecany od spodu w alternator). Wymiana niejest karkolomna (najlepiej z kanalu). Same szczotki na upartego tez sie da wymienic.

Odradzam zakup tanich regulatorw napiecia a la MONARK czy inne podroby. Kiedys taki wrzucilem i dobrze, ze mnie cos tknelo i po wymianie zmierzylem napiecie ladowania - bylo rowne 17,1V :o .Dobrze, ze go natychmiast wyniemilem w sklepie na BOSCHA bo bym sobie narobil duzych szkod w aucie.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 21, 2008 12:54 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob wrz 20, 2008 3:52 pm
Posty: 85
Lokalizacja: Lublin / Kraśnik
Grigorij pisze:
Jeśli nadal nie będzie poprawy, to wymień regulator napięcia, nie są drogie max 50zł.


regulator da sie odkrecic bez wyciagana alternatora (dwa wkręty phillipsa), jesli masz krotkie szczotki, mozna wymienic same szczotki, chociaz ja polecalbym wymienic caly regulator najlepiej na firmy CARGO (podnosi napiecie dodatkowo o 0,5V, co przy starszych autach niweluje zjawisko malutkiego niedoładowywania) u mnie taki regulator kosztuje 35zł.

Proponowałbym obejrzeć również pierścienie (po których ślizgają się szczotki). Jeśli sa nierówne lub przetarte do plastiku trzeba je wymienić.

pozdrawiam

_________________
W210 320CDI Avantgarde.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl