MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 6:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr gru 24, 2008 5:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 16, 2007 9:33 am
Posty: 131
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Witam
Panowie czy to normalne że na D mam obroty ok. 600-700?
Jak zmienię na N lub P to mam prawie tysiąc. Nadmienię że czasami na dłuższym postoju w oczekiwaniu na zmianę światła, przerzucając z D na N i z powrotem auto potrafi mi zgasnąć. Gazu nie zakładałem.

Jakieś sugestie, przeczesałem forum i nic mi nie podchodzi.

Dodam że skrzynia oznaczona została numerem 722428 03 379197.
Ile oleju takowa mieści?

_________________
DB w124 E 220 C - using
DB w210 E 220 CDI - using
DB w210 E 290 TD - sold
DB w124 E 200 C -sold
DB w124 250 TD - sold


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 24, 2008 9:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Obroty przy zalaczonym napedzie jak najbardziej poprawne moim zdaniem, tez tak mam. Tak samo na N i P kolo 900. Co do gasniecia ja mialem u siebie taki objaw kilka razy, ze jak odpalilem zimne auto i chcialem szybko ruszyc bez czekania az sie troche skrzynia rozrusza, to po przejechaniu kilkuset metrow (np. dojazd do glownej drogi) i zatrzymaniu na D obroty spadaly do 500 lub gasl. U mnie pomogla zmiana trybu pracy skrzyni z najczesciej uzywanego E na S - problem znikl. U Ciebie moze to byc sprawa regulatora wolnych obrotow - nie faluja Ci czasem na N i P ?

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 27, 2008 12:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 16, 2007 9:33 am
Posty: 131
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Cremek pisze:
moze to byc sprawa regulatora wolnych obrotow - nie faluja Ci czasem na N i P ?


Masz racje, czasami potrafią lekko falować, sądziłem że to swiece,ale wymieniłem je i dalej.
Ile taki regulator kosztuje lub ew. czy można go naprawić??

Drugie moje pytanie to ile oleju wchodzi do skrzyni IV ??bo przymieżam się do wymiany i nie wiem czy samemu się za to zabrać czy zlecić szpecowi

_________________
DB w124 E 220 C - using
DB w210 E 220 CDI - using
DB w210 E 290 TD - sold
DB w124 E 200 C -sold
DB w124 250 TD - sold


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 31, 2008 2:44 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 22, 2008 3:59 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Polska, PCT
grzesiekwie pisze:
Drugie moje pytanie to ile oleju wchodzi do skrzyni IV ??bo przymieżam się do wymiany i nie wiem czy samemu się za to zabrać czy zlecić szpecowi

Wymienić możesz sam to żaden problem. Tylko pamiętaj że olej wlewa się tam gdzie jest miarka i oczywiście przy wymianie oleju-nowy filter. Ile litrów nie pomogę ale myślę że koło 6-7L.
Możesz wlewać o co jakiś czas miarke włożyć, chyba będzie to w miare na oko dobre, a potem po odpaleniu i przejechaniu paru km powinno się ułożyć i ewent. dolej jak za mało. ;)

_________________
Lancia Lybra 2.0i 20V
Peugeot 205 1.6i Automatic
Truck:Volvo FH12 420 Globetrotter XL
Brak Gwiazdy...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl