MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 9:27 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lut 27, 2009 8:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Przy okazji wątku o ASD przyszło mi na myśl:
Co zrobić, żeby w 500E odłączyć... to coś, co robi, że pomimo 326 KM deklarowanych w fabrycznie nowym aucie nie chce mu się latać bokiem? Znaczy chce mu się, ale "ktoś" mu nie pozwala.

Warunki:
- Ma być to odwracalne (najlepiej pod guzikiem)
- Silnik ma pracować w normalnym, a nie awaryjnym trybie.

Czy ktoś wie? Widział? Słyszał? Zna firmę, która robiła coś takiego? Dzwonić do AMG?

Mimo, że z 1991 roku, 500E jest bardziej nafaszerowane tym całym elektornicznym tałatajstwem, niż mogłoby się wydawać.

Że da się to zrobić, to wiadomo. Wystarczy obejrzeć "TAXI". ;D

Pozdrawiam
Szymon

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 27, 2009 9:37 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Cytuj:
Warunki:
- Ma być to odwracalne (najlepiej pod guzikiem)
- Silnik ma pracować w normalnym, a nie awaryjnym trybie.


Proszę bardzo, bo rozumiem, że masz tam ASR.

4-1-06 - ASR Defeat Installation for dummies

Znajdziesz tam jeszcze pare innych przeróbek jak m.in. załączanie się wcześniej wiatraka, żeby nie przegrzewać motoru, co jest znanym problemem w 500. I w ogóle tam jest dużo pożytecznych informacji na temat 124. Nawet instrukcja przerobienia instalacji z r12 na r134a.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 02, 2009 9:37 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
No niezły "Adam Słodowy od Pięćsetek".
Dzięki za adres.
Pozdrawiam
Szymon

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 17, 2009 1:04 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Czy ktoś ćwiczył odpięcie ASR w 500? Chyba wolałbym to komuś zlecić, bo mimo łopatologicznego wyłożenia na tej stronie, chyba sam się jednak nie podejmę...
Zależałoby mi na "odwracalności" przeróbki.
I pytanie, czy odłączanie ASR można podpiąć pod ten przycisk ze "śnieżną oponą" tak, aby pod tym guzikiem był permanentny wyłącznik ASR?
Pozdrawiam
Szymon

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl