MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 12:24 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 01, 2009 5:52 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 27, 2009 8:43 am
Posty: 24
Lokalizacja: Rumia k. Gdyni
Witam
...mam troche dziwny problem w moim CLK, dzisiaj jadąc obwodnicą 180km/h na wyświetlaczu pokazał sie klucz i 500 km ( domyślam sie że chodzi o przegląd czy coś w tym stylu ) a zaraz potem autko jakby straciło moc, nie chciał przyspieszać predkość spadła do 160 i hm..pracował tak jakby kompressor sie wyłaczył, więc stanąłem zgasiłem samochód, zapaliłem ponownie i niby wszystko ok miał moc itp.

Samochód stał kilka godzin, potem jak go odpaliłem to na wolnych obrotach zaczęły one delikatnie skakać 700-800 i czuje sie nierówną prace silnika, lecz podczas jazdy według mnie przyspiesza normalnie,

co może być przyczyną?? i czy normalne jest to, że np. jadąc 140 na 5-tym biegu wciska sie raptownie gaz, a samochód tak jakby na ułamek sekundy lekko nie przyspiesza i potem dopiero startuje



z góry dzięki za pomoc, autko mam kilka dni i jestem zakręcony w tym silniku

_________________
CLK W208 2.0kompressor 192km
W124T 2.0 diesel
Ford Probe 2.2 turbo


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 01, 2009 6:22 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Moim zdaniej wyglada na to , ze załapał jakis błąd i przełączył sie w tryb awaryjny, po zgaszeniu błąd sie skasował i nie wykluczone, ze znów sie pojawi.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 01, 2009 7:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Ciężko coś wywnioskować z twojego opisu.
Największa przypadłością tych silników są przepływomierze i cewki.
Rzadko są problemy z przepustnicami (pod warunkiem że nie ma gazu).
Takie "klękanie " przy przyspieszaniu to może być przepływomierz lub gasgeber lub cewka lub przewody wn lub.......jest tego wiele.

Podczas użytkowania tego silnika miałem problem z awaria przepływomierza i potencjometru przepustnicy"gasgeber". W obu przypadkach auto zachowywało się prawie identycznie czyli klękało delikatnie przy przyspieszaniu.
Niesprawność przeplywki będzie widać na kompie , potencjometru niestety nie.
Spotkałem się również z pękającymi cewkami (bosch).

_________________
[URL=https://za10groszy.pl/start/496330124/index.html]Wszystko za 10 groszy ![/URL]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 03, 2009 8:58 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 27, 2009 8:43 am
Posty: 24
Lokalizacja: Rumia k. Gdyni
byłem nim przed kupnem w ASO Mercedesa i na kompie zero błędów bo sprawdzali całe autko, dzisiaj dopiero coś takiego zrobiło, chociaż przed chwilą jechałem i niby wszystko jest ok, jeszcze nie zdążyłem wymienić filtrów, oleju itp. więc to zrobie w najbliższych dniach...
Dodano po 1 minutach.:
ps. gazu brak, profanacja w takim samochodzie


Przyczyna znaleziona...
prostrza niż by sie mogło wydawać, samochód zaczął mi dziwnie chodzić po tym jak zatankowałem 95 na BP ( na klapce wlewu jest 95 zaznaczone więc tym sie sugerowałem ), wyjeździłem bak prawie do końca i teraz dla odmiany pojechałem na Orlen, zalałem 98 i jest jak być powinno...wolne obroty sie uspokoiły i silnik pracuje o wiele równiej [zlosnikz] nie myśłalem że to autko jest aż tak czółe na jakość paliwa, jakie najlepiej lać do tego silnika?? bo teraz już sam nie wiem, niby na BP paliwo jest dobrej jakość a jak sie okazuje różnie z tym bywa

_________________
CLK W208 2.0kompressor 192km

W124T 2.0 diesel

Ford Probe 2.2 turbo


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 13, 2009 11:21 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 16, 2008 7:27 pm
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków
hmm.. w moim 2.3 kompresor. tez są falujace wlasnie w tym zakresie obroty.. -i fakt faktem ze im gorsze paliwo to bardziej faluja.. w sumie.. tez szukkalam przyczynny.. sprawdze jeszce kiedys z ta benzyna czy jak zaleje 98 na jakiejs stacj i to bedzi elepiej.. przewaznie tankuje 95 na nestea. w sumi ejestem zadowolona z tej benzyny..

_________________
polonez 2.0 turbo - "zabawka" Męża ( i jego miłość)
syrena 105- nasze wspolne dziecko
CLK208 2.3 kompressor
FSO Polonez caro plus 1.6


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 03, 2009 8:55 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt kwie 03, 2009 8:43 pm
Posty: 2
Witam
mam mały problem clk w 208 2.0 kompresor (benzyna nie gaz)

otóż jak jeżdżę pomału po mieście lub dłuższą chwile stoję w korku autko traci moc tak jakby kompresor się odłączał auto zamulone
po wyłączeniu i ponownym odpaleniu auto znowu idzie normalnie

zimą rzadziej się to działo jak tylko ciepło się robi słońce zaświeci jakby częściej zamulał się
Co to może być może jakiś czujnik coś z chłodzeniem kompresora ?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 13, 2009 7:56 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw cze 26, 2008 11:06 pm
Posty: 4
Ja mam taki problem.
Auto po zapaleniu jak jade delikatnie to jakos rusza powoli, ale jak mu wcisne bardziej gaz to zaczyna sie kichanie/ strzelanie czasem jakby na chwile silnik nie palił, przerwa najwieksza 2000obr gdy sie kompresor włącza. Po nagrzaniu dziala normalnie. Co do paliwa to jak wleje nowe to kilka dni jest ok pozniej jakby silnik sie ustawial do tego paliwa i znow zaczyna kichac.

Druga sprawa to jak mu dam w deche na zimnym to czasem silnik zaczyna pracowac na 2/3 cilindry pyrczy jak fiat 126p ;] do czasu jak nie zgasze silnika i zapale ponownie, silnik zaczyna pracowac normalnie na wszystkie cylindry.

Trzecia sprawa juz zdazylo mi sie ze jade gdzies staje i po chwili chce auto zapalic - awaria silnika chlodnica idzie na maxa klikaja przepustnice tak jak powinny ale nie ma odzewu rozrusznik. Pozniej auto rusza jakby nic ;/


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 13, 2009 10:30 am 
Offline
nowy

Rejestracja: pt kwie 03, 2009 8:43 pm
Posty: 2
mi też strzelał od czasu do czasu gasł silnik w końcowej fazie nie szło już wcale jechać przyczyna przepływomierz najprościej sprawdzić wypiąć go z kostki auto będzie miało mniejszą moc ale będzie szło równomiernie
(radzę kupić oryginalny boscha)

drugą przyczyne jaką miałem przy ruszaniu gaz decha autko zamulone po chwili jak by nabrał mocy przyczyna przepustnica ta co idzie od filtra powietrza
Pzdr.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 20, 2009 11:27 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw cze 26, 2008 11:06 pm
Posty: 4
co do trzeciej usterki to wyglada ze przechodzi wszystko test. ale nie slychac pracy pompy paliwa w baku i auto nie kreci rozrusznikiem.
a co do strzelania to problem jest do czasu az auto osiagnie 50C


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl