MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 1:39 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 4:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
U mnie coś jest nie tak z odłanczaniem ASR :-? Jak przycisnę guzik, zapali się na nim czerwona żaróweczka ale kontrolka na desce nie zapala się. Po wciśnięciu gazu ASR nadal działa i żaróweczka na przycisku gaśnie :-?
Gdzie szukać problemu? Może jakiś schemacik [zlosnikz]

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 4:09 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Lisiu pisze:
U mnie coś jest nie tak z odłanczaniem ASR :-? Jak przycisnę guzik, zapali się na nim czerwona żaróweczka ale kontrolka na desce nie zapala się.

Prawidłowo

Cytuj:
Po wciśnięciu gazu ASR nadal działa i żaróweczka na przycisku gaśnie :-?


Jak przekroczysz 40km/h, to lampka na przycisku ASR zgaśnie.

Cytuj:
Gdzie szukać problemu?


Czy lampka gaśnie jak tylko dotkniesz gazu?
Bo jak jest tak jak napisałem, to masz wszystko w porządku.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 4:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
Lampka gaśnie po przekroczeniu 40km/h, wcześniej cały czas się świeci ale:

Właśnie zrobiłem test: szutrowy plac, auto odpalone, skrzynia w pozycji "N", wyłanczam ASR, zapala się żaróweczka na przycisku, wciskam hamulec i dodaje gazu, efekt: koło obróci się, przyblokuje i znów obraca się już nie blokowane zakopując się w szutrze( kontrolka na desce świeci) więc niby wszystko OK ale:
początek tak samo, ruszam bez gazu, dodaje gazu żeby obrócić samochód w miejscu efekt:
lekko nadrzuci "dupsko" ale ASR się załącza( żarówka na przycisku nadal świeci) blokuje koła i nici z nad rzucenia "dupska"

Więc chyba nie jest wszystko w porządku? :-?

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 4:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Lisiu pisze:
Właśnie zrobiłem test: szutrowy plac, auto odpalone, skrzynia w pozycji "N", wyłanczam ASR, zapala się żaróweczka na przycisku, wciskam hamulec i dodaje gazu, efekt: koło obróci się, przyblokuje i znów obraca się już nie blokowane zakopując się w szutrze( kontrolka na desce świeci) więc niby wszystko OK ale:
początek tak samo, ruszam bez gazu, dodaje gazu żeby obrócić samochód w miejscu efekt:
lekko nadrzuci "dupsko" ale ASR się załącza( żarówka na przycisku nadal świeci) blokuje koła i nici z nad rzucenia "dupska"

może jednak to ma sens zakładając że ten wyłącznik nie ma wyłączać ASR a jedynie umożliwić poślizg w momencie gdy stojąc w miejscu potrzebujesz zmielić kołami z łańcuchami aby wygarnąć śnieg...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 4:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
Właśnie tego chcę się dowiedzieć, czy przycisk ma całkowicie wyłączyć ASR czy jedynie znieczulić jego działanie w określonych warunkach

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 4:44 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 07, 2008 9:04 pm
Posty: 89
Z tego co mi wiadomo po odłączeniu wtyczki od ABSu z pompy, ASR wyłączy sie całkowicie, natomiast po włączeniu guzika z kołem zmniejsza jego czułość.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 5:51 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
jakub_gozdzik pisze:
Jak wkladalem M119 do mojego 123 coupe to pamietam, ze auto na samym poczatku nie chcialo zapalic a to za sprawa wlasnie asru. Trzeba bylo oszukac komputer i tam gdzie dostawal sygnal od sterownika asr podlaczylem "+" , ktory zalaczal sie po przekreceniu kluczyka. Teraz mam M119 bez asr 8)


[uhaha] :o :lol: Jak czytałem artykuł gościa z USa co wepchał M119 do 107 ( zdaje się) to on chyba ze 2 tygodnie próbował odpalić silnik bez ASR i co odpalenie chodził 10s dłużej. A w końcu domontował ASR.
Polak potrafi! [paker]

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 15, 2010 2:49 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Wlasnie tez chcialbym czasem odlaczyc calkowicie ASR/ABS w SELu (bo to 1 uklad). Czy odpiecie wtyczki od pompy ABS rozwiazuje sprawe? Nie bedzie jakichs negatywnych skutkow typu bledy itp.? Czy jest gdzies schowany w miare latwo dostepny bezpiecznik od tego ukladu, to bym sobie zrobil wyprowadzenie do srodka i wylaczal przyciskiem [zlosnik]
M119 bez asr... brzmi obiecujaco [zlosnik]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 15, 2010 3:16 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
trocin, na forum gdzieś jest link, który dałem, gdzie jest opisane jak zrobić asr on/off z przełącznika w m119. Na pewno w temacie założonym przez Szymona.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 15, 2010 5:47 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Czytalem, dzieki [ok]
Gosc jest niesamowity [zlosnik] Ja w zyciu nie podjalbym sie sam tych wszystkich przerobek [zlosnik]
Ale moj elektryk da rade zrobic wyl.ASR :)
Podjade do niego jak przetlumacze to co potrzeba, bo fachowiec dobry, ale z jezykami u niego kiepsko [zlosnik]
Miejsce przelacznika wybiore pozniej, na razie dopoki nie zrobi mi tego, ponawiam pytanie, czy zwykle odpiecie wtyczki z modulu abs dezaktywuje asr/abs bez zadnych niemilych konsekwencji?

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 15, 2010 8:04 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
trocin pisze:
czy zwykle odpiecie wtyczki z modulu abs dezaktywuje asr/abs bez zadnych niemilych konsekwencji?

Wyjecie pod maską bezpiecznika nr.23 wyłącza ASR, ABS i wspomaganie kierownicy.
Jak założysz u siebie wyłącznik ASR to podziel się informacjami ja to zrobić :)
A sam wyłącznik ASR najlepiej wstawić w miejsce zamulacza (guzik z opona z łańcuchami)

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 15, 2010 10:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 28, 2008 5:15 pm
Posty: 260
Numer GG: 8913782
Lokalizacja: Konin / Oslo
U mnie przyciski ten z łancuchami poczesci wyłancza ASR
ale ja mam inny sposb na to
"na biegu jednoczesne gaz i hamulec i ASR wraz z ABS głupieje i na stale sie zapalaja kontrolki - w tym momencie brak abs i asr i robie co chce do czasu gdy nie wyłączę zapłonu [zlosnik]

_________________
http://www.wowwood.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 15, 2010 10:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt cze 30, 2009 12:18 am
Posty: 100
head pisze:
U mnie przyciski ten z łancuchami poczesci wyłancza ASR
ale ja mam inny sposb na to
"na biegu jednoczesne gaz i hamulec i ASR wraz z ABS głupieje i na stale sie zapalaja kontrolki - w tym momencie brak abs i asr i robie co chce do czasu gdy nie wyłączę zapłonu [zlosnik]


żeby tego "czasu" nie popsuł remont skrzyni :lol:

_________________
W168, W124


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 15, 2010 10:23 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
head pisze:
"na biegu jednoczesne gaz i hamulec i ASR wraz z ABS głupieje i na stale sie zapalaja kontrolki - w tym momencie brak abs i asr i robie co chce do czasu gdy nie wyłączę zapłonu

U mnie tren patent nie zdaje egzaminu, nie ma mowy o wyłączeniu się ASR, lu ABS podczas jazdy, może masz uszkodzony czujnik, lub uszkodzony któryś z układów.

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 16, 2010 10:44 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 28, 2008 5:15 pm
Posty: 260
Numer GG: 8913782
Lokalizacja: Konin / Oslo
butek22 pisze:
U mnie tren patent nie zdaje egzaminu

a gdzie ja napisalem ze to robie podczas jazdy?? jak masz wrzucone D do przytrzymujesz hamulec i lekko gazu

A ABS i ASR mi dziala nic nie jest popsute <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
Digidy pisze:
żeby tego "czasu" nie popsuł remont skrzyni

akrzyni nic sie nie dzieje bo robie ta na postoj na wrzuconym biegu i nie w jakis hamski sposob:)

_________________
http://www.wowwood.pl/


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl