MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 4:54 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sty 26, 2009 9:54 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Sprawdz tez moduł komfortu (domykanie szyb i szyberdachu), ale nie wiem gdzie on się znajduje w W140, w W124 był pod tylną kanapą.
A wyciągałeś bezpieczniki z tej puszki po lewej stronie patrząc na silnik, duża prostokatna czarna pucha z otworem pod gniazdo diagnostyczne, po odkręceniu pokrywy pokażą się różne sterowniki, w jednym są bodajże trzy bezpieczniki widoczne z góry

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 26, 2009 10:35 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
nie tam nie patrzyłem, jutro po pracy zajze:) dzieki


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 26, 2009 11:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
A jak mierzysz? I czym? Jak podłączasz się w obwód?
A nie masz gdzieś zawilgocenia w obrębie elektryki? Wilgoć też może spowodować upływność.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 27, 2009 6:11 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
podpinam sie miernikiem pod minus od aku


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 27, 2009 10:24 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Ale w szereg, równolegle? Jaki zakres ustawiasz? Czy odpinasz klemę?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 27, 2009 10:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
odpina kleme w szereg ustawiam amper na 10A i pokazuje mi 0,25A


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 28, 2009 7:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Na zakresie 10A elektroniczne mierniki, szczególnie te niedrogie, mogą szaleć. Zresztą zobacz co się dzieje, jak miernik masz odłączony od wszystkiego i tylko załączony pomiar. Nie skaczą cyferki? I pamiętaj o dokładności miernika! Zajrzyj do instrukcji i sprawdź jaki ma błąd pomiaru. Jeśli nawet optymistycznie założysz, że błąd wynosi 2% (raczej niemożliwe w małych miernikach), to przy pomiarze 1A błąd pomiaru wyniesie 20 mA (1A = 1000mA). A na zakresie 10A błąd wyniesie 200mA. I cały pomiar o kant dupy potłuc. Skoro pobór prądu nie przekracza 1A, to możesz się spokojnie przełączyć na niższy zakres i dokonać dokładniejszego pomiaru.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 29, 2009 1:01 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
ogólnie lepsze są mierniki ze wskazówka przy pomiarze natężenia szczególnie jak mierzy sie np ile padu bierze silniczek jakis, wiem ze to nie siliniczek :) tylko akumulator ale od takie spostrzezenie

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja
W126-500SE-LPG blos

Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 31, 2009 6:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
ok, dzieki Panowie za pomoc, moze ktos wie gdzie jest w w 140 cupe moduł komfortu i czy jest on pod bezpiecznikami ze skrzynki?


Na górę
Post: wt lut 03, 2009 10:14 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Kolego ja myślę że to komputer to jest przyczyna w moim audi s4 jak postoi bez ruchu 2 tygodnie to nie pali brak prądu i to dotyczy również np sec 560 z kompem ,pomyśl o tym i daj znać co wymyśliłeś


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 03, 2009 10:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Cytuj:
ok, dzieki Panowie za pomoc, moze ktos wie gdzie jest w w 140 cupe moduł komfortu i czy jest on pod bezpiecznikami ze skrzynki?

Moduł komfortu znajduje sie w bagażniku na tymi bezpiecznikami z prawej strony, jak zdejmiesz prawy boczek to nad bezpiecznikami znajdziesz czarną podłużną puszke to będzie moduł komfortu

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 15, 2009 11:38 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lut 14, 2009 8:15 pm
Posty: 81
Witam wszystkich to jest pierwszy mój post na tym forum.
Chciałem się podłączyć pod temat, mam bardzo podobna sytuacje pobór prądu na postoju 0,21A w czasie pomiaru wyciągałem po kolei każdy bezpiecznik ze wszystkich 3 miejsc(lewe podszybie-skrzynka bezp., bagażnik - kilkanaście bezp. i prawe podszybie 3 bezpieczniki) nie odłączałem jeszcze alternatora i rozrusznika, czy ten moduł komfortu może pobierać prąd jeżeli działają poprawnie jego funkcje tzn. domykanie szyb itp?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 15, 2009 1:50 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Jest jeszcze druga część "komfortu": jak masz fotele z pamięcią to następny moduł jest pod nogami pasażera.

Tak, moduł komfortu może pobierać prąd pomimo poprawnego działania funkcji.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 15, 2009 2:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lut 14, 2009 8:15 pm
Posty: 81
foteliki ruszają się bez pamięci. Słyszałem że ten moduł komfortu sam z siebie prądu nie bierze tylko jakoś powoduje że inny przekaźnik przez niego prąd kradnie? wystarczy jak wypnę ten moduł? z tego co tu czytałem to w CL moduł jest w bagażniku za prawą tapicerką? w sedanie też?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 15, 2009 9:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
Panowie.odłaczyłem wszystkie przewody od przrkazników czy tez modułów umieszczonych w bagazniku, wypiołem 4 bezpieczniki umieszczone po prawejstronie w komorze silnika - tam gdzie komputer,wypiolem wszystkie bezpieczniki ze skrzynki przy silniku i bagarzniku, odłaczyłem alternator i prostownik a pobor w dalszym ciagu 0,2A macie jeszcze jakies pomysły? czy w bagazniku znajduje sie alarm fabryczny? <br>Dodano po 5 godzinach. 23 minutach.:<br> Jak juz wczesniej pisałem odłączyłem wszystkie bezpieczniki w samochodzie tak ,ze po włączeniu kluczyka w stacyjce zadna kontrolka się nie paliła, po podłaczeniu masy do aku cos mi dalej cykało, poszedłem tym tropem, cykanie było ze skrzynki po lewej stronie przy podszybiu w komorze silnika-winowajca okazała sie mała kostka jak na fotce, Panowewie teraz moje pytanie i prosba o pomoc , co to za kostka i od czego ona jest?dzięki za wszystkie dotychczasowe rady i pozdrawiam mercedesomaniaków <br>Dodano po 4 minutach.:<br> kurcze :) a jak sie fotki dodaje???/


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl