MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 3:41 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lut 17, 2009 8:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 9:27 am
Posty: 235
Lokalizacja: Szczyrk
Gerri pisze:
Tutaj to już namieszałeś! To nie jest Volkswagen!
NIE MA ŻADNEGO ŁĄCZĄCEGO ŚWIECE PRZEWODU!
Każda świeca ma osobny przewód poprowadzony do większego wtyku

ok,każdemu może się zdażyć,dawno nie miałem z tym stycznosci,intencje były dobre,zasada sprawdzenia ta sama,a nawet prostsza,sam napisałeś.
Ps.VW TDI ma też podłączone świece na osobnych przewodach.

_________________
ex
VW Garbus 1300 1961r
VW Garbus 1300 1968r
VW Bus 1600 1975r
W123 240D 1977r
obecnie
W124 230E Automatic 1985r


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 18, 2009 3:36 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
ok sprawdzone... spalona była jedna świeca... ostatnia... a ile sie namęczyłem żeby ją wykręcić... po wymianie kontrolka grzania świec chodzi już prawidłowo :) aczkolwiek dalej mam podejrzenie że jeszcze jakaś nie grzeje bo po samym odpaleniu tak jakby nie palił na któryś granek i chodzi tak kulawo ale pare razy silnik sie pokręci i załapuje... jakby kompresji nie miał??? albo jeszcze jedna jakaś siedzi tylko że ma zwarcie...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 18, 2009 4:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 9:27 am
Posty: 235
Lokalizacja: Szczyrk
Powiem tak,ja może jestem ze starej szkoły dlatego zawsze wymieniam komplet,tym bardziej jak jest kiepski dostep i trzeba to robić dwa razy.

_________________
ex

VW Garbus 1300 1961r

VW Garbus 1300 1968r

VW Bus 1600 1975r

W123 240D 1977r

obecnie

W124 230E Automatic 1985r


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 19, 2009 1:38 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
stanski61 pisze:
Powiem tak,ja może jestem ze starej szkoły dlatego zawsze wymieniam komplet,tym bardziej jak jest kiepski dostep i trzeba to robić dwa razy.


Zakładając, że poprzedni właściciel wymieniał tylko złe świece, to
stosując "starą szkołę" ryzykujemy przy okazji usuwania starej świecy
tym, że wywalimy również niedawno wymieniane - dobre świece.

Należy sprawdzić na kostce pobór każdej świecy i przeważnie jeśli mieści
się w okolicach 20A to nie ma potrzeby wymieniać takiej świecy.

Dostęp jest kiepski więc po co się trudzić tam gdzie jest dobrze.
Wymienić złe świece, a dobre nich grzeją dalej ;)


Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 20, 2009 3:08 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no własnie... potwierdzam problem dalej... co prawda już mi sie świeci grzanie świec przy odpalaniu ale znów podczas jazdy potrafi sie zapalić grzanie... a niby na zwarcie każda świeca iskrzy... problem jedynie w mierniku który zmierzy 20A
jakby ktoś znał motor 250D 20V to by wiedział jaki jest dostęp do 5 świecy... ale wymieniłem.. reszta była niby ok ale widzę że jeszcze jakaś siedzi... może dzisiaj to wymaram... nie wiem... godzinę wykręcałem świecę... a teraz szukaj któa iskrzy ale jest niesprawna bez miernika... tak myślę 4 godz roboty... z jeba...ą durną świecą... ach... i co tu począć?

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 22, 2009 6:07 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
U mnie było tak, że świeca iskrzyła ale wyraźnie słabiej - po sprawdzeniu miernikiem miała pobór 13A. Dlatego nie tylko brak iskrzenia
świadczy o padniętej świecy.

Z drugą było inaczej:
Jak wystygła to miała pobór 11A a jak się podłączyło to po chwili
traciła obwód.

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl