MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 9:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw sty 15, 2009 4:42 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr sty 14, 2009 12:43 pm
Posty: 9
Akumulator mam 88ah prawie nowy, i kablami od drugiego auta pomagałem ale to samo jest. Dzisiaj załatwiłem sobie taka pompkę ręczną co zakłada się na przewód paliwowy przed pompą wtryskową, gumowa gruszka taka z zaworkiem zwrotnym, założę to i zobaczę co będzie się działo. Następny krok to będzie zmierzenie ciśnienia w cylindrach :(


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 15, 2009 4:44 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lis 26, 2008 8:04 pm
Posty: 40
Czajnik gorącej wody na silnik i zapali.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 15, 2009 5:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 04, 2009 5:25 pm
Posty: 84
Lokalizacja: mazowieckie
Spróbuj psiknąć samostartem do wlotu filtra powietrza, samostart kosztuje kilkanaście złotych, a naprawdę pomaga ;) Nawet jeśli już aku kiepsko kręci to przy samostarcie załapie od razu - mi dziś tak zrobił jeden dizelek :)

_________________
Kiedy jadę Starem 200 wszystkie laski piszczą w mieście :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 16, 2009 10:41 am 
Offline
nowy

Rejestracja: śr sty 14, 2009 12:43 pm
Posty: 9
No tak ale to za każdym razem musiałbym tak psikac tym samostartem?? A co do gorącej wody, to wydaje mi sie ze to dobry sposób jak jest parafina w przewodach czy w pompie przymarza a u mnie jest problem ze nawet jak niema mrozu postoi noc i juz dupa.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 16, 2009 1:33 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Eter to jest ostateczność, chociaż w ciężarowych MB były przyciski pod fotelem i wtrysk dawki ręczną pompką w dolot. Poza tym jedne silniki palą od razu po czymś takim, a niektóre słabsze kwiczą jak zarzynana świnia - trzeba wypróbować, bo jako środek awaryjny na pewno jest dobry. Dr komin dowiódł, że można użyć najtańszego dezodorantu.

To jeszcze jedno: jesteś pewien, że należy wiazać temperaturę z kłopotami? Przyszło nagle razem z mrozem? Może paliwo ci się cofa przez noc, a ty szukasz problemu w temperaturze.

Pompkę ręczną do patrzenia co leci w przeźroczystych przewodach masz przy pompie. Trzeba odkręcić okrągłą nakrętkę i wyciągnąć do góry plastykowy tłoczek, trzeba otworzyć układ przy głównym filtrze paliwa albo możesz też poluzować nakrętki przewodów zasilających przy wtryskach i kręcić patrząc czy dobrze leci lub czy ewentualnie po jakimś czasie nie przegonisz powietrza i poleci czyste paliwo.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 17, 2009 7:33 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr sty 14, 2009 12:43 pm
Posty: 9
Pisałem ze jak postoi niekoniecznie w mróz to juz nie zapali, pisałem tez ze odpowietrzałem układ ta pompka przy pompie i nawet założyłem dodatkowa na przewód paliwowy, paliwo jest czyste filtry zmieniłem. W poniedziałek zmierzę ciśnienie w cylindrach i będzie widać.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl