MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 7:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn mar 30, 2009 8:09 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 8:34 am
Posty: 181
Lokalizacja: 3citi
~bartSEC560
a kopci Ci jak ruszasz z pod świateł na ciepłym silniku?

warto przy tej okazji pomyśleć o prowadnicach zaworowych, bo mogą mieć już dosyć, a wtedy głowice trzeba zdjąć. jest trochę zabawy, ale jaki efekt [zlosnik]

_________________
C 126 E 50 1990r
W 203 1,8k 2006r
W 639 2,2 2009r


ex W201 2,0D, ex W124 2,5D,


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 30, 2009 8:11 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 27, 2008 2:26 pm
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
ten magiczny 1l/1000km podany jest jako maksymalne dopuszczalne zuzycie (strona 65 instrukcji obslugi).

U mnie tez olej troche znika, natomiast w moim przypadku podejzewam przyczyne w uszczelce pokrywy zaworow poniewaz ewidentnie puszcza olej z prawej strony. Jutro wstawiam go na wymiane oleju i wlasnie tej uszczeki - zobaczymy jak bedzie dalej.

_________________
MB W126 560SEC '91


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 30, 2009 9:09 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Moim zdaniem gdyby na zużycie oleju miały wpływ wycieki zewnętrzne musiały by być bardo duże. Zawilgocenie czy nawet lekki wyciek to są wartości praktycznie nienotowalne. Jeśli wylewać na silnik 1l/1000 to można sobie wyobrazić jak by to wyglądało.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 30, 2009 9:26 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 27, 2008 2:26 pm
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Byc moze wartosci nienotowalne, ale zawsze jest to dodatek do tego co zuzywa sam silnik. Zrozumiale, ze ten 1l/1000 nie bierze sie z samego wycieku - silnik ten "bierze" olej i tyle :)
A to ile go zuzyje zalezy tez od stylu jazdy [zlosnik]

_________________
MB W126 560SEC '91


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 30, 2009 9:43 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lut 12, 2009 8:56 pm
Posty: 84
Lokalizacja: WLKP, południe
yagood pisze:
~bartSEC560
a kopci Ci jak ruszasz z pod świateł na ciepłym silniku?

warto przy tej okazji pomyśleć o prowadnicach zaworowych, bo mogą mieć już dosyć, a wtedy głowice trzeba zdjąć. jest trochę zabawy, ale jaki efekt [zlosnik]


Hej yagood!

Nie zaobserwowałem chmury dymu, na szczęście, więc myślę, że nie jest źle.
Ale jak już się udam do speca to poproszę, by zobaczył, co trzeba.
Pytałem w innym wątku o specjaliste. Polecajcie znawców - nie chcę oddać Seczyzny komuś, kto się będzie dopiero uczył na nim.

a jaki to koszt z tymi prowadnicami i gumkami??

Wybacz Szambel, że OT Ci zrobiłem.

Pozdrawiam

_________________
Kiedyś będę miał SEC'a 560 z napędem hybrydowym: będzie palił benzynę i gumę.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 30, 2009 11:18 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 8:34 am
Posty: 181
Lokalizacja: 3citi
koszt jest dość poważny:
gumki - 60zł
prowadnice - mnie kosztowały o ile dobrze pamiętam ok 150 Euro
uszczelki pod głowice - Erling 130zł szt (chyba)
planowanie głowic, próba szcelności, .... - cena za głowicę ok 400-500zł
uszcelki pod pokrywy - 25-30zł/szt
robocizna.....????

warto to zrobić, bo potem jest super i silnik jest na następne ok 15-20lat

_________________
C 126 E 50 1990r
W 203 1,8k 2006r
W 639 2,2 2009r


ex W201 2,0D, ex W124 2,5D,


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 30, 2009 10:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lut 12, 2009 8:56 pm
Posty: 84
Lokalizacja: WLKP, południe
yagood pisze:
koszt jest dość poważny:
gumki - 60zł
prowadnice - mnie kosztowały o ile dobrze pamiętam ok 150 Euro
uszczelki pod głowice - Erling 130zł szt (chyba)
planowanie głowic, próba szcelności, .... - cena za głowicę ok 400-500zł
uszcelki pod pokrywy - 25-30zł/szt
robocizna.....????

warto to zrobić, bo potem jest super i silnik jest na następne ok 15-20lat


Dzięki yagood!

Będzie trzeba zrobić to się zrobi. Jeśli nie w tym roku to na pewno w następnym!

Pozdrawiam,
Bartosz

_________________
Kiedyś będę miał SEC'a 560 z napędem hybrydowym: będzie palił benzynę i gumę.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 23, 2010 7:18 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz mar 21, 2010 7:51 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Kraków
bardzo ładna sztuka gratki, też chce taką :evil: :evil:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl