MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 8:53 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt sty 02, 2009 12:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
Jestem zupełnie spokojny ;p nie wiele robię sobie ze "znawców" którzy potrafią kompleksowo ocenić stan auta po paru zdjęciach :lol: Tym bardziej stan techniczny :lol:

Cytuj:
Także Lisiu oby śmigało Ci się jak najlepiej, zrób te rzeczy które musisz, a resztę powoli sobie będziesz dłubał, może kiedyś kupisz sobie innego Cl-a (SEC-a) i ten będzie robił za bazę części. Tak czy siak jaki by nie był kupiłeś tanio i jak widzę nie narzekasz wiec git. Pozdro.


Odpukać, jeżeli nie będzie gorzej niż jest to bede zadowolony z zakupu [zlosnikz]

Cytuj:
Podejrzewam, że jakbyś go rozebrał teraz na części to byś był do przodu


Dokładnie, nawet gdybym za chwilę miał zainwestować w niego te wspomniane wyżej 10 tys, to i tak nie będe jeszcze stratny [zlosnikz]

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 02, 2009 7:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 08, 2008 9:55 pm
Posty: 71
Lokalizacja: korczowa
W ludzkiej naturze jest już zakorzenione dogadywanie i snucie intryg w celu uprzykszania życia bliźniemu. Wydaje mi się, że nie jednemu na tym forum oko zblednie jak Lisu pokaże Mercedes doprowadzoną do perfekcji. Z mojej strony życze Ci Lisu satysfakcjii z doprowadzania auta do stanu fabrycznego.

Ps: ja bym zmienił przedni zderzak na fabryczny, bo z tyłu jest fabryka i patrząc z boku dziwnie wygląda, ale to moje odczucie


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 02, 2009 7:32 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
Przedni zderzak ma być docelowo oryginalny, ten który jest na aucie to mix oryginału z dokładka AMG ale do W211 :-? Został jedynie tymczasowo naprawiony i polakierowany

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 02, 2009 10:31 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
jakub_gozdzik pisze:
Pier......cie tak, jakbyscie na co dzien mieli stycznosc z tym silnikiem i znali go jak wlasna dupe.
Ktos wspomnial, ze newralgiczna jest pompa wody... a to niby czemu? Myslicie, ze ona jest jakas inna niz np w V8, ze zrobiona jest z plasteliny i szybciej sie zuzywa?.. Bzdura! Kazdy ogolnikowo mowi , ze M120 sie psuje...

Przeczytaj od początku wątek, i zwolnij, bo uważam że niesprawiedliwie używasz określenia -że "Pier......cie" że pompa wody :zly1x:

tu masz potwierdzenie:
~patryks pisze:
dużymi kosztami napraw a nie remontu...
Podam swój przykład silnika V12 - pompa wody (wspominana) - u mnie już ją słychać, a więc do wymiany - koszt nowej to dokładnie 1711 zł w ASO... więc cena jest pewnie 2-3 razy większa niż w innym, mniejszym silniku... tak więc nawet "drobne" naprawy mogą być bardzo kosztowne, ale także bez przesady,


jak nie wiem - to się nie wypowiadam :evil:

Jeśli szumi to sa wymień, ale często jest tak że nawet jak szumi jest przez poprzedniego właściciela był niewymieniana, bo droga, a po zakupie... i dlatego jest newralgicznym punktem tego silnika. Swoją drogą albo ma za małą wydajnośc na jeden obrót, albo jakoś niefartownie się napina - nie wiem , trudno powiedzieć, bo jakoś reszta osprzętu nie ulega uszkodzeniu :roll:


silnik sam w sobie jest b.fajny, jednak koszty części, a nie jego obsługa jest tym tzw "gwoździem do trumy",
chyba każdy silnik MB przejeżdza te przysłowiowe 500tys km, ale jeśli jest naprawiony przez kogoś kto zbytnio nie wie "jak się to je", to chcąc więcej zarobić - oszczędza na częściach ( co i tak nie jest takie proste, bo zamienników jest oczywiście jak do golfa 3 [zlosnik] ) - potem są kłopoty. Jak części były by tanie, to każdy by montował oryginał... ;)
Ale tak to jest jak się kupuje samochód na który właściciela nie stać, a potem kombinuje jak może żeby było jaknajtaniej - a taniej nie oznacza to samo co tanio ( szczególnie jeśli sa to krytyczne dla działania samochodu elementy)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 03, 2009 8:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
Sa czesci mniej i bardziej kosztowne (niektore ekstremalnie drogie).

Ale korekta do stwierdzenia o cenie pracy:
Wlasnie M120 jest specyficzny bo moze sie okazac czasem, ze praca jest relatywnie droga (czas!), nawet jak czesc smiesznie tania. Niestety w przypadku M120 jest mało miejsca w komorze silnika i moze sie w skrajnym przypadku zdarzyc, ze prosta i tania czesc wymaga demontazu kilku innych rzeczy po drodze (podczas gdy w innym silniku dostep jest latwiejszy).


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl