MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 5:43 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 01, 2009 12:13 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
witam. w moim pieknym cl-u znowu cos sie popsuło:(
moze ktos się spotkał z podobnymi objawami i mi cos doradzi,
mianowicie:
3 razy mi sie to juz zrobiło, ni z tego ,ni z owego zapaliła mi się kontrolka asr, przełącznik asr przestał działać, trójkat wyłączenia asr na liczniku sie nie zapala, gaz działa jakby od połowy dopiero , obroty na biegu jałowym jak i podczas jazdy są prawie 1400 obr/min, zauwazyłem również ,ze tempomat przestał działąć, jak już mówiłem zrobiło mi się tak juz z 3 razy, za kazdym razem wystarczyło wyłączyc samochód i włączyć spowrotem silnik i wszystko wracało do normy, ale teraz za trzecim razem włączyłem ,wyłączyłem, odpiołem nawet aku i nic, dalej to samo, spotkał sie ktoś moze z takim czymś? jakies rady? będę wdzięczny. pozrawiam miłośników gwiazdy:)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 01, 2009 9:46 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 1:28 pm
Posty: 206
Lokalizacja: Wieruszów
Witam też mam podobny problem w moim 500 SE z tym że obroty mam na normalnym poziomie. Szukałem wiele na ten temat i dowiedziałem sie że to może być wina czujnika na kole ale jesli ABS działa poprawnie toznaczy że to nie to. U mnie ABS działa więc szukałem dalej. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem od merców i powiedział mi że najprawdopodobniej to jakis czujnik w tylnim moście , albo któryś ze sterowników. Ale żeby sie dowiedzieć trzeba podłączyć pod kompa. Ja będę podłączał swojego chyba w tym tyg. więc o wynikach napisze na forum.

_________________
W140 500SE 91r.
W124 280E 92r.
W201 190D 91r.


Na górę
Post: ndz mar 01, 2009 10:07 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
qwedsa123 pisze:
witam. w moim pieknym cl-u znowu cos sie popsuło:(
moze ktos się spotkał z podobnymi objawami i mi cos doradzi,
mianowicie:
3 razy mi sie to juz zrobiło, ni z tego ,ni z owego zapaliła mi się kontrolka asr, przełącznik asr przestał działać, trójkat wyłączenia asr na liczniku sie nie zapala, gaz działa jakby od połowy dopiero , obroty na biegu jałowym jak i podczas jazdy są prawie 1400 obr/min, zauwazyłem również ,ze tempomat przestał działąć, jak już mówiłem zrobiło mi się tak juz z 3 razy, za kazdym razem wystarczyło wyłączyc samochód i włączyć spowrotem silnik i wszystko wracało do normy, ale teraz za trzecim razem włączyłem ,wyłączyłem, odpiołem nawet aku i nic, dalej to samo, spotkał sie ktoś moze z takim czymś? jakies rady? będę wdzięczny. pozrawiam miłośników gwiazdy:)


Wchodzi Ci w tryb "limp home mode" czyli krótko mówiąc tryb awaryjny.
Czytałem wiele identycznych historii i wiem, że tak jak ryba psuje się od głowy, ASB od wstecznego, to wiązka elektryczna silnika zaczyna manifestować od ASR.

Niestety Twój silnik(m119, m120) obdarzony jest w wadę przedwczesnie degradowalnej wiązki silnika i raczej tam bym zaczął poszukiwania. Efekt jest taki że izolacja na przewodach pęka i robią się zwarcia.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 01, 2009 9:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
dzięki kolego, zauwazyłem,ze on jakos inaczej jezdzi, gaz reaguje dopiero jakby od połowy- wyglada to na prace w trybie awaryjnym, tylko jak sie zabrac za szukanie zuszkodzonych przewodow:) <br>Dodano po 2 minutach.:<br> tylko jest jeden problem nie psuje mi się ASB tylko ASR:) ale ten tryb awaryjny mi pasuje:) <br>Dodano po 2 minutach.:<br> sorry:) nie zrozumiałem tego porównania asb i wstecznego:) jak doczytałem do konca, zrozumiałem porównania:) <br>Dodano po 7 godzinach. 19 minutach.:<br> poczytałem na forach o trybie awaryjnym, chyba u mnie to nie jest to,
fakt gaz reaguje od pewnego momentu, kiedy poczuje wyrazny opór gdzies w 1/3 gazu dopiero zaczyna silnik reagowac jest to gdzies powyzej 1500 obr ale potem wkreca sie na maksa, gdyby był w trybie awaryjnym to by sie wkrecał tylko gdzies do 3 tys obr. a u mnie 5000 nie jest problemem, dziwne jest to ,ze stalo mi sie to jak pociągłem linka gazu przy silniku, teraz wyraznie widac i czuc ze jak ciągne za nia to do pewnego momentu silnik nnie reaguje, dopiero pozniej jak poczuje wiekrzy opór zaczyna silnik reagowac na ciagniecie linka,co to moze byc?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl