MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 6:33 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 09, 2009 12:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
Cześć
potrzebuję pomocy, w ASO nie potrafią znaleźć gumek i oringów które wchodzą w plastikowe obudowy przy wtryskiwaczu. Numer VIN-u WDB1260341A414734. Czy jest szansa że to będzie to ? 116 070 00 77? Zamówili mi uchwyt trzymający wtrysk :evil: a chciałem uszczelnienie. A może tam nie ma uszczelnień? tak twierdzą panowie z ASO.

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 09, 2009 7:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
berts pisze:
oringów

A0099971048

berts pisze:
gumek

A1160700077

Sam jak kupowałem, siedziałem z szukaniem trochę w EPC.

Obrazek

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 09, 2009 10:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:09 am
Posty: 162
Lokalizacja: Kuj-Pom
Mor czasami mam wrażenie, że sam mógłbyś stworzyć WIS :-) Panowie z ASO jak zwykle zakręceni... :evil:

_________________
MB C126 560 SEC '87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 10, 2009 12:46 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Zapłaciłem właśnie za zestaw ośmiu tych plastików wraz z oringami (oringi wyglądają na dość wysokotemperaturowe) 18 euro.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 10, 2009 3:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
Mor dzięki skórę mi ratujesz, autko rozgrzebane, pewnie trzeba będzie na to czekać w ASO, ale przynajmniej wiem co zamawiać. <br>Dodano po 2 godzinach. 25 minutach.:<br> rozebraliśmy całość, chce się upewnić żeby nie umoczyć bo różnią się numerki trochę u mnie wygląda to tak:

[img][img]http://img4.imageshack.us/img4/8079/dsc06738.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img25.imageshack.us/img25/8973/dsc06739.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img26.imageshack.us/img26/913/dsc06740k.jpg[/img][/img] <br>Dodano po 2 godzinach. 51 minutach.:<br> A czy ta nieszczęsna "nakrętka" z ostatniego foto to będzie miała jakiś swój numerek? resztę już mam pozostaje tylko ta duperela. . .

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 10, 2009 5:24 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Mor pisze:
A1160700077

Wygląda to TAK. <br>Dodano po 1 minutach.:

<br>
Mor pisze:
0099971048

A to TAK

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 10, 2009 7:18 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Ostatni to jest standardowa uszczelka wtryskiwacza
Febi FE06798 - w IC 5zł, Oring można kupić na wymiar silikonowy i pewnie będzie lepszy niż z ASO ;-)

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 18, 2009 10:32 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
sprawa się wyjaśniła :) "nakrętka" z ostatniego zdjęcia to komplet z gumeczką wchodzącą bezpośrednio na wtrysk, całość rozpadła przy demontażu, powodując wrażenie że są to dwie niezależne części. Zobaczymy jak autko zagada po wymianie [zlosnik]

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 18, 2009 11:48 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
berts pisze:
Zobaczymy jak autko zagada po wymianie [zlosnik]


a co chciales tym zabiegiem naprawic? czyzby nieregularnosc na wolnych obrotach? to koniecznie daj znac, czy sie poprawilo :-)

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 18, 2009 12:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
a co chciales tym zabiegiem naprawic?


a przynajmniej 3 lejące wtryski :)
a co do nieregularności na wolnych to tragedii nie ma, ale zawsze mogło by być lepiej ;) masz jakieś sugestie? chętnie posłucham !

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 13, 2009 9:32 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
sneer pisze:
czyzby nieregularnosc na wolnych obrotach? to koniecznie daj znac, czy sie poprawilo



puentując temat wymiany wtryskiwaczy i uszczelnień mogę tylko powiedzieć, że zapomniałem co to pływające obroty (pewnie duży wpływ na to ma również wywalenie gazu), uspokoiło się również spalanie. Wcześniej były dość duże różnice spalania miasto - trasa, w chwili obecnej spalanie jest mniej więcej na tym samym poziomie.

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 13, 2009 10:55 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
berts pisze:
puentując temat wymiany wtryskiwaczy i uszczelnień mogę tylko powiedzieć, że zapomniałem co to pływające obroty (pewnie duży wpływ na to ma również wywalenie gazu), uspokoiło się również spalanie. Wcześniej były dość duże różnice spalania miasto - trasa, w chwili obecnej spalanie jest mniej więcej na tym samym poziomie.

to ja tylko dodam od siebie, że pływających obrotów nie mam i mam też 3 lejace wtryski jak i gaz, za to faktycznie szczelny dolot -i ta rzecz właśnie za to odpowiada...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 14, 2009 7:38 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Miałem nierówną pracę silnika szczególnie chyba na drugim cylindrze i po wymianie wszystkich uszczelniaczy wtryskiwaczy kupionych w IC po 5.38/szt. Febi silnik pracuje jak miodzio.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl