Witam!
Poniważ zagadnienie jest chyba powszechnie znane, pozwalam sobie otworzyć jako nowy osobny temat. Spodziwam się, że zwóci większą uwagę, szczególnie samurajów 115. Przy podniesionym samochodzie na lewarku, drzwi zamykają się "inaczej"(albo wcale). Oczywiście zdradza to oslabioną konstrukcję nośną(koryta, progi). Jestem akurat w tej fazie, skorodowana ściana progu odsloniła ubytki w połączeniu ze słupkiem A.
Zachodzi konieczność odbudowy tego fragmentu i muszę blacharzowi zwrócic na to uwagę i dopilnować. Na rysunkach to wygląda tak, ale niezbyt wyraźnie.
Myślę, że operacja jest trudna, a przez wielu fachowców nidoceniana, bo spotyka się samohody w dobrym pozornie stanie, które wykazują "czułośc lewarkową".Moje konkretne pytanie brzmi:
-czy muszę ciąć zewn. fragment progu, który jest zdrowy
-co zrobić aby ustrzec się "czułości lewarkowej"