MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 04, 2025 6:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: pytanko
Post: pn mar 30, 2009 10:15 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 30, 2009 9:02 am
Posty: 12
Lokalizacja: Gdańsk/Bielsk Podlaski/Mokre
witam,mam trzysetkę w dieslu,skrzynka piątka,wsadziłem to w budę po dwusetce nie zmieniałem mostu - wytrzyma?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 30, 2009 10:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 21, 2008 9:37 pm
Posty: 393
Lokalizacja: Kraków
jesli wsadziłeś to w budę od 200D i masz dyfer od 200D to będzie wolniejszy, ale wytrzyma :)

_________________
W123, 1984 TAXI .... 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 30, 2009 11:09 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
300d z mostem od 200d pali opony do 3 biegu, a z jedynki można w ogóle nie ruszyć.Licznik ściemnia bardzo dużo, a przy setce sa maksymalne obroty prawie.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 30, 2009 1:27 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 30, 2009 9:02 am
Posty: 12
Lokalizacja: Gdańsk/Bielsk Podlaski/Mokre
Mam jeszcze most 300D. Więc powinienem go włożyć? ostatnimi czasy rozleciał mi się wał, tzn końcówka od strony skrzyni biegów (ta krótka).może ktoś wie gdzie ją zdobyć?? na alledrogo nie ma :( . Co do palenia gum to fakt, but niemożliwy [zlosnik] .a przy okazji dodaje fotke do galerii.

_________________
MERCEDES W123 2OO/300D mesio-robolek
VOLVO440GLT mam bo kupiłem dla żony
VECTRA 2.0 i4X4 (wsadziłem w nią diesla wyszedł ciekawy swap)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 30, 2009 1:41 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Jasne,że lepiej kiedy włożysz dyfer od 300d , sprawdź czy ma odpowiednie przełożenie i wkładaj.
Z wałem uderz do Wasyla, to moderator giełdy i takie lokalne aso hehehehe.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 31, 2009 10:48 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 30, 2009 9:02 am
Posty: 12
Lokalizacja: Gdańsk/Bielsk Podlaski/Mokre
serdeczne dzięki za dobre rady,wykorzystam na pewno!(przepraszam,że dopiero teraz ślę podziękowania,ale nie mogłem się dopchać do kompa..,dzieci :-? )jeszcze raz dziękuję ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 31, 2009 1:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Jak coś to mam wał od W123, który współpracował z pięciobiegową skrzynią.

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 31, 2009 2:48 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 30, 2009 9:02 am
Posty: 12
Lokalizacja: Gdańsk/Bielsk Podlaski/Mokre
wymieniał ktoś nagrzewnicę w 123 200/300D?są jakieś patenty,żeby szybko i bez bólu?a co do wału (skrzynka piątka)to jaka cena? <br>Dodano po 2 minutach.:<br> potrzeba mi końcówki od podpory do skrzyni,pozdrawiam

_________________
MERCEDES W123 2OO/300D mesio-robolek

VOLVO440GLT mam bo kupiłem dla żony

VECTRA 2.0 i4X4 (wsadziłem w nią diesla wyszedł ciekawy swap)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 31, 2009 3:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 24, 2009 1:22 am
Posty: 151
Lokalizacja: Śląsk, Pszczyna
Witam, może to coś pomoże, sam nie zmieniałem nagrzewnicy, ale spotkałem się z takim tematem.

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... agrzewnicy

Pozdrawiam.

_________________
https://t.me/pump_upp


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 31, 2009 7:04 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 30, 2009 9:02 am
Posty: 12
Lokalizacja: Gdańsk/Bielsk Podlaski/Mokre
witam,dzięki za radę,zaraz tam zajrzę,pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 02, 2009 11:14 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 30, 2009 9:02 am
Posty: 12
Lokalizacja: Gdańsk/Bielsk Podlaski/Mokre
witam,wymieniłem szczotkotrzmacz,(nowy)przeczyściłem styki,i ślizgi komutatora,i dalej mam kiepskie ładowanie(13,9V)kontrolka pokazuje,że wsio ok,a ja widzę że nie,akumulator nowy.Wie ktoś co tu jest grane?pozdrawiam

_________________
MERCEDES W123 2OO/300D mesio-robolek

VOLVO440GLT mam bo kupiłem dla żony

VECTRA 2.0 i4X4 (wsadziłem w nią diesla wyszedł ciekawy swap)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 02, 2009 2:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
mokrybociek pisze:
dalej mam kiepskie ładowanie(13,9V)


To nie jest kiepskie ładowanie. Kiepskie jest ponizej 13. Maksymalne, o ile sie nie myle,to 14,2V. A czy przed wsadzeniem akumulatora naładowałeś go prostownikiem?

EDIT: Jeszcze możesz sprawdzić,czy przypadkiem nie grzeją ci świece w trakcie pracy silnika(wyciągnij przekaźnik) . Przerabiałem temat w fordzie. W prawdzie Ford to nie merc, ale Bosch jest Bosch :) Wątpie jednak,zeby to był powód - gdyby grzały,to 5 świec zeżarło by duzo prądu wiecej i ładowanie nie przekroczyłoby 12V.

Pzdr!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 02, 2009 4:48 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 30, 2009 9:02 am
Posty: 12
Lokalizacja: Gdańsk/Bielsk Podlaski/Mokre
napisałem "dalej mam kiepskie Ładowanie"dlatego,iz mierzone wcześniej,przed końcem szczotek,wynosiło 14,3V na wolnych obrotach bez obciążenia,autodata zapodaje "14,1 do 14,5V, a tu taki szpas,ale sobie poradziłem w ten sposób,że wywaliłem,kupiony w sklepie nowy szczotkotrzymacz,kupiłem szczotki i wlutowałem do starego,i teraz mam 14,25V ładowania,po prostu ten nowy był do niczego,i tyle,pozdrawiam <br>Dodano po 5 minutach.:<br> McCoy,co prawda,poradziłem sobie z kłopotem,niemniej,pójdę za Twoją radą i ze świeczkami też pogadam,lepiej na zimne dmuchać,dzięki za radę,

_________________
MERCEDES W123 2OO/300D mesio-robolek

VOLVO440GLT mam bo kupiłem dla żony

VECTRA 2.0 i4X4 (wsadziłem w nią diesla wyszedł ciekawy swap)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 15, 2009 9:46 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 30, 2009 9:02 am
Posty: 12
Lokalizacja: Gdańsk/Bielsk Podlaski/Mokre
Witam i Wesołego po Świętach,chciałem się podzielić spostrzeżeniem,że zastosowanie dyfra od 200D do auta z silnikiem 300D i 5-biegową skrzynią kończy się niestety rozwaleniem wału napędowego,nawet przy spokojnej jeździe,doświadczyłem tego na własnej skórze,pozdrawiam :-?

_________________
MERCEDES W123 2OO/300D mesio-robolek

VOLVO440GLT mam bo kupiłem dla żony

VECTRA 2.0 i4X4 (wsadziłem w nią diesla wyszedł ciekawy swap)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 15, 2009 1:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 21, 2008 9:37 pm
Posty: 393
Lokalizacja: Kraków
co to znaczy rozwalenie wału napędowego? co się stało dokładnie? co nie wytrzymało?

_________________
W123, 1984 TAXI .... 200D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl