MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 10:54 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 18, 2009 10:33 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 16, 2009 4:42 pm
Posty: 8
Lokalizacja: WLKP
Witam!!!Mam problema i to nie małego!!!Zabrałem sie ostatnio za wymiane świec w mojej kruszynie i znalazlem powod nierownej pracy silnika!!!świeca byla niedokrecona!!!Po wymianie na nową okazało sie ze nieidzie jej juz dokrecic!!!Po prostu brak gwintu!!!Niewiem co dalej robic!!!Pomocy!!!Znalazlem cos takiego na allegro ale niewiem czy to pomoze!!! http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&s ... wany+gwint

_________________
makaveli71
W126-->420SEL'90>>>Kruszyna<<<
W202-->250D'94 >>>Celine<<<
W126-->420SE'86-->Dawca
W126-->380SE'83-->Dawca


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 18, 2009 10:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Przerabiałem to 2 tygodnie temu, problem w tym że w Tych silnikach jest blok alu i zdejmowanie głowicy jest ryzykowne. Dlatego naprawę najlepiej przeprowadzić bez zdejmowania gł. U mnie poleciał gwint pierwszy przy akumulatorze, a mimo to dało się go naprawić na silniku. Wydaje mi się też że jedyne sensowne rozwiązanie to zastosowanie helicoil'a -czy jak to się pisze... ;)

zestaw z linku to coś podobnego, niemniej polecam oryginał...

Fachowca mogę polecić, ale niestety w W-Wie...

Powodzenia

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 11:34 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
A to niby dlaczego pry aluminiowym bloku ryzykowne jest zdejmowanie glowicy?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 12:16 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
leca gwinty w bloku...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 4:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 20, 2007 10:30 pm
Posty: 270
Lokalizacja: Świdnica Śląska
Pytanko :
Jak pozbyć się opiłków z gwintowania mając głowicę na silniku. Przecież podczas gwintowania wpadną do cylindra.

Marcin.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 4:43 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
trza przeciąg zrobić i wylecą [zlosnik]

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 6:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
jakub_gozdzik pisze:
A to niby dlaczego pry aluminiowym bloku ryzykowne jest zdejmowanie glowicy


DLATEGO

Co do gwintu świecy, to rzeczywiście wkładka helicoil ewentualnie tuleka Wurth jeśli nie masz przekonania do sprężynek, choć sam zakładałem u siebie i wielu innych helicoil. Opiłki wydmuchujesz sprężonym powietrzem, potem zakręcisz jeszcze silnikiem na rozruszniku i bez świecy. Ja zaglądam jeszcze do środka cylindra endoskopem, ale nie każdy ma czym albo chce mu się bawić.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 8:16 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 16, 2009 4:42 pm
Posty: 8
Lokalizacja: WLKP
Wielkie dzieki wszystkim za pomoc [zlosnikz] !!!Jeszcze jedno pytanko co do osprzętu który ma uratować moją kruszyne?czy wystarczy to--> http://www.allegro.pl/item575534753_nap ... _1_25.html czy może wiecie gdzie coś lepszego Qpić????Pozdr!!!

_________________
makaveli71
W126-->420SEL'90>>>Kruszyna<<<
W202-->250D'94 >>>Celine<<<
W126-->420SE'86-->Dawca
W126-->380SE'83-->Dawca


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 8:47 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
może tu http://www.adpolska.pl/

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 20, 2009 12:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
makaveli71 pisze:


Tak, to niezły produkt i sprawdzony przeze mnie i znajomych.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl