MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 9:04 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt mar 03, 2009 9:46 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 06, 2004 7:17 pm
Posty: 251
Numer GG: 14255
Lokalizacja: Łódź
mnie kiedyś też coś takiego hałasowało. Mechanik nawet radził mi zdejmować głowicę. Okazało się, że wypadł gumowy oring z napinacza paska i przy drganiach uderzał o śrubę.

_________________
pzdr
Andrzej - Łódź

http://www.300CE-24.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 03, 2009 11:31 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz mar 01, 2009 5:16 pm
Posty: 25
Lokalizacja: wroclaw
bezcenna to byla mina pana w focusie ktorego wyprzedzalem 123T z 80 r na autostrdzie ponad 200km\h(germany) . [zlosnikz]

280TE- [zlosnikz]

jeszcze jak zyje nie widzialem w tak starym aucie cisnienia na 3 na luzie.raczej w to nie uwierze.we wspomnianym 280 po remoncie kapitalnym silnika-bylo gora 2.sklaniam sie ku teorii ze benzyniakach nie ma co za bardzo patrzyc na cisnienie oleju na luzie .mialem takiego ze do 0.5 dochodzil wskaznik -auto przejechao 30 tys i nic sie nie dzialo.kolega jeszcze dwa lata go katowal i tez nic.ale to moje zdanie . nie wiem co na to fachowcy ??

_________________
-------------------
obecnie:
w202 2,5td
w126 420s
por 928s

te co byly ? kto by zapamietal :-))


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 03, 2009 12:55 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Chuck Norris pisze:
ja bym się bardziej martwił gdyby tego ciśnienia nie było!!!

Skoro wskaźnik pokazuje takie bzdury to... moze go faktycznie nie być!
Już wolał bym żeby wskazywało mi 0,5 nić ciągle 3 - wiedział bym przynajmniej że smarowanie jest.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 03, 2009 2:21 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 9:27 am
Posty: 235
Lokalizacja: Szczyrk
Dla pewności i spokoju można zagrzać silnik wykręcić czujnik ciśnienia oleju,a w jego miejsce kręcić barometr i będzie wiadomo jakie mamy ciśnienie.

_________________
ex
VW Garbus 1300 1961r
VW Garbus 1300 1968r
VW Bus 1600 1975r
W123 240D 1977r
obecnie
W124 230E Automatic 1985r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 03, 2009 3:43 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
BrunoGiamatti pisze:
Już wolał bym żeby wskazywało mi 0,5 nić ciągle 3 - wiedział bym przynajmniej że smarowanie jest.


co za bzdury!jak zyje nie widzialem zeby cisnienie spadlo az do 0,5 czy to benzyna czy diesel-nawet po mocnym przegoniniu latem.1,5-1 to tak-choc tez rzadko- ale 0,5?![totalszok] co do ciaglych 3 Barow to sa silniki w MB, gdzie tak jest zawsze i tak byc powinno i nie ma sie co pienic, ze ktos cos kombinowal. :roll:

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 03, 2009 3:49 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 28, 2008 2:37 pm
Posty: 14
JAk przeciażam silnik tak jak mówił chuck norris i silnik prawie gaśnie to cisnienie spada . ale zostawmy to cisnienie bylem u mechanika na przegladzie przed wyjazdem i ogolnie jest w porzadku, niedopatrzył sie jakiegos druciarstwa ;)
Dzis odpalam i stuka znowu cicho, sparwdziłem olej tak jak mowilem ani gram nie ubył - musze podjechac w polsce na diagnostyke ;(

Leopold - jechałem z nawigacja i licznik przekłamuje mi jakies 5/km/h
Oczywiscie nie no stop 150 predkosc wahała się od 100- 190 :D
Powiem ze to jest taki cichy klekot ( jak w dieselku).
Dzięki za rady !


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 03, 2009 3:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
U mnie przy kilkunastominutowej jezdzie po miescie na cieplym silniku wskaznik oscyluje w granicach 2 - 2,8 przy przegonieniu po trasie spada do 1,5 potem przy chwilowym przestygnieciu i ponownej umiarkowanej jezdzie wskazuje okolo 2,5 (wszystko na zalaczonym napedzie) - takze roznie to bywa - a stukanie rowniez mialem u siebie jakies pol roku temu i okazalo sie, ze to szklanki jednak...

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 03, 2009 4:05 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
aegm pisze:
co za bzdury

No nie rozpędzajmy się kolega...
A ja się spotkałem nawet na tym forum jak byli pocieszani koledzy, którym cisnienie spada ponizej 1 ... i stały tekst "jak jest 0,3 to wystarczy..."
No ok to już widać że wskaźnik działa skoro opada. Mi chodziło o to cisnienie odnośnie ewentualnych panewek....

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 03, 2009 4:07 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
aegm pisze:
co za bzdury!jak zyje nie widzialem zeby cisnienie spadlo az do 0,5 czy to benzyna czy diesel-nawet po mocnym przegoniniu latem.



Oj to mało jeszcze widziałeś [zlosniki]

W mojej pierwszej W115 reaktor był tak skatowany ze po zagrzaniu na wolnych olej spadał prawie do zera :D - na wskażniku ciśnienia jest przed zerem (ale bliziutko zera :) ) jeszcze jedna cieniutka kreseczka i ona mówi o tym czy motor żyje czy nie :). Po lekkim dodaniu gazu wskazówa podskakiwała do 3 i tak sie latało. Gubił olej , palił olej - klekotał wszystkim co było w ruchu ale jak zapalił to jechał - to był klekot.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 03, 2009 4:40 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
MacKuz pisze:
W mojej pierwszej W115 reaktor był tak skatowany


no ja mialem na mysli akurat motor sprawny, a nie jak to sam ujales"skatowany".Z tym sie zgodze, ze zdarzaja sie przypadki tak niskiego cisnienia oleju, ale od razu wiadomo w jak kiepskiej kondycji jest motor.Kolega BrunoGiamatti
napisal:"wolał bym żeby wskazywało mi 0,5 nić ciągle 3" czyli jest to dla mnie odpowiednik tlumaczenia:"wole skatowany silnik niz w peni sprawny".Przyznam, ze nie rozumiem :-?

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 03, 2009 4:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 9:27 am
Posty: 235
Lokalizacja: Szczyrk
aegm pisze:
co za bzdury!jak zyje nie widzialem zeby cisnienie spadlo az do 0,5 czy to benzyna czy diesel-nawet po mocnym przegoniniu latem



MacKuz pisze:
Oj to mało jeszcze widziałeś

I tu się zgadzam z MacKuz,z racji swojego zawodu miałem doczynienia z wieloma łupami,a kolega aegm jest szczęśliwym człowiekiem ponieważ nie trafił jeszcze na nieboszczyka. ;)

_________________
ex

VW Garbus 1300 1961r

VW Garbus 1300 1968r

VW Bus 1600 1975r

W123 240D 1977r

obecnie

W124 230E Automatic 1985r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 03, 2009 4:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Nie spotkałem sie jeszcze z MB ktory nie pokazuje poniżej 3 na rozgrzanym i na min. obrotach..
Jeśli te późniejsze silniki tak mają to ok..
A tak niskie ciśnienie oleju może też "ukazać się" w bdb silniku ;) więc nie trzeba zawsze spisywać na straty

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl