MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 07, 2025 9:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt sty 13, 2009 6:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
Jak jadę to autko mi nie skacze, nie pływa tył tylko słychać te puknięcia..
A może to ten łącznik stabilizatora z tyłu..???


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 13, 2009 6:59 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
superbzorr pisze:
A może to ten łącznik stabilizatora z tyłu..???


Moze, ale on wybity raczej glosno nie stuka, glosniej stukaja zuzyte dolne mocowania silownikow nivo. U mnie w W124 stuka lacznik, u ojca w S210 mocowanie silownika, takze mam porownanie ;). Lacznik w ASO o ile dobrze pamietam niecale 40zl (o ile taki sam jest w kombi), o regeneracji dolnych sworzni bylo m.in. TU, mozna szukac uzywki, ale nigdy nie wiadomo czy niedlugo znowu nie zacznie stukac.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 13, 2009 7:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
beet pisze:
w W124 stuka lacznik, w S210 mocowanie silownika



Czy samemu można te rzeczy wymienić..? Czy jest to bardzo trudne..?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 13, 2009 7:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Lacznik wymienisz sam i da rade to zrobic bez kanalu. Mocowania silownika sam nie naprawisz, trzeba wytargac silownik i zawiezc do regeneracji badz zamontowac drugi z dobrym sworzniem, tutaj bez kanalu juz gorzej.. Sam sie w to nie bawilem, ale wiem ze mechanicy narzekaja czasem na zapieczone sruby od przewodow nivo, ale czy to sie tyczy tez tych przy silownikach, to nie wiem.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 13, 2009 10:13 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz sty 04, 2009 10:48 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Częstochowa
bary123ce pisze:
Pierwsze słyszę. Nic nie będzie pukać jak gruchy będą do wymiany. Jedynie będzie skakał tył auta jak piłka.


No ja mam właśnie m.in. ten problem, ze przy gwałtownym ruszaniu, tył auta skacze mi jak piłka i zamiast pisku, słychać tak jakby walenie o blachę :| chociaż nie jest to regułą, bo czasem tego nie ma.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 13, 2009 10:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
Acha, a czy wymienić też będę musiał te gruszki..???
Jak mróz zelżeje to muszę wziąć się za to.. czy można na razie z tym jeździć..???


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 13, 2009 10:30 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
K4M5Y5 pisze:
No ja mam właśnie m.in. ten problem, ze przy gwałtownym ruszaniu, tył auta skacze mi jak piłka i zamiast pisku, słychać tak jakby walenie o blachę :| chociaż nie jest to regułą, bo czasem tego nie ma.


Poduchy pod wozkiem, zawieszenie mostu, wydechu i wal, sprawdz to wszystko wczesniej zebys nie wydal kasy na niepotrzebne teile.

superbzorr pisze:
Acha, a czy wymienić też będę musiał te gruszki..???


Po czym wnosisz? Podstawowe rzeczy sprawdza Ci na jakielkolwiek stacji diagnostycznej, na zapas przeciez nie ma sensu wymieniac. Na odleglosc to mozna tylko powrozyc, napisz skad jestes, to i moze jakis smialek-diagnosta-forumowicz sie znajdzie, zeby Ci pomoc w zdiagnozowaniu co trzeba wyrzucic.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 13, 2009 10:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
Bywam we Wrocławiu i Łodzi... TO czy może jest z tych okolic jakiś diagnosta klubowicz..?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 30, 2009 2:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
Wracając do tematu pukania w tylnym kole to zdjąłem prawe koło, podlewarowałem autko i jak złapałem za ten łącznikm stabilizatora (jest to taki cienki drucik między teleskopem-siłownikiem a piastą) to jakoś lekko on się uginał...
Czy to on jest wyrobiony i stuka...? Bo obejrzałem amortyzatory-siłowniki i wyglądały ładnie.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl