MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 4:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt mar 31, 2009 8:18 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
BrunoGiamatti pisze:
Chuck Norris mądrze prawi


Nie do końca.

Chuck Norris pisze:
...a ty szukasz pewnie w rocznikach 85-89 ...


To coupe były produkowane od 1985 roku? A ja myślałem, że dopiero w drugiej połowie 1987roku. [szalone]

Tak jak napisali koledzy. Do LPG kup 320CE z sekwencyjną instalacją.
I ja i Bruno wyjęliśmy ze swoich 300CE 24V gaz, gdyż modele z wtryskiem typu KE-Jetronic (a do tych zaliczamy 230CE, 300CE i 300CE 24V) źle współpracują z LPG.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 31, 2009 9:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Oj czepiacie sie szczegółów .. jaka to różnica czy produkowane od 85 .. czy rok przed weściem e klasse weszła 320 ?? ;)
Grunt, ze jest to el. wtrysk i tyle.
A jak kolega wcześniej napisał, że jak mamy " zajechane silniki, zajechanych gazowników .. i zajechane coś tam :P " ... no niby tak. ALE:
- CE która ma np 19 lat - ma prawo nie być jak nowa z salonu - i wtrysk i elektryka swoje przeszły nawet jak są zadbane i sprawują się dobrze na benzynie.
A wymiana wszystkiego to kaszana okropna [zlosnik]
- przewody, kopułka, palec, świece 1200zł ;)
- wtryskiwacze 700zł
- potencjometr 450zł
- rozdzielacz wtrysku 7000zł [zlosnik]
itd itp ;) .. tak żeby było jak nowe i mogło się "super" sprawować.
A o gazownika, który dobrze zgra LPG z KE też nie łatwo
ee. Nie ma co się mądrzyć i wygłupiać.
Albo 320 albo nic 8)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 31, 2009 10:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 16, 2008 7:27 pm
Posty: 172
Lokalizacja: Kraków
jesli juz zeszlismy n atemat gazu.. to czy ktos ma/ jezdzil/ wie. o gazie w 230kompresor.? bo tez si epowaznei zastanawiam.. clk z 98 roku.

_________________
polonez 2.0 turbo - "zabawka" Męża ( i jego miłość)
syrena 105- nasze wspolne dziecko
CLK208 2.3 kompressor
FSO Polonez caro plus 1.6


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 31, 2009 10:30 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Nie mam CLK230 .. ani tym bardziej gazu w nim.
Technologicznie podejdzie sekwencja, która ma prawo dobrze z tym współpracować (chodź nie wiem czy kompressor nie bedzie wadził w czymś)
Ale moralnie? .. no jak dla mnie wiocha ;) - ale to moje zdanie.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 01, 2009 3:47 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
nie sądzisz kolego "waciak" że cytowanie mnie i podważanie mojej opinii gdzie w następnym zdaniu powtarzasz po mnie że ma kupić 320 robisz z siebie nie powiem kogo????


dopowiem tylko że nie tylko
Cytuj:
gdyż modele z wtryskiem typu KE-Jetronic (a do tych zaliczamy 230CE, 300CE i 300CE 24V) źle współpracują z LPG.
te modele współpracują z wtryskiem KE-jetronic... może zapomniałeś o podstawowym???? 200CE????
no ale łatwiej komuś wytknąć że pomylił się o rok z rocznikiem niż samemu przyznać się że sie nie zna wszytskich modeli...

i nie w drugiej połowie 87 cupety szły tylko CE230 poszła już 07.86
a CE300 poszła 08.86... więc zanim zaczniesz krytykowac i czepiać sie dat to sam sprawdź....

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 01, 2009 6:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Cos taki delikatny Chuck???

Chyba w tym poscie nie o to chodzi od ktorego roku kleplali 320CE, a od ktorego 330CF, w jakim kolorze i ile egzemplarzy poszlo na rynek San Marino.
W sumie trza chlopu doradzic coby 300CE (ja juz tak koniecznie chce) wzial ale nie pod gaz.

Wiec PAX

Pozdrawiam

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 01, 2009 7:27 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Widze ze mialo was paru KE-Jeta z gazem na srube od poldolta za 999zl w promocji [zlosnik] Normalne ze bedziecie narzekac.
Ja mialem 230CE z IGS i jazda rewelacja, auto chodzilo i chodzi do dzis u nastepnego wlasciciela rewelacyjnie na gazie i benie, spalanie gazu ok. 13l. Przebieg aktualny 300kkm z tego 150kkm na gazie.
Ceny gratow typu kopulka palec kable itd. tez z kosmosu. No, chyba ze w ASO.
Teraz kupilbym 320 ale tylko z tego wzgledu ze fajnie zapie...la, bo dobry fachowiec zalozy gaz i do KE-Jeta. Ale 3. gen. IGS.

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 01, 2009 7:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
nie można porównywać cen części do 230 a 300 (300-24) chyba, że ktoś na cwaniaka wszystko dorabia.
A IGS - owszem ale instalacja pod 6cyl. jest naprawdę droga.
CE nie opłaca się kupować z silnikiem, który ma mniej niz 200KM. Toż to przecie rajdufka [zlosnik]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 02, 2009 1:28 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
więc suma-sumarum!!!! jak już to tylko 320!!!
i albo facet takiego kupuje pod gaz albo niech sobie gaz wogóle odpuści... wtedy nawet 300 i 300-24V pięknie chodzą - tańsze w zakupie lecz duuuuuuuuuuuuuuuuużo droższe w eksploatacji...
no chyba że ma być to raz w tygodniu przejażdżka wokół ryneczku w stylu :) a niech wieśniaki wiom :)

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 02, 2009 11:30 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Chuck Norris pisze:
no chyba że ma być to raz w tygodniu przejażdżka wokół ryneczku w stylu a niech wieśniaki wiom

O, o, o... Ja tak 500 jeżdzę. Choć we wtorek wróciłem z Poznania. 200-240 km/h autostradą, potem już od Koła starą "dwójką" spokojnie (do 140) i spaliła 13,2 l/100 km. Na gazie pewnie byłoby jeszcze taniej...
Pozdrawiam
Szymon

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 02, 2009 4:21 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
Cytuj:
200-240 km/h autostradą


to pewnie będziesz w tvn turbo :) uwaga pirat :)

pytałeś kiedy?

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 02, 2009 8:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Widze rozbieznosc w datach rozpoczecia produkcji C124...
Wyjasnienie:
Cytuj:
W marcu 1987 roku na Wystawie Samochodowej w Genewie przedstawiono odmianę coupe z serii 124.
Paleta modeli obejmowała najpierw typy 230CE i 300CE. Silniki, 2.3 l 4 cylindrowe i 3.0 l 6 cylindrowe.

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 02, 2009 9:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
lukasz9022 pisze:
do 300 gaz II gen nie nada sie

No sie nada - tylko taka instalacja z "normalnych" podejdzie ale bedzie to najgorszy wybór ze wszystkich
IGS - jest to ciągły wtrysk gazu czyli coś co jakoś się zgrywa z z KE Jetronic. Koszt instalacji z montażem 5000zł do silnika 6 cylindrowego. - czyli dużo..
Chyba naprawdę bardziej opłaci Ci sie poszukać droższego kilka zł. 320CE z sekwencją. <br>Dodano po 1 minutach.:<br> P.s Skąd jesteś? Uzupełnij profil..

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 03, 2009 1:15 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:58 pm
Posty: 25
Witam Panowie i Panie ! :)

Jako że jest poruszony temat LPG w W124 300 CE to chętnie się wypowiem.
Od co najmniej trzech lat mam IGS w 300 CE 12V. Autko jeździ pięknie zero problemów. Jeśli chodzi o silnik m103 to jest praktycznie nie do zniszczenia. Dobre płyny eksploatacyjne i naprawy na bieżąco. Zrobiłem na gazie 200 tyś km. Mam cały czas te same przewody wysokiego napięcia BERU. Ogólnie przebieg auta około 600 tyś km. Łańcuch rozrządu cały czas ten sam. Niektórzy wymieniają co 100 tyś. ale przecież to nie Ford ani VW. Nie wiem skąd ten zwyczaj wymiany elementu silnika w Mercedesach.

IGS jest faktycznie drogi, ale jeśli chcesz mieć dobrą instalację LPG sekwencję to wcale nie wyjdzie Cie taniej. To co wciskają gazownicy w zestawach sekwencji woła o pomstę do nieba. Przejrzyjcie fora o LPG to zobaczycie co się dzieje. Za dobrą sekwencję trzeba zapłacić do 6 cyl. tak z 4,5 tyś. Na gównianych podzespołach wychodzi 3 tyś..

Jeśli chodzi o silniki m104 czyli głównie 30-24V lub 3,2-24V nikt nie wspomniał o pękających głowicach i padających modułach zapłonowych.
Ceny części zamiennych w porównaniu do m103 - dużo drożej.

Jedno wiem jeśli W124 to co najmniej 6 cyl. dynamika i radość z jazdy oraz duża kultura pracy silnika.

Ja mam m103 po remoncie głowicy paru drobnych przeróbkach i wiem jedno m104 3,2 nie daje rady do 160 km/h.

Teksty gości że " gaz to jest dobry do gotowania, albo w zapalniczkach" należy ignorować. Po prostu nie należy przejmować się ludźmi co wierzą w zabobony. Może skrzywdził ich jakiś partacz LPG i teraz tymi pierdołami zawracają innym głowy.

"choć nie zaprzeczę że jak silnik jest w kiepskim stanie to z gazem jest wtedy tragedia" z benzyną też tragedia

I teraz moje m103 pali w mieście zimą do 20 l gazu na trasie można zejść do 10 l, ale nie mniej. Opowiastki w stylu mi 3,0 pali 7,5 w trasie zostawcie dla wnuczki lub wnuka.

Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl