bolec pisze:
no i stalo sie... musze zmienic chlodniczke nagrzewnicy... zalatwione mam juz wszystko. chlodniczke, duze lokum, piecyk gazowy do ogrzania podczas pracy, pomocnika, narzedzia... brakuje mi tylko wiedzy... znaczy jak sie popatrzy to sie cos wymysli, wiadomo... aczkolwiek mam dwa pytania. pierwsze, to czy trzeba zdejmowac kierownice, zeby wyjac deske rozdzielcza? i jesli tak, to jak to sie robi (czy trzeba jakichs sciagaczy czy tym podobnych?). i drugie, to ogolne wskazowki przy zdejmowaniu deski i konsoli srodkowej (zegary juz wiem jak wyjac, natomiast co do reszty to jeszcze nie mam pojecia).
Witaj. Przechodziłem już przez tę mękę więc Ci trochę rozjaśnie.
Miałem nastepujący tok postepowania:
1. wymontowanie osłon pod dreską,
2. zdemontowanie fotela pasażera (jest konieczne żeby nagrzewnica wyszła spod deski)
3. wymontowanie konsoli środkowej
4. demontaż podświetlenia konsoli, linek i pokręteł sterowania ogrzewaniem
5. Poluzowanie deski rozdzielczej (trzeba zdemontować wspornik opierający się o tunel i poluzować śruby mocujące
6. odkręcenie przewodów wodnych do ogrzewania pod maską, demontaż przewodów rozprowadzających ogrzane powietrze pod deską, demontaż przewodu z zimnym powietrzem idących do kratek w środku deski, oraz odkręcenie szelek mocujących nagrzewnice do auta.
7. Nagrzewnice zsunęłem w nogi pasażera podnosząc delikatnie deskę rozdzielczą (o jakieś 3-4 cm), nastepnie wysunęłem ją spod deski (dlatego konieczny jest demontaż fotela pasażera).
8. wydobycie chłodniczki z zespołu grzejącego to już łatwizna i nie trzeba zadnych specjalnych wskazówek.
Tak więc nie wyjmój kierownicy, zegarów, deski rozdzielczej, bo cała robota zajmie Ci z tydzień. Życzę powodzenia
Pozdrawiam