MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 10:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1315 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt lut 27, 2009 4:37 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
a czemu nie chcesz sie pochwalić zdjęciami środka????

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 27, 2009 6:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
[img][img]http://img522.imageshack.us/img522/3361/p1010001.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 44 sekundach.:<br> [img][img]http://img6.imageshack.us/img6/399/p1010004f.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 42 sekundach.:<br> [img][img]http://img522.imageshack.us/img522/4285/p1010008.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 38 sekundach.:<br> [img][img]http://img522.imageshack.us/img522/6471/p1010011.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 38 sekundach.:<br> [img][img]http://img522.imageshack.us/img522/6681/p1010012.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 41 sekundach.:<br> [img][img]http://img522.imageshack.us/img522/2954/p1010015.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 1 minutach.:<br> [img][img]http://img9.imageshack.us/img9/2044/p1010017i.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 51 sekundach.:<br> [img][img]http://img522.imageshack.us/img522/8906/p1010018r.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 50 sekundach.:<br> [img][img]http://img9.imageshack.us/img9/108/p1010022o.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 38 sekundach.:<br> [img][img]http://img522.imageshack.us/img522/595/p1010027.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 1 minutach.:<br> [img][img]http://img6.imageshack.us/img6/5223/p1010039m.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 34 sekundach.:<br> [img][img]http://img522.imageshack.us/img522/351/p1010058.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 34 sekundach.:<br> [img][img]http://img522.imageshack.us/img522/351/p1010058.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 2 minutach.:<br> na dzien dzisiejszy mam jeszcze jedną półkę dołożoną nad radiem bo to stare już foto wszystko robiłem sam przez 3-4miesiące mam foto też jak go robiłem ale tego jest za dużo aby dać na forum pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 27, 2009 6:50 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Srodek kozak [ok]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 28, 2009 4:15 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no to teraz juz wiem czemu tak koniecznie chcesz w niego inwestować...
czyżbyś miał zamiar w nim zamieszkać???? wyro i tv już masz... jeszcze tylko jakaś kuchenka oraz wc i chata ci niepotrzebna :)

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 28, 2009 3:03 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 11, 2006 9:16 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
A do czego są te "pstyczki" koło kierownicy po lewej stronie?? Ja takich w swoim busiku nie posiadam [zlosnik]

_________________
MB W124 300-24V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 28, 2009 5:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
Po prostu nie opłaca mi się go sprzedawać lub zamieniać na coś innego a jak wspominalem wcześniej nie akceptuję CDI auto dostosowałem do potrzeb to coś w stylu TIR-A (samochod ciężarowy) czeba mieć gdzie spać ,TV,muza itp. ,te pstryczki to dodatkowe oświetlenie na zewnątrz i wśrodku jak w autobusie do spania czy czytania ,jakieś warunki trzeba mieć jak się jest za kółkiem pare godzin . ok. a to moje drugie hobby szalony Homer we wlasnej osobie zołty quad
http://www.youtube.com/watch?v=p4wSVvl5DRc


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 05, 2009 8:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
[img][img]http://img120.imageshack.us/img120/4481/02032009808.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 48 sekundach.:<br> [img][img]http://img91.imageshack.us/img91/9729/02032009811.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 49 sekundach.:<br> [img][img]http://img7.imageshack.us/img7/9954/03032009827.jpg[/img]
Obrazek[/img] <br>Dodano po 1 minutach.:<br> witajcie gwiazdy –co tak wszyscy pochowani? Zero komentarzy itp. – dobra co nowego, wiadomości dobre i złe silnik zamontowany i odpalony udało się upchać wszystko bez przeróbki przodu ale to tylko na razie, bo weszła chłodnica wody i klimy ,ale nie interkuler ,wiedz mam zamiast interkulera połączone rury na razie, nie wiem jakie tego będą skutki uboczne czy da się tak jeździć czy nie, jak nie, to pomyślę nad interkulerem zamocowanym pod zderzakiem z jakimś wlotem nakierowanym ,problemem na dzień dzisiejszy jest brak mocy (chyba) związanym z podciśnieniem tak twierdzę bo nawet pedał hamulca mam twardy i kiepskie hamulce z tego powodu, lub to ze nie ma ciśnienia podawanego z turbiny wąż nie puchnie po dodaniu gazu lub same sterowanie podciśnieniem, objawy są takie ze auto jedzie ale kiepsko czyli 1-2,3 bieg jako tako, 4-5bieg brak mocy jest już bardzo wyraźny ,myślę ze auto chodzi jak zwykły diesel bez turba więc na pierwszych biegach nic sobie wiele nie robi z tej budy bo ma na tyle mocy aby jechać, ale na wyższych biegach to już klapa np. przy 80km/godz nie chcę się zbierać do przodu ,faktem jest że nie mam kontroli nad obrotami bo obrotomierz jeszcze nie podłączony, ale na pierwszych biegach czuję i słyszę ze jakoś wkręca się na obroty ok. 4-5tyś obr/minutę , natomiast czym większy biegach to ma problemy .Elektryk będzie wzywany bo trzeba co nieco sprawdzić i podłączyć nawet temperatury jeszcze nie mam, chodzi tylko licznik i wskaźnik paliwa , no i wskazane podłączenie pod diagnozę może tam coś odczytamy , próbowałem różne rzeczy z wężami od podciśnienia ale bez rezultatu jest tam jakiś zaworek zwrotny ale jest sprawny ,wpinałem go w rożne miejsca bliżej serva hamulcowego ,potem bliżej vaku-pompy ale bez zmian ,nadmienię ze pompa chodzi i robi ciśnienie nie wiem czy odpowiednie ale jest , kumpel ma na dniach przywieść jakiś miernik aby to sprawdzić . Tak czy tak pompy Vacu są raczej te same w obu silnikach przynajmniej na wygląd, możliwe że ABS ma coś tu do powiedzenia bo pompa hamulcowa jest przecież połączona przewodami z pompą ABS ale z tego co wiem nawet jak zdarzy nam się przerwać przewód (kabel)np. przy kole od ABS to nie mamy drogi hamowania przerywanej ale ogólnie hamulec jest. Interkuler właściwie chłodzi powietrze które idzie do cylindrów ale może działa również jako dławik? a może ten zrobiony kolektor nie ma odpowiedniej pojemności , na słuch przy dodaniu gazu tak jak by było słychać turbinę ale na wężach nie czuć ciśnienia ,sam już nie więc poczekam na diagnozę – co myślicie zobaczcie na film ;
http://www.youtube.com/watch?v=Zfac6jWGTKk


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 05, 2009 9:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Połączyłeś kolektor dolotowy wężykiem do pompy wtryskowej?? Wężyk ten (w zasadzie ciśnienie w nim) powoduje zwiększenie dawki paliwa przy turbodoładowaniu poprzez tzw. ALDA. W jego obwodzie występuje elektrozawór, który czuwa nad upuszczeniem ciśnienia gdyby to bylo za wysokie, ale w zasadzie jeśli nie podkręcałeś turbiny to elektrozawór można pominąc. Jeśli nie ma tego zwiększania dawki paliwa, to będzie się mulić strasznie.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 05, 2009 9:13 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn paź 06, 2008 9:13 pm
Posty: 502
Numer GG: 9682008
Lokalizacja: Krosno
Wg mnie turbina tutaj nie pracuje,lub daje za małe ciśnienie a kolega trafnie wspomniał o układzie ALDA

_________________
" W życiu piękne są tylko chwile "

W poszukiwaniu pierwszego Mercedesa ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 05, 2009 9:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
wpadłem na coś ? na mojej stronie nr 9 jest foto z turbiną i widać otwarty zawór czemu jak silnik nie pracowal??? moze ktos wczesniej tam grzebal na regulacji cięgla wiec teraz cały czas ucieka tam cisnienienie dobrze myslę - po za tym tam kolektor nie jest połączony z pompą wtryskową? nie przypominam tego sobie ?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 05, 2009 10:38 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
tam chyba w ogole nie dziala turbosprezarka - ja kiedys odpalalem samochod bez intercoolera i po dodaniu gazu bylo wyraznie slychac turbine
nie mowiac o tym co sie dzialo z wezem wylotowym (zamiotl mi garaz)

jak chcesz to jutro odlacze wezyk od kolektora i zobacze czy objawy sa takie same jak u ciebie

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 05, 2009 10:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
nie wiem jaki dokladnie masz na mysli wężyk (od kolektora ssacego odpinałem i żadnej reakcji własciwie wszystkie próbowałem i nic ale ta sytuacja z klapą w turbinie na którą wpadłem daje dużo do myślenia i wiela by tłumaczyło już jestem ciekaw , jak jutro to sprawdzę ,tyle że raczej dalej nie ma to nic wspólnego z hamulcami


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 05, 2009 10:57 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
homer jeszcze raz zapytam- jest w tym silniku ALDA? Jeśli jest to masz to podłączone?
Co do hamulców, to tam nie ma niczego skomplikowanego, od vacum idzie rurka do serwa, być może zaworek odwrotnie założyłeś?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 05, 2009 11:01 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No super kolego, widzę iż coraz bliżej końca i mam nadzieję iż niedługo zobaczę jakiś filmik pokazowy co potrafi sprinter z om606 turbo :)

Powodzenia :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 05, 2009 11:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
ta ALDA nic mi nie mówi od kolektora nic nie idzie do pompy wtryskowej tylko z pompki podciśnieniowej idzie wężyk podciśnieniowy do kolektora ssacego ktory otwiera zawór cyrkulacji spalin a drudi wężyk idzie od kolektora ssącego do takiego czujnika pod który są podłączone trzy kabelki chyba dajace jakieś inwormacje do modułu głównego - tak to widzę <br>Dodano po 3 minutach.:<br> no jak wszystko wypali to napewno bedzie pokazówka oficjalna co do serva to wiem że to prosto wygląda ale ten zaworek chodzi tylko w jedną stronę więc chyba nie może być inaczej jutro będę próbowal założyc odwrotnie może akurat


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1315 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl