me-how pisze:
wygląda w zasadzie jak zwykła taśma, tylko trochę grubsza, ma dwie wtyczki
tu taśma ma jedno gniazdo (wtyczka do niego idzie spod obudowy kolumny kier.) i wtyczke do poduchy (z dwoma kabelkami masowymi).
me-how pisze:
problemów z poduszką nie ma?
poduch anie dzialala juz wcześniej wywalalo blad zapalnika wiec moze byc to uszkodzenie taśmy
me-how pisze:
najpierw zdemontować kierownicę, czujnik, wyłapać później środkowe położenie przekładni kręcąc w prawo i lewo, mniej więcej wyliczyć środek, poprawić później zbieżnością i złożyć taśmę od poduchy - też umiejętnie ją ustawiając w położeniu środkowym
Problem w tym ze element wylaczajacy kierunkowskaz jest umieszczony n aklinie na kolumnie kierowniczej i nie mozna go obrucić wiec nie mozna przestawic kierownicy w dowolne miejsce.
Czy czujnik jest tylko w taśmie czy może ma jakis dodadkowy element (np. ten dynks do wylaczania kierunków bo on jakos mi dziwnie wyglada jak na tylko prosty wylacznik).