MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 2:18 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 11, 2009 8:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 02, 2005 9:45 pm
Posty: 261
Wiem, ze temat byl kilkakrotnie walkowany, ale mimo to wciaz mam watpliwosci. Przegladajac sobie dane tutaj:
http://www.w114-115.org.pl/dane/index.php
oraz czytajac stare tematy dowiedzialem sie, ze w 420 wystepowaly dwa rodzaje skrzyni, pierwszy do wrzesnia 88, drugi w autach nowszych. I tu rodzi sie moje pytanie. Z Vinu wynika za moje auto zostalo dostarczone 27.IX.1988 - jaka mam skrzynie? A moze to bez roznicy? Ile powinno wejsc do niej oleju, i czy nie bedzie roznic z filtrem do skrzyni?

WDB 1260341A438491

Z gory dziekuje ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 12, 2009 9:55 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
najlepiej spisać z auta, bo po rozkodowaniu VIN'u dowiesz się jaka skrzynia wyjechała z fabryki -a to nie musi mieć zwiazku z rzeczywistością [zlosnik]

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 12, 2009 2:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 02, 2005 9:45 pm
Posty: 261
Skrzynia mysle nie ruszana, bo poprzedni wlasciciele mieli szczatkowe pojecie na temat tego czym jezdzili i motoryzacji wogole ;)

Podjechalem do ASO i tam po podaniu VIN'u dowiedzialem sie, ze mam skrzynie 722.355 Filtr i uszczelka zamowione, teraz tylko 9litrow oleju i w sobote wymiana [zlosnik] Czas najwyzszy, bo olej ma identyczny kolor jak bagnet ktorym sie go sprawdza [szalone]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 15, 2009 9:52 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 02, 2005 9:45 pm
Posty: 261
Witam, jestem juz po wymianie - zabieg mocno brudzacy, ale prosty.
Gdyby ktos w przyszlosci szukal, to polecam ten opis:

http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... u&&start=0

przy czym od siebie chcialbym dodac, ze klucz imbusowy jest rozmiaru 5mm, i o wiele wygodniej spuszcza sie olej z konwertera po odkreceniu tej poprzecznej belki (rozpurki?) przykrecanej 6 srubami (3 na strone - klucz 17) w okolicach poduszek drazkow reakcyjnych. Pozatym duzo latwiej bedzie nam krecic kolem zamachowym jak zdejmiemy taka cieniutka blaszke-oslonke na dwie sruby (klucz 10 - z przodu dzwona), jak to sie zrobi, to wtedy mozna zalozyc klucz na sruby ktorymi konwerter jest przykrecony do kola zamachowego i wygodnie nim obracac.

Pozdrawiam
Spychal ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl