MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 3:40 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr sty 14, 2009 4:45 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 07, 2009 8:36 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Puławy
Witam

Wczoraj podczas zmiany termostatu musiałem zdjąć rurę od interkulera. Okazało się że w chłodnicy interkulera jest czarny olej - dlaczego ?

oto zdjęcia
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 14, 2009 4:54 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
zdjęcia nie działają...
ale z opisu wynika że turbo leje olejem...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 14, 2009 4:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 9:27 am
Posty: 235
Lokalizacja: Szczyrk
Zdjęcia działają i na 99% masz turbo do regeneracji.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 14, 2009 4:59 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 07, 2009 8:36 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Puławy
zdjecia u mnie sie wyswietlaja dziwne.

Turbo jak zalancza sie to je ledwo slychac a prawie wczale. Zalancza sie ponad 2500 obrotow, nie wiem przy ilu powinno.
Czy mam spuscic ten olej jakos z chlodnicy?

Czy zapchany EGR moze byc tego przyczyna?

Jaka moze byc cena regeneracji turbiny? Czy lepiej kupić nową?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 14, 2009 8:24 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
Nie martw sie - dopóki nie leci za mocno (w granicach rozsądku) to można z tym jeździć - nawet nowe/regenerowane turbiny puszczają czasem troche oleju - przy tych obrotach to nic nadzwyczajnego.
Co do odgłosu to turbo słychać podczas jazdy - gazując na postoju ledwo ją słychać. Poza tym nie jest to VW - te silniki nie są aż tak wyżyłowane.
Zapchany EGR tym błotem jest spowodowany przedewszystkim niską jakością paliwa ... połączenie tych spalin z olejem tworzy właśnie tą maź.
Teraz kwestia nowa czy regenerowana ... no cóż - są różne ceny i różna jakość wykonania. można regenerować i za 500 zł, ale można też za 2500 - co wcale nie oznacza, że będzie lepiej zrobiona... <br>Dodano po 2 minutach.:<br> aha - jak intercooler sie poci to oznacza, że jest nieszczelny

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 14, 2009 9:07 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
głos rozsadku 8) Panowie KAZDY turbodiesel ma olej w dolocie -jest to olej z odpowietrzenia silnika ....poprostu opary oleju z odmy zanieczyszczaja dolot.Jest to normalne i nic się z tym niezrobi ...absolutnie nic.Dopuki niebierze oleju 1 litr na 1000km to jest ok .Ile zuzywa oleju od wymiany do wymiany?

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 15, 2009 1:33 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 07, 2009 8:36 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Puławy
dodatkowy objaw to słaba moc powyżej 3000 obrotów - kręći się czasem do 4500 ledwo ale powyżej 3000 niema kopa - tona trójce na czwórce czwórce to jeszcze wolniej.
Coś zapchane, coś proponujecie sprawdzić?

_________________
V220 CDI '99
spraySYSTEM


Na górę
 Tytuł: olej w.........
Post: ndz lut 22, 2009 12:38 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob lis 22, 2008 8:06 am
Posty: 1
jest jeden sposób na to żeby nie było oleju w przewodach i intercoolerze trzeba odłączyć przewód odpowietrzania silnka [zlosnikz] od rury zasysającej powietrze do turbo będziesz mieć czyściutkie rury i wszystko co jest za nimi [usmiech] jest to niezgodne z prawem ale daje pozytywny efekt powietrze zasysane nie będzie podgrzewane oparami z ciepłego silnika /jeśli trzeba pomogę rozwiązać ten problem/


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl