MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 12:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw lut 12, 2009 11:17 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Paweł Sopot pisze:
Aha, palec rozdzielacza zapłonu wymieniałem 3 m-ce temu, teraz jest nadpalony -
-jedyna przyczyna to jakość (zakładając że kable i fajki i świece masz takie jak oryginały...)
Paweł Sopot pisze:
Stwierdził natomiast ze uszkodzona jest membrana w pompce podciśnienia przy aparacie zapłonowym - pomka ta do wymiany. Mowił ze ta pomka ma wpływ na zapłon (chyba przyspiesza - nie pamiętam...?) i to może mieć wpływ na podwyższone obroty

jak pamiętam, to faktycznie podcisninie powinno przyspieszać zapłon, a więc skoro jest uszkodzona membrama to nie przyspiesza zapłonu a więc jest za puźny -na pewno nie powoduje to wzrostu obrotów...
Ale może w Merakach ta pompka inaczej działa...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 12, 2009 11:43 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Gruszka podciśnieniowo powoduje przyspieszenie zapłonu. Po zdjęciu podciśnienia z niej powinien minimalnie obniżyć obroty. Może się okazać, że coś się przycięło w mechaniźmie, ale mechanior powinien po prostu sprawdzić jaki masz w danym momencie kąt wyprzedzenia zapłonu i porównać z danymi dla modelu.
A jak wygląda kopółka w środku, może jest nieszczelna i zbiera się wilgoć? Jak styki w kopółce? Czyściłeś nagar? Kable nie mają przebicia? To jednak przy okazji.
Jak on sprawdził ten sterownik jestem ciekaw.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 12, 2009 7:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 20, 2008 7:56 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Sopot, Gdańsk
Kopółka wymieniona 3 m-ce temu - wygląda jak w chwili zakładania, styki - ok, kable WN wymienione w tym samym czasie - Janmor .
Sterownik sprawdził wzrokowo:), jest możliwośc sprawdzenia go jakoś, czy tylko przez podmiankę?
Aha, czy w tym silniku M117 K-jet ten czujnik temperatury w głowicy B11/2 to inaczej termik?? Dlaczego nie ma zadnej reakcji po odłaczeniu go albo innego z czujników? Czy termik to cos innego? <br>Dodano po 6 godzinach. 22 minutach.:<br>
Mor pisze:
Termikiem często nazywają warm-up regulator:
Obrazek


Mor, czy ten termik ( warm-up regulator) występuje w moim M117 z K-jetem? Jaką on ma funkcję jeśli występuje?
Udało mi się kupić sterownik używany za 100 pln, jak cos bedzie z nim nie tak to nie ma problemu z odesłaniem, powinien być w poniedziałek... Mam nadzieje wtedy wiedzieć coś więcej i mieć prawidłowo pracujący silnik. Bo teraz to mam wrażenie ze jest to tryb awaryjny.... <br>Dodano po 50 minutach.:<br> Aha, dziwne pytanie ale czy filtr paliwa może mieć jakiś wpływ? Nie wymieniałem jeszcze...

_________________
C126 500SEC 84r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 13, 2009 8:07 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Paweł Sopot pisze:
Mor, czy ten termik ( warm-up regulator) występuje w moim M117 z K-jetem? Jaką on ma funkcję jeśli występuje?

Poczytaj sobie o nim TUTAJ.
Filtr paliwa nie będzie zawyżał obrotów silnika.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 13, 2009 8:25 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 20, 2008 7:56 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Sopot, Gdańsk
Jeszcze kilka moich obserwacji... Auto po odpaleniu rano (zimny silnik) ma przez parę sekund obroty rzedu około 500-550 przawie przygasa, po paru sekundach obroty wzrastają do 700 a jak wcisnę pedał gazu to wskakują na 1200 :(. Na zimnym mysle powinien mieć około 900 (działa wtrysk rozruchowy) potem spadadać do 700.

_________________
C126 500SEC 84r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 02, 2009 8:45 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 20, 2008 7:56 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Sopot, Gdańsk
Witam.
Zakupilem sterownik wolnych obrotów, został on wymieniony i problem został wreszcie rozwiązany. Wreszcie, bo ponad rok jeżdziłem z zawyżonymi obrotami sprawdzając K-jeta, nastawnik wolnych obrotów i inne czujniki objeżdżając wiele warsztatów... Echhhh... Sterownik został wymieniony dzięki poradzie Mora więc prosze admina o dodanie mu punktu.
Jeszcze raz dzięki.

_________________
C126 500SEC 84r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 02, 2009 11:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:45 pm
Posty: 754
Numer GG: 1231765
Lokalizacja: Usa
Cytuj:
prosze admina o dodanie mu punktu.

Punkty za pomoc Ty mu możesz dać. Wystarczy, że klikniesz przy jego poście "pomógł".

_________________
[URL=https://matchnow.info]Prettys Girls in your city[/URL]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 24, 2009 6:41 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 9:50 pm
Posty: 1
Lokalizacja: Gdynia
Witam wszystkich Pawel Sopot moglbys mi dac namiary na siebie bo mam taki sam problem co ty i chcialbym sie dowiedziec gdzie kupiles ten sterownik wolnych obrotow. W razie czego podaje swoj tel. 608-755-998 poniewaz zadko jestem na necie.

Pozdrawiam.

_________________
MERCEDES 126 5.0 V8 83 rok


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 24, 2009 10:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 20, 2008 7:56 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Sopot, Gdańsk
Witaj. Problem rozwiązałem ale główną bolączką okazał sie nie sterownik a wtyczka do tego sterownika (zgniła i były przebicia) i to powodowało podwyższenie obrotów. Jakby co to mam ten sterownik na zapas.

_________________
C126 500SEC 84r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl