MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 1:31 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z mocą
Post: sob lut 14, 2009 2:01 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 13, 2009 9:43 pm
Posty: 13
Mam problem z mocą silnika.Jakieś poł roku temu zostałem szczęsliwym nabywcą w124 2.3E 1987rautomat z lpg.Potwierdzony przebieg 170.000 Km. Miałem małe problemy ze strzałami ale instalacja została juz wyregulowana.Kilka dni temu wymieniona została uszczelka pod głowicą.Od tego czasu nastąpił spadek mocy na benzynie jak i na lpg.Dodam że ciśnienie na cylindrach ok. Mechanik zauważył że zacina się przepustnica. Kolejnym objawem jest to że na zimnym silniku jest ciężko odpalić - są za małe wolne obroty na benzynie jak i lpg. Po dodaniu gazu do dechy czasami zredukuje do 1 biegu ale na ogół startuje z dwójki i rowerzyści rządzą pod światłami :(( Proszę o pomoc bo nie wiem od czego zacząć - zły zapłon? zacinająca sie przepustnica? jakieś przewody podciśnieniowe? Dodam że świece są nowe a kable jak i kopułka zostały wymienione na nowe rok temu. Proszę o pomoc bo nie zależy mi na sprzedaży tego autka chcę doprowadzić je do normalnego stanu.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 14, 2009 6:09 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
tysiąc razy było... szukaj szukaj szukaj....

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 14, 2009 8:44 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 13, 2009 9:43 pm
Posty: 13
Moze kolega podpowie dokładnie gdzie? <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Jakiś link lub porada???


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 14, 2009 11:04 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 12, 2003 7:21 pm
Posty: 249
Lokalizacja: Bełżyce woj. lubelskie
witam
to poczytaj:

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... 49&start=0

http://www.mb.org.pl/forum/showflat.php ... art=1&vc=1

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... y+ga%B6nie

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... y+ga%B6nie

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... y+ga%B6nie

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... y+ga%B6nie

http://w114-115.org.pl/forum/posting.ph ... ly&t=39091

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... y+ga%B6nie

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... y+ga%B6nie

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... y+ga%B6nie

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... 718#184718

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... y+ga%B6nie

_________________
MB W124 230E '88
2x Warszawa 224 '69
Syrena 104 '73
PF 126p 600 '76
PF 125p '83
Polonez '85
3xToyota Crown MS 55 '67


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 14, 2009 12:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
raftech pisze:
Mechanik zauważył że zacina się przepustnica.

Przepustnica czy klapa przepłowomierza?

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 14, 2009 6:02 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 13, 2009 9:43 pm
Posty: 13
nie jestem mechanikiem ale wydaje mi sie ze po zatkaniu szczelnie dolotu powietrza powinien zgasnąć .Nie gaśnie lepiej - nawet nie zmienia obrotów i nie czuć perawie wcale że ciagnie powietrze czy to bedzie przyczyna ze jezdze jak bym miał 60 a nie 134 km??? <br>Dodano po 1 minutach.:<br> klapa przepływomierza chyba tzw membrana stalowa


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 14, 2009 6:16 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Jak Ci ciągnie lewe powietrze (czyli idzie poza przepływkę) a do tego zacina się klapa, to nie ma co się dziwić, że nie ma mocy.
Gdzie zatykaliście dolot? W zasadzie trzeba by to zrobić po zdjęciu obudowy filtra, bo najczęściej ludziska nie wymieniają tej uszczelki łączącej obudowę z przepływką, a ona po czasie jest struchlała. Poza tym w M102 trzeba by zdjąć odmę z pokrywy głowicy i zatkać i tą odmę z obudowy filtra.
Poza tym nieszczelności mogą się pojawić również na uszczelnieniu gniazd wtryskiwaczy. O problemach z KE, zwłaszcza po akcjach z gazem, jest na forum dużo.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 15, 2009 1:41 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 13, 2009 9:43 pm
Posty: 13
zatykam w miejscu gdzie wciąga powietrze z obudowy filtra


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 15, 2009 6:30 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
czyli sam sobie dopowiadasz... bez powietrza jak może silnik chodzić????
ciągnie aż miło lewe powietrze... a możliwości skąd jest wiele... najlepiej porozbieraj to wszystko i sprawdź wszystkie rurki i uszczelki... pod filtrem też jest taka jedna idąca z dołu filtra... wymacasz łapką jak sie postarasz... każde jedno miejsce jak bedzie nieszczelne rozwali pracę KE

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 15, 2009 11:03 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 13, 2009 9:43 pm
Posty: 13
DZIEKUJE KOLEDZY ZA POMOC. Musze opierdzielić mechanika który wymieniał mi uszczelkę pod głowicą że to przeoczył:) <br>Dodano po 11 minutach.:<br> Mam pytanko - poda mi ktoś link do "Sam naprawiam W124". Będę bardzo wdzięczny:))


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 15, 2009 1:55 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
z tego co wygooglałem to ta książka odnosi się jedynie do silników diesla

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 15, 2009 5:18 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 13, 2009 9:43 pm
Posty: 13
więc może ma ktoś sam naprawiam w201(190) 2,3 to samo co w124 <br>Dodano po 8 minutach.:<br> Sprawdzałem skąd bierze sie u mnie to fałszywe powietrze i nie mogę znależć. Zauważyłem jednak że w okolicach rozdzielacza wtrysków leży sobie taka długa czarna rurka z końcówką z gumowego wężyka który chyba gdzieś powinien być wpięty. Odkryłem jeszcze inną rzecz nie mam na zimnym silniku wolnych obrotów musze odpalać z lekko wciśniętym pedałem gazu jakby ssanie sie nie załączało.Jeśli chodzi jesscze o fałszywe powietrze jak zatlam wlot powietrza do puchy filtra na benzynie to nie gaśnie nawet obrotów nie zmienia przy dodaniu gazu słabo zasysa powietrze.Przy przełączeniu na lpg jezt inaczej zasusa mocno i po zatkaniu dopływu powietrza gaśnie.Nie wiem juz o co chodzi:((.Czy ktoś wie co to może być???
Dodam jeszcze że na zimnym silniku kiedy odpalam z lekkim gazem nierówno pracuje jakby nie palił na wszystkie tłoki. przy ciepłym ok. Kable swiece kopułka nowa...Help:(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl