MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 5:51 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw kwie 09, 2009 5:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hogben pisze:
Zerknąć i upewnić się że co ?

No jakie są głośniki ;)
Ale jak mówię. Pewnie jakieś nie wymiarowe 12

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 09, 2009 9:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 29, 2008 2:27 pm
Posty: 156
Lokalizacja: Warszawa Żoliborz [WX]
hogben pisze:
Czyli remis ze wskazaniem na E klase [zlosnikz]

I jeszcze jedno pytanie :

Jakiego rozmiaru można tam zapakować głośniki do tyłu ?


HEHE taki jak mój kolor :) i takie same wyposażenie :)

Głośniki z tyłu w drzwiach 10cm z przodu w desce 12 cm

_________________
SAAB 99 2.0 16v 1983r
W124T E250 Diesel 1995r


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 09, 2009 9:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
RAFAŁ 99 pisze:

HEHE taki jak mój kolor :)


Znaczy : "denaturatowy " [zlosnik]


Dzięki za wymiary , nie chciało mi się pruć boczków. [zlosnikz]




Taaaa , i teraz bardzo ważne pytanie.

Jak najskuteczniej przerobić to na kuchenkę gazową ? Najskuteczniej nie znaczy najtaniej. Pytanie co zrobić żeby było :

-trwale
-bezobsługowo
-ekonomicznie
-bez straty mocy

Mile widziane propozycje konkretnych instalacji i warsztatów ( Śląsk , Warszawa , Szczecin , Kraków )

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 09, 2009 9:48 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Cześć

Ja mam M111 (tyle że 2,2) - do tego silnika pasują instalacje IV gen.

Mam zaufany zakład w Warszawie - nie robią na akord i się starają. Polecił mi go mój mechanik od MB (sam tam zakładał swoją):
MT Autogaz
http://www.auto-gaz.waw.pl

Jeżdżę już ponad rok - raz (na samym początku po jakimś miesiącu) padł mi komputer od LPG ... wymieniono bez problemu, instalację wyregulowano.

Polecę ci BRC 24 seq - nie widać różnicy w jeździe pomiędzy LPG a PB (w cenie za to znaczną). BRC daje 2 lata gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów. Wszystkie części od jednego dostawcy (BRC), co oznacza brak problemów w razie reklamacji.

Zamontuj sobie wlewkę LPG pod klapką od wlewu paliwa (w MT autogaz było bez dopłaty)

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 09, 2009 9:59 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
A nie wiesz jak wygląda sprawa butli gazowej w Kombi ?
Czy da się umieścić pionowo toroidalny zbiornik w miejsce koła zapasowego ?
I jaki jest koszt tego BRC 24 seq ?

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 09, 2009 10:37 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Da sie ozenic butle w pionie w miejsce kola. Bodajze wchodzi tam 55l. Spytaj MMM (przerobil tego juz troche) i sie na ten temat wypowiadal.

Sam smigam M111 ale 2.2 (Twoj 2.0 ale pod gaz w sumie zadna roznica). Moj motorek na ma na gazie nalatane ok 200tkm z czego na sekwencji 40tys. Od momentu przerobienia na IV gen ZERO problemow. Ten silnik jest wrecz stworzony do tego typu instalki. Spadek mocy bardzo maly.

Mi zalozyl instalke magik z Sosnowca (wiec nie az tak daleko) gosc ma autoryzacje BRC, Landi Renzo i innych renomowanych marek i BRC stanowczo odradza (m.in. na slasku dretwa siec serwisowa).
Doradzil mi zakup instalki AG centrum (taki polsko-wloski mariage) i powiem Ci, ze jestem WIECEJ NIZ ZADOWOLONY!!!!! a te 40tkm nalatalem na LPG w niecaly rok wiec jezdze relatywnie duzo i ...........nic. Tylko po 20tkm wymiana swieczek, regulacja z laptopem, wymiana filtra gazu. W sumie nawet nie bylo co regulowac - tak idealnie dobrana byl mapa wtrysku przez sterownik.

Wrzucaj LPG IV gen i na pewno bedzisz zadowolony. Tylko poszukaj jakiegos madrego fachmana - bo poprawny montaz instalki to wiecej niz 50% sukcesu. Jak chcesz to moge Ci zalatwic symboliczny upust 100zl (normalny koszt 2500zl) ale powinienes byc bardzo zadowolony. gosc wie za co bierze pieniadze. Jak cos to wal jak w dym

Wesolych Swiat

Pozdrawiam

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 10, 2009 9:28 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Powiedzcie mi szczerze, jaki jest sens (finansowy) przerabiania tak małego silnika na gaz? Ideologiczny pomijam. Rozumiem tych, co wstawiają instalację do 300, czy V ósemek, ale 2.0? Przecież to auto pali pewnie ok. 7 l/100 km. Koszt instalacji - różnie, ale dobra, jak pisze Milosh ok. 2500 zł. Po przeróbce jazda taki autem także kosztuje - o ile mniej za 100 km(?) - i - o czym często się zapomina DOBRA instalacja (się sekwencyjna zdaje się nazywa) PALI także BENZYNĘ - przy rozruchu/na zimnym, a samego gazu ZWYKLE więcej niż samej benzyny. Wielu nie bierze tego pod uwagę licząc tylko gaz w spalaniu na 100 km, a to bzdura, bo przecież jeżdżąc krótkie odcinki na zimnym potrafi palić tej benzyny całkiem spoko.
Po jakim przebiegu taka profanacja zaczyna przynosić korzyści? Ja się zwyczajne dziwię fanom gazu, zwłaszcza tym, którzy jak ja robią średnio 10 000 km rocznie.
Pozdrawiam
Szymon

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 10, 2009 10:51 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
szymon.dziawer pisze:
Powiedzcie mi szczerze, jaki jest sens (finansowy) przerabiania tak małego silnika na gaz? Ideologiczny pomijam. Rozumiem tych, co wstawiają instalację do 300, czy V ósemek, ale 2.0? Przecież to auto pali pewnie ok. 7 l/100 km. Koszt instalacji - różnie, ale dobra, jak pisze Milosh ok. 2500 zł. Po przeróbce jazda taki autem także kosztuje - o ile mniej za 100 km(?) - i - o czym często się zapomina DOBRA instalacja (się sekwencyjna zdaje się nazywa) PALI także BENZYNĘ - przy rozruchu/na zimnym, a samego gazu ZWYKLE więcej niż samej benzyny. Wielu nie bierze tego pod uwagę licząc tylko gaz w spalaniu na 100 km, a to bzdura, bo przecież jeżdżąc krótkie odcinki na zimnym potrafi palić tej benzyny całkiem spoko.
Po jakim przebiegu taka profanacja zaczyna przynosić korzyści? Ja się zwyczajne dziwię fanom gazu, zwłaszcza tym, którzy jak ja robią średnio 10 000 km rocznie.
Pozdrawiam

Szymon


Masz absolutna rację , lecz ja jestem jednym z tych wątpliwych szczęśliwców którzy do/z pracy pokonuja dziennie 220 km autostrady ( Gliwice - Kraków ) Jako że jesteśmy dealerem motocykli - czasami przejadę tą trasę służbówka , lecz conajmniej średniomiesięcznie 16 razy muszę pojechać samochodem . 16 x 220 km = 3520 km miesięcznie x 12 mcy = 42420 km rocznie. A nie liczę żadnego prywatniego wykorzystania samochodu. Żadnych wakacji , wycieczek , zakupów itd.
Załóżmy że 100km na pb = 40 zł . Załóżmy że 100 km na gazie to przy sekwencji 10% większe zużycie , czyli 11l x 1,6 zł = 17,6 + dodatkowo 2 zł benz na rozruch = 19,6 zł

424,2 x 40 zł = 16968 zł :o
424,2 x 19,6 zł = 8 314,32 zł [zlosnik]

Różnica po 12 miesiącach : - 8653.68 zł
Dodając koszt instalacji i 3 razy wymiany filtrów i regulacji 2850 zł
Po wszystkim w kieszeni zostaje : 5803 zł
A to dopiero 12 miesięcy :)



A tak BTW , może załatwilibyśmy coś na torze w Poznaniu , fajnie by było z wami pośmigać naszymi SEC , E500 , AMG itd w miłym towarzystwie 8). Masz tam Szymon dobrze poukładane - może nie wyszłoby drogo ?

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 10, 2009 11:01 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
No w takim przypadku to się rzeczywiście kalkuluje.
hogben pisze:
Masz tam Szymon dobrze poukładane - może nie wyszłoby drogo ?

Nie przeceniałbym mego z nimi "poukładania". Umieją liczyć kasę i na rabaty raczej nie ma co liczyć.
Pozdrawiam
Szymon

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 10, 2009 12:33 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
szymon.dziawer pisze:
Powiedzcie mi szczerze, jaki jest sens (finansowy) przerabiania tak małego silnika na gaz? Ideologiczny pomijam. Rozumiem tych, co wstawiają instalację do 300, czy V ósemek, ale 2.0? Przecież to auto pali pewnie ok. 7 l/100 km. Koszt instalacji - różnie, ale d

Pozdrawiam
Szymon


taaaaaaaaa auto tej klasy z zasłabym silnikiem do budy i spalanie 7 ltr .....no na 60-70 km napewno...... :lol: W idealnych warunkach na autostradzie to moze..Ale nie na naszych "prawie drogach" [zlosnik]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 10, 2009 1:59 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
MERCEDES 4 EVER pisze:
auto tej klasy z zasłabym silnikiem do budy i spalanie 7 ltr .....

Ja to liczę tak. Moja 500 spaliła ostatnio z Poznania 13,2 litra przy mocnym butowaniu, no to jak coś ma ponad 2x mniejszą pojemnosć, to MUSI palić połowę....
Hahahaha....
Pozdrawiam i wesołych.
Szymon

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 10, 2009 8:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
szymon.dziawer pisze:
no to jak coś ma ponad 2x mniejszą pojemnosć, to MUSI palić połowę....


Nie tak do końca. Przy normalnej jeździe np takie m102 230 spali powiedzmy 10l/100 a m117 560 powiedzmy 13.

Oczywiście inna sprawa przy pałowaniu - m102 spali o te 5 litrów więcej, a m117 o 15l więcej [zlosnik]


szymon.dziawer pisze:
Moja 500 spaliła ostatnio z Poznania 13,2 litra przy mocnym butowaniu

To chyba coś jest w niej zepsute [oczko]

Pozdrawiam

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 10, 2009 9:05 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
szymon.dziawer pisze:
MERCEDES 4 EVER pisze:
auto tej klasy z zasłabym silnikiem do budy i spalanie 7 ltr .....

Ja to liczę tak. Moja 500 spaliła ostatnio z Poznania 13,2 litra przy mocnym butowaniu, no to jak coś ma ponad 2x mniejszą pojemnosć, to MUSI palić połowę....
Hahahaha....
Pozdrawiam i wesołych.
Szymon


daj mi ją- przejade sie spokojnie po miescie - rusze 5 razy spod swiateł.Zgasze ze 3 razy zeby ostygła i potem odcinki po 5 km i juz jest spalanie 17.Jak Ci pali 13 po trasie to w miescie 17 -proste.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 10, 2009 11:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
MERCEDES 4 EVER pisze:
Jak Ci pali 13 po trasie to w miescie 17 -proste.

Ostatnio liznęła dziewiętnastki. Ale to nie była JAZDA po mieście. To był KOR w wielkim mieście.
Dlatego staram się w ogóle nie jeździć nią po mieście. Na szczęście zabawki tak mają, że mogą jeździć tylko wtedy i tam, gdzie ją chcę zabrać na przejażdżkę.
Pozdrawiam
Szymon

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 10:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Po blisko 2 miesiącach użytkowania , i dokonaniu kilku napraw koszty wyglądają następująco :

zakup 6000zł
opłaty 1330 zł
malowanie 1000

Obrazek
kawałek błotnika

Obrazek
Błotnik po uzupełnieniu braków

Obrazek
Poprawki klapy

Obrazek
Likwidacja skutków przycierki

Efekt finalny :
Obrazek
jeszcze bez "E200"


Dodatkowo :

przewody nivo: 540 zł
visco 280zł
tarcze i klocki tył 440 zł
roleta tył 190 zł
podłokietnik (poza vin ) 285 zł


Łącznie 10 065 zł. Za te pieniądze ładnie utrzymane E200 , zgodne z vinem , ładnie utrzymane w środku. Teraz w stanie idealnym. A co najważniejsze nie grzebane. Dziś rozbierałem prawe drzwi ( odkręciła się nakrętka od listwy drewnianej) , nikt tam nie zaglądał od 16 lat :). No i przy okazji okazało się że 3 zęby podnośnika się kruszą.
:-?

Ale ogolnie było warto ! [zlosnik] Nie każde auto z D za 1300 Euro to paść.

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl