MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 5:57 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lut 17, 2009 4:09 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz lut 15, 2009 9:51 pm
Posty: 7
Mam taki problem. Mianowicie po przekręceniu kluczyka słychać jak ten silniczek zaczyna pracować. Chciałem zapytać co to takiego i do czeg on służy?

Obrazek

z góry dziękuje za odpowiedź


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 17, 2009 4:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
To jest pompka wspomagania obiegu płynu w układzie nagrzewnicy.

Pozdrawiam.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 17, 2009 4:38 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz lut 15, 2009 9:51 pm
Posty: 7
Dzięki za odpowiedź. Czyli wszystko w porządku powinna włączać się po przekręceniu kluczyka?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 17, 2009 5:09 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Cytuj:
Dzięki za odpowiedź. Czyli wszystko w porządku powinna włączać się po przekręceniu kluczyka?

Jak najbardziej wszystko działa poprawnie :)

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 17, 2009 5:13 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz lut 15, 2009 9:51 pm
Posty: 7
Dzięki za pomoc


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 21, 2009 1:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 09, 2006 10:48 am
Posty: 463
Moze nadmierny halas stamtąd dochodzący zwrocil twoja uwage?

Ja u siebie halas zauwazylem dopiero jak juz silniczek umieral z powodu zatarcia. Silniczek ma prawdopodobnie tyle samo przepracowane co caly samochod - niechcialbym zeby mi wywalil instalacje gdzies w trasie.
Udalo mi sie go otworzyc i przeczyscic, ale poskladanie go do kupy to juz historia z typu 'zonglowanie na monocyklu'. Nie polecam, zwlaszcza ze to i tak reanimowanie trupa.

_________________
Pozdrawiam, mMm

E280 T
450SLC 5.0
dawniej: W115 200D '72 - Boluś, W115 '70 - No Name, W116 '76 - No Name, oraz rozne 123

Automatom mówię NIE
Śląsk, Gliwice


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl