A ja mówie o czymś mniej paliwożernym a i tka jeżdżę R6 i V8
Ale ... tęsknie za beczunią 240D
Pogubiłem się już nieco w tej rozmowie ..
Witus_d pisze:
a 5.0 z gazem to raczej materiał na pośmiewisko
No nie przesadzajmy. Dla mnie pośmiewiskiem są te wszystkie fajnie przerobione Golfy i BM ... A 5.0 na gazie .. po prostu nie dla mnie i tyle.
sneer piszesz o lpg w jeepie ... ojczulek w lincolnie ma prawie, że fabryczną lpg ... a i tak ciągle są jakies problemy .. i to spowodowane wlasnie lpg począwszy od dziwnej pracy silnika przez lambdy itd itp
Co do ekonomii to jak mnie nie stać na jazdę Caddim na codzień to jeżdżę CE

i taki stan rzeczy mi się podoba
... A czemu nie porusza nikt kwestii "ilościowej" ... bo pod wieloma względami ekonomiczniej i tak wychodzi 8l ON niż 17l LPG

.. wydobycie, ekologia - ilość przepalanego paliwa ... (chodź lpg i tak jest lepsze dla środowiska) a nawet okres czekania pod dystrybutorem

Janfocus pisze:
i jakoś jak ktoś podjeżdża pod dystrybutor 300SDL to nie wstyd, a jak pakuje gazu za tę samą kasę to wstyd...
Co by nie było to podjechać 300sdl nie jest wstyd.. a z gazem to różnie bywa

np podjeżdżając pod lpg ze znaczkiem 560SDL na Oplu Calibrze

Panowie.. ale chyba nie o tym był temat. Skończmy te gadki o lpg bo ile można

Pozdrawiam
(zarówno tych za i przeciw LPG ) <br>
Dodano po 6 minutach.:<br>
kruszyn pisze:
I nie porównujcie CL500 do mustanga bo nie ma czego porównuwać - 2 różne bajki
Powiedziałem tylko, ze ani jednego ani drugiego OSOBIŚCIE bym nie gazował

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire WheelsCadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex