Przy tym 1 dla Ciebie, to Ty start oszukałeś - także remis jest sprawiedliwy
Wyreguluję skrzynie i możemy się ganiać - byle więcej miejsca było, a nie ten kto wygrywa mieści się w wirażu a przegrany wali w krawężnik.
Swoją drogą zagazowane W116 z każdym dniem jest coraz szybsze, także im dłużej zwlekasz z przybyciem - tracisz
Cem pisze:
Poza zbliżonymi osiągami do benzyny, są jeszcze jakieś plusy? Obniżone ryzyko wystrzału czy jak?
Jako rzeczesz... ryzyko strzału dużo mniejsze, poprzez zmienną, proporcjonalnie do zasysanego powietrza, dawkę gazu, a przez to uzyskujemy odpowiednią dawkę gazu w całym zakresie obrotów. No i dolot mniej zdławiony.
Do minusów zaliczyć trzeba wygląd.
Spalania jeszcze nie zbadałem, ale sądzę, że będzie w okolicach wyników mikserowych (16l/100km). A to tylko przez większą chęć ciskania gazu w fazie testów.
Pozdrawiam
bp pisze:
ps. Coupeta ma cięższego kierowce
... no i W116 ma też lżejszą kierownicę