MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 10, 2025 5:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 16, 2009 5:40 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz mar 15, 2009 12:56 pm
Posty: 7
cze posiadacze mesiow :) mam problem z obrotami na biegu jałowym na goracym silniku. plywaja mi obroty i lekko rzuca silnikem na biegu jalowym i jak dodam gazu gwałtownie to sie zadlawi takze lekko rzuci sinikeim i dopiero wchodzi na obroty.czytalem forum i jedni mowia ze silniczek krokowy drudzy przeplywomierz ja juz zglupialem moze ktos doradzic co to moze byc. Ale moze takze byc uszkodzona sonda lambda czy cewka.

POZDR
MB C180 96R


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 16, 2009 8:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Przepływka lub przepustnica lub świece,kable WN,cewki.
Rozumiem że gazu brak i jest to m111.

_________________
[URL=https://za10groszy.pl/start/496330124/index.html]Wszystko za 10 groszy ![/URL]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 17, 2009 8:01 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Ja walczyłem z falowaniem jakieś 0,5 roku i uszczelniałem dolot powietrza (tzw. lewe powietrze) przekładałem przepływomierz, nowe kable, nowe świece itd. a co się okazało jak wreszcie miałem jak sprawdzić sondę okazało sie że nie działa (to wyjaśniało zwiększone spalanie) Wymieniłem i jest gicior :) mało pali śmiga jak marzenie. Dodam że w mojej MB mam układ LH-jetronic :)
Powodzenia w walce :)

_________________
_________________________
W123 200D 84 ex
W124 250D 92 ex
W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)
W126 500sec - w trakcie odbudowy
W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy

nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 17, 2009 8:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 16, 2008 7:27 pm
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków
powiedz mi.. zwiekrzone spalanie czyli ile..? czy dka 2300 Kopmpresor 12 litrow w miscie to duzo..? i jak sprawdzic sonde..? bo trez walcze jakis czas z tym delikatnym falowaniem..

_________________
polonez 2.0 turbo - "zabawka" Męża ( i jego miłość)
syrena 105- nasze wspolne dziecko
CLK208 2.3 kompressor
FSO Polonez caro plus 1.6


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 17, 2009 8:48 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Sonde możesz sprawdzić miernikiem lub na kompie przy podglądzie parametrów pracy silnika.

Duże spalanie to znaczy duuuzzzeee, nie jest to na pewno 12 l po mieście przy tym silniku.

Tyle że od sondy raczej nie powinien falować, bardziej od przepływomierza lub uszkodzonej przepustnicy.

_________________
[URL=https://za10groszy.pl/start/496330124/index.html]Wszystko za 10 groszy ![/URL]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 18, 2009 7:11 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
W M111 zlokalizowanie falowania graniczy z cudem, jeśli komuś to nie przeszkadza a obroty falują tylko lekko to nie ma sensu się bawić w wymianę przepustnic itp. Przepływomierz można, jełśi jest siadnięty samochód będzie lepiej jeździł. U mnie też lekko falują, poprawiły się po wymianie przepływki, sonda jest OK, świece i kable nowe, regulator ciśnienia paliwa nowy. I nadal lekko falują. Mam automata i na N falują mniej niż na P ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 18, 2009 7:52 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
U mnie większe spalanie to 16l lpg na trasie a teraz na nowej sondzie i nie falujących obrotach 11 tak więc różnica jest. Też byłem zdziwiony że to sonda zadecydowała o nie falijących obrotach ale próbowałem wiele i jej wymiana się opłaciła :)

_________________
_________________________

W123 200D 84 ex

W124 250D 92 ex

W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)

W126 500sec - w trakcie odbudowy

W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy



nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 21, 2009 11:32 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 16, 2008 7:27 pm
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków
kurcze .. wlasnie niewiem czy to ruszac bo niefaluje duzo i mi to generalnie nieprzeszkadza. tylko czasem lapie "muła" tzn nie ze strasznego ale mam wrazenie ze czasem jedzie lepiej a czasem gorzej. najlepiej silnik pracuje i auto jedzie na zimniutkim silniku. w tedy ma takiego kopa ze az chce sie gaz wciskać.

_________________
polonez 2.0 turbo - "zabawka" Męża ( i jego miłość)

syrena 105- nasze wspolne dziecko

CLK208 2.3 kompressor

FSO Polonez caro plus 1.6


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 28, 2009 2:22 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 14, 2007 7:22 am
Posty: 101
Lokalizacja: Warszawa
Też mam problem z tym delikatnym falowaniem, ale bardzo rzadko najczęściej jak temp na zewnątrz przekracza 15/20 stopni i silnik się trochę rozgrzeje i tu pierwsze pytanie? czy m111 stki się naprawde tak przegrzewają w lato temperatura wskakuje mi na ponad 80C, to norma?

a 2 to czy na luzie lub N jak się wkręca go na obroty to przy 4,5 tys ma odcięcie? bo u mnie jak dochodzi do 4,5tys to tak jak by odcinał wache i sie dalej nie kręci...

_________________
W124 coupe 220 "93
W126p coupe :) 650 "87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 28, 2009 4:02 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Katrina pisze:
najlepiej silnik pracuje i auto jedzie na zimniutkim silniku. w tedy ma takiego kopa ze az chce sie gaz wciskać.

proponuję sprawdzić szczelność dolotu... Lewe powietrze zubaża mieszankę, dlatego jak jest zimny i dostaje więcej paliwa jedzie miodzio... Drugi trop to elektryka, a potem inne..

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 11, 2009 7:42 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn kwie 14, 2008 3:14 pm
Posty: 16
Lokalizacja: Sosnowiec
Podepnę się pod temat.

Jaką oporność powinna mieć sonda lambda w silniku M111 ?

_________________
W124 2,2E 150KM automat :P


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 11, 2009 7:48 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Katrina pisze:
w tedy ma takiego kopa ze az chce sie gaz wciskać.


no to ja bym nie cisnal na gaz na zimnym bo szkoda silnika i jego uszczelki


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl