MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 7:50 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lut 12, 2009 2:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 01, 2007 8:49 pm
Posty: 198
Lokalizacja: kraków
proszę o pomoc w zlokalizowaniu przerywacza kierunków w 300se 89'.
coraz częściej zdarza mi się , ze kierunki świecą ciągle, awaryjne również.

ps, z opcji "szukaj" już korzystałem

_________________
w124/w210 poszukiwana
w140 CL 500 93' była
w126 300 SE 89' była
w126 260 SE 86' była
w123 230 E 81' była


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 12, 2009 3:05 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Powinien być pod popielniczką, spróbuj w ciszy włączyć kierunkowskazy i czasem można usłyszeć skąd dobiega "cykanie".

Ty masz rozpiskę co i jak: http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... t=awaryjne


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 12, 2009 3:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 01, 2007 8:49 pm
Posty: 198
Lokalizacja: kraków
jest szansa to naprawić? w 123 duży przycisk od awaryjnych naprawiałem i wiem że to możliwe czy tu będzie podobnie?

_________________
w124/w210 poszukiwana
w140 CL 500 93' była
w126 300 SE 89' była
w126 260 SE 86' była
w123 230 E 81' była


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 12, 2009 3:32 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
W którymś z wątków jest opisany sposób, "doginania" blaszek.
Ale lepiej go wymienić od razu.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 12, 2009 9:13 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
'89 będzie już mieć zespolony przekaźnik w skrzynce bezpieczników.(migacze, wycieraczki i szyba ogrzewana - "trzy w jednym")

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 12, 2009 10:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 01, 2007 8:49 pm
Posty: 198
Lokalizacja: kraków
nasłuchiwałem i kierunki pykają gdzieś z za zegarów,
Gerri pisze:
'89 będzie już mieć zespolony przekaźnik w skrzynce bezpieczników
da się naprawić,? czy od razu szukać innego?

_________________
w124/w210 poszukiwana
w140 CL 500 93' była
w126 300 SE 89' była
w126 260 SE 86' była
w123 230 E 81' była


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 12, 2009 11:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
tam praktycznie wszystkie przekaźniki są tego samego typu, ja bym podmienił na próbę z innym...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 13, 2009 8:23 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Janfocus pisze:
tam praktycznie wszystkie przekaźniki są tego samego typu, ja bym podmienił na próbę z innym...


To jest przekaźnik ZESPOLONY (duży) i jest tylko jeden.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 16, 2009 2:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 01, 2007 8:49 pm
Posty: 198
Lokalizacja: kraków
Cytuj:
To jest przekaźnik ZESPOLONY (duży) i jest tylko jeden.

można go rozebrać i powymieniać elemeny tak jak w 123?
THC pisze:
czasem można usłyszeć skąd dobiega "cykanie".

u mnie cyka z za zegarów.

_________________
w124/w210 poszukiwana
w140 CL 500 93' była
w126 300 SE 89' była
w126 260 SE 86' była
w123 230 E 81' była


Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 11:04 pm przez moonracer, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 16, 2009 10:58 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
moonracer pisze:
u mnie cyka zza zegarów.


Za zegarami jest tylko "cykadełko" - taki sygnalizator w kształcie przekaźniczka - który nie ma nic wspólnego z przekaźnikiem wytwarzającym impulsy do migania.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 16, 2009 11:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 01, 2007 8:49 pm
Posty: 198
Lokalizacja: kraków
[/b]no to da się naprawić czy nie????????????????????????????
[b]a jeśli się da to jak???????????????

_________________
w124/w210 poszukiwana
w140 CL 500 93' była
w126 300 SE 89' była
w126 260 SE 86' była
w123 230 E 81' była


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 16, 2009 11:45 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
moonracer pisze:
[/b]no to da się naprawić czy nie????????????????????????????


Człowieku! Tam jest kilkadziesiąt elementów które mogą się popsuć!
Może przekaźnik został przeciążony - Może został zalany - Może się spalił - Może wystarczy sprawdzić luty wewnątrz.
NAPRAWDĘ MYŚLISZ ŻE NA FORUM SĄ WRÓŻKI???????????????????????????
Trzeba rozebrać i stwierdzić co się popsuło - albo zrobić "podmiankę"

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 17, 2009 11:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 01, 2007 8:49 pm
Posty: 198
Lokalizacja: kraków
Cytuj:
Trzeba rozebrać i stwierdzić co się popsuło - albo zrobić "podmiankę"

człowieku! tego typu informacji oczekuję od pięciu dni.

Gerri pisze:
NAPRAWDĘ MYŚLISZ ŻE NA FORUM SĄ WRÓŻKI???????????????????????????
nie, ale miałem nadzieję że znajdę kogoś kto czyta pytania a nie pisze wszystkiego co wie na temat.
dziękuję wszystkim za pomoc.

_________________
w124/w210 poszukiwana
w140 CL 500 93' była
w126 300 SE 89' była
w126 260 SE 86' była
w123 230 E 81' była


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 16, 2009 12:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 01, 2007 8:49 pm
Posty: 198
Lokalizacja: kraków
chyba uporałem się z problemem
rozebrałem przekaźnik ( 201 821 02 47)
okazało się że blaszka na "przerywaczu" wyrobiła się z czasem na "zawiasach" oznaczonych czerwonymi kółkami i delikatnie opadła, i dlatego
blokowała się o plastikowy element
wyjąłem blaszkę i zeszlifowałem ją od spodu pilnikiem- żółte kółko- i wszystko działa. cała operacja zajmuje ok 15min.
dodam że u mnie objaw zawieszania się kierunków pojawiał się przy dłuższej jeździe lub przy temperaturze otoczenia powyżej 10stopni.
Obrazek

_________________
w124/w210 poszukiwana
w140 CL 500 93' była
w126 300 SE 89' była
w126 260 SE 86' była
w123 230 E 81' była


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 16, 2009 12:49 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
moonracer pisze:
dodam że u mnie objaw zawieszania się kierunków pojawiał się przy dłuższej jeździe lub przy temperaturze otoczenia powyżej 10stopni.

Rozumiem że to sytuacja taka że włączasz kierunkowskaz a ten zaczyna świecić i zamiast migać? W listopadzie miałem podobnie w swoim W126, tyle że pierwsza seria. Może to ta sama ustarka... U mnie samo przeszło, ale nie wiadomo kiedy wróci ;) Ten przekaźnik znalazłeś w skrzynce pod maską?

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl