MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 6:13 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: wt mar 17, 2009 11:28 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:05 pm
Posty: 248
Lokalizacja: T-Z
Dziękuję wszystkim za sugestie. Problem rozwiązałem dziś rano. Przyczyną kłopotów był element w sumie najłatwiejszy do sprawdzenia - okazał się nim ten wstępny filterek paliwa umieszczony z boku filtra głównego i przykręcany jedną śrubką od góry. Był cały wypełniony szlamem, że aż trudno było uwierzyć, że paliwo w ogóle przepływało przez coś takiego. Teraz mogę się zająć innymi niedoskonałościami, bo roboty przy tym autku jest sporo.

Pozdrawiam.

_________________
S124 250TD 1990 Almandinrot
S124 E300 Diesel 1994 Azuritblau
W201 190D 1993 Almandinrot
W201 190D 1993 Signalrot
Ex: S123 300TD, S124 E300 Diesel, S124 E220 x 2, S124 300TE-24, W124 250D, VW 1302, VW 1200, BMW E39 523iA


Na górę
 Tytuł: Re: OM606
Post: wt mar 17, 2009 12:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw gru 15, 2005 3:12 pm
Posty: 118
Numer GG: 457649
Lokalizacja: zabrze
Seweryn pisze:
gepcio124 pisze:
Kolega "Seweryn" ma silnik 606 zapewne, tam nie ma dzwigni "stop".

Jak w temacie - omawiany silnik to OM606. Czyli rozumiem, że nie ma tam dźwigni do gaszenia motoru? W takim układzie jak należy go gasić przy uszkodzeniu gaszenia stacyjką (gaszenie stacyjką czasem działa, czasem nie, w każdym razie jak działa, to z opóźnieniem - silik chodzi jeszcze przez około sekundę, może dwie zanim zgaśnie) i czy to dużo zmienia jeśli chodzi o powyższe objawy?

W razie awarii "gaszenia" , zakręcasz zawór nad filtrem paliwa. [zlosnikz] Kręcisz tym pokrętłem w prawo do oporu, odcinasz paliwo i silnik gaśnie.

_________________
W 124 E300TD
http://www.motohybrid.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 17, 2009 6:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:05 pm
Posty: 248
Lokalizacja: T-Z
gepcio124 pisze:
W razie awarii "gaszenia" , zakręcasz zawór nad filtrem paliwa. Kręcisz tym pokrętłem w prawo do oporu, odcinasz paliwo i silnik gaśnie.

Tak właśnie gasiłem ten silnik - pierwsze co mi się rzuciło w oczy to ten kurek z napisem STOP. Auto nadal gasi się leniwie, tzn. najczęściej gaśnie po 1-2 sekundach od wyłączenia lub wcale (rzadko). Domyślam się, że jest gdzieś nieszczelne podciśnienie, ale np. centralny zamek działa OK po nocnym postoju.

Pozdrawiam.

_________________
S124 250TD 1990 Almandinrot
S124 E300 Diesel 1994 Azuritblau
W201 190D 1993 Almandinrot
W201 190D 1993 Signalrot
Ex: S123 300TD, S124 E300 Diesel, S124 E220 x 2, S124 300TE-24, W124 250D, VW 1302, VW 1200, BMW E39 523iA


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl